Tankesortering før kanskje det store

ORIGINAL: lillesimone

Ja da kom tr....[:@][:D] både gla og skuffet.....gla for å kunne begynne på ny pp. og slippe å vente og skuffet over at det ikke klaffet denne mnd.
Men da satser vi for full rulle neste mnd....

Heia august![8D]
 
NOVEMBER
2.pp med pergo.
 
13.nov: tr kom.
14.nov:
15.nov: min lillesøster ble 22 år[:D]
16.nov:
17.nov: 1.pergotabelett,håper på å ikke få like mange bivirkninger denne pp.
18.nov:tantebarnet mitt 3 år i dag[:D]2.pergot.
19.nov:3.pergot.
20.nov:æ blir 27 år i dag...hipp hurra for mæi[:D]4.pergot.
21.nov:5.pergot.
22.nov:
23.nov:
24.nov:Fra og med i dag kjører vi på med annen vær dag.....
25.nov:
26.nov:
27.nov:skal ha el. rundt hær....
28.nov:Gubben hopper på krykker,har fått bethennelse i slimposen i hofta...dårlig med sex da.
29.nov:
30.nov:
1.des:jenta vår blir 8 år.
2.des:
3.des:
4.des:
5.des:
6.des:
7.des:
8.des:
9.des:
10.des:ikm rundt hær vist ikke pergoen tuller med syklusen min.
 
ooh kanskje eggløsningsdag i dag!! [:D][:D] Krysser fingrene for dere, nå skal det klaffe!
Håper du ikke mister motet, dette kommer til å gå, jeg har dønn tro på den gode følelsen du hadde tidligere! *stooor klem* (er det ikke noen klemmesmileys her, eller er jeg blind?)
 
ORIGINAL: Kimminen

ooh kanskje eggløsningsdag i dag!! [:D][:D] Krysser fingrene for dere, nå skal det klaffe!
Håper du ikke mister motet, dette kommer til å gå, jeg har dønn tro på den gode følelsen du hadde tidligere! *stooor klem* (er det ikke noen klemmesmileys her, eller er jeg blind?)

Lenge sia æ har vært hær.....tja...den gode følelsen datt bort denne pp. da gubben ble syk,men vi får heller prøve neste pp. med annen hver dag.[;)] gir ikke opp så lett vet du....
 
Jeg gleeeder meg til 10 desember. Selv om du har mista den gode følelsen så har ikke jeg det! [:D] Om jeg ikke ser feil så har det jo skjedd litt rundt EL, har det ikke? [:)]

Blir så spennende når du skal teste? Skal du snikteste eller skal du vente å se om tanta kommer først?
 
Gratulerer så mye med den lille pergospiren!!!!!!!!! Det var jammen meg på tide at det klaffet for dere!! Kos deg så mye med den lille spiren og den voksende magen!! Håper du får et fantastisk svangerskap!!!

Go' klem fra meg til deg
 
ORIGINAL: tullemor79

Gratulerer så mye med den lille pergospiren!!!!!!!!! Det var jammen meg på tide at det klaffet for dere!! Kos deg så mye med den lille spiren og den voksende magen!! Håper du får et fantastisk svangerskap!!!

Go' klem fra meg til deg
Tusen takk...[:)] det er så uvikelig.....kjenner ingen ting på kroppen annet en eksremt ømme bryster,men det bruke æ å ha før tr. trudde at når mann ble gravid så følte man det på hele kroppen,men kjenner ikke så mye æ da.
Tar tester hver dag enda bare for å overbevise mæi selv om at det er sant[:)]
 
NOVEMBER
2.pp med pergo.
 
13.nov: tr kom.
14.nov:
15.nov: min lillesøster ble 22 år[:D]
16.nov:
17.nov: 1.pergotabelett,håper på å ikke få like mange bivirkninger denne pp.
18.nov:tantebarnet mitt 3 år i dag[:D]2.pergot.
19.nov:3.pergot.
20.nov:æ blir 27 år i dag...hipp hurra for mæi[:D]4.pergot.
21.nov:5.pergot.
22.nov:
23.nov:
24.nov:Fra og med i dag kjører vi på med annen vær dag.....
25.nov:
26.nov:
27.nov:skal ha el. rundt hær....
28.nov:Gubben hopper på krykker,har fått bethennelse i slimposen i hofta...dårlig med sex da.
29.nov:
30.nov:
1.des:jenta vår blir 8 år.
2.des:
3.des:
4.des:
5.des:
6.des:
7.des:
8.des:
9.des: Tenk det ble positiv test[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
10.des:ikm rundt hær vist ikke pergoen tuller med syklusen min.positiv rest hær å[:D][:D][:D][:D]
 
Back
Topp