Tankesortering før kanskje det store

Litt sånn go`dag i dag...
Har fått alle 20 graviditets testene som æ bestilte på nett for bare 170 kr.
Helt utrulig.....apoteket vet å ta sæi betalt.
 
Fikk også time hos gyn. for sjekk om hvordan det stod til.
Han er veldig god den gyn, 70 år gammel mann som minner om bestefar figur,kozeli og rolig.
Sist da æ va dær så ga han mæi to tommler opp  å sa no skal du se at det går.
Måtte no flire litt til han å si at vi håpa jo det...
Det e bare synn at han må slutte til ny året , han er jo akurat kommet hit...
Vil ikke miste gyn. legen som bryr sæi å engasjerer sæi hver enkel pasient.
 
 Nei no blei æ deprimert av å sitte å tenke på det.....[&o]
 
 
 
 
 
Skal prøve mæi på en oversiktsplan:
2008.
 
17.okt: 1.pergo
18.okt: 2.pergo, fikk kvalme
19.okt: 3.pergo, kvalmen er intens.
20.okt: 4.pergo,kvalmen er avtatt [:D]
21.okt: 5.pergo
22.okt: min mann har bursdag [:)] skal ut å spise i lag og ta stamp...koz..
23.okt: var ute å spiste men det ble ikke stamp, koselig var det.  Fikk de 20 billig testene  æ bestilte, det gikk fort...måtte prøve en bare for artighetsskyld.
24.okt: bare få dager til el...spennende periode det hær.Blir koz i hælga[;)]
25.okt: kjenner murring i eggstokkene tro om det er el...?
26.okt:
27.okt:
28.okt: el. etter skjema fra bv. tro om æ kan stole på det?
29.okt:[;)][;)][;)]
30.okt: mest fruktbar....[;)]
31.okt:
01.nov:
02.nov:
03.nov:
04.nov: skal til gyn.på kontroll.
05.nov:
06.nov:
07.nov:
08.nov:
09.nov:
10.nov: gr.test kan taes.[8|]
 
 
Kjenner at æ e så rar i kroppen...det er nødt til å være el.
 
Skal lage biff og blande en aromaolje til i kveld så kan vi kose oss litt for sikkerhetskyld[;)]
 
Hadde tenkt å fyre i badstua men leste at det kunne føre til dårlige svømmera,å trenger dæm på topp no.[:D]
Har prøvd å lete etter noen som kan spå mæi er intr. i å få all info om æ blir gr.
 
Skal prøve mæi på en oversiktsplan:
2008.
 
17.okt: 1.pergo
18.okt: 2.pergo, fikk kvalme
19.okt: 3.pergo, kvalmen er intens.
20.okt: 4.pergo,kvalmen er avtatt [:D]
21.okt: 5.pergo
22.okt: min mann har bursdag [:)] skal ut å spise i lag og ta stamp...koz..
23.okt: var ute å spiste men det ble ikke stamp, koselig var det.  Fikk de 20 billig testene  æ bestilte, det gikk fort...måtte prøve en bare for artighetsskyld.
24.okt: bare få dager til el...spennende periode det hær.Blir koz i hælga[;)]
25.okt: kjenner murring i eggstokkene tro om det er el...?
26.okt:
27.okt:
28.okt: el. etter skjema fra bv. tro om æ kan stole på det?
29.okt:[;)][;)][;)]
30.okt: mest fruktbar....[;)]
31.okt:
01.nov:
02.nov:
03.nov:
04.nov: skal til gyn.på kontroll.
05.nov:
06.nov:
07.nov:
08.nov:
09.nov:
10.nov: gr.test kan taes.[8|]
 
 
Har pratet litt med mannen min om at vi kanskje skal ønske ivf. før den flotte gyn våres slutter.
Vi pratet også om hvor irriterende det er at venner sitter å klager med stor K. om hvor kvalm dæm e under svangerskapet,så vet dæm at vi sitter dær å vi har prøvd å bli gravid i så mange år no.Da de satt å klaget  datt det bare ut av mæi at æ skulle gjort hva som helst for å ha graviditets kvalmer....
og at hun burde være gla hun ble gravid.....da ble hun litt rar og sa at ho va jo det....
Synes det er litt ufølsomt med tanke på at de vet vi sliter....men kan jo være at det e æ som e overfølsom...
 
 
Kikker innom dagboka di jeg da. [;)]

Synd at gynekolog skal slutte, men hvis dere får komme tidligere til IVF, rekker dere å bli fulgt opp av gyn da? Uansett hva som skjer håper jeg at det kommer en god etterfølger til dere, og ikke noen som bare ergrer dere. Men aller helst håper jeg jo at dere får det til nå, så slipper dere å tenke på akkurat det. [;)]

Krysser fingrene for denne syklusen her!
 
takk skal du ha...
krysser alt æ kan selv for mæi og alle andre hær inne[;)]
 
er veldig kvalm no i el. tror det er litt bivirkninger av pergo.
Får bare håpe at æ ikke spyr når vi skal kose oss....hehe..det hadde vært flaut da.
vi får håpe det er verd å gå kvalm, og at æ kan bli kvalm av andre årsaker en pergoen...
 
Har idag etter bv. sin kalkulator el.... vi får håpe den er rett og da blir det kos på håringen i kveld...hihi.
er skikkelig i prøve modus no.
Håper bare ikke det tar så lang tid for da kan det resultere med et lite knekk for min del....
så no krysser æ fingrer,tær og alt av hår på min kropp på at bolla skal inn i ovnen.
 
Spennende!
Håper det blir bolle nå ja, det hadde vært koselig, vil ikke at det skal bli en knekk på vei.
Må du se an el selv? Jeg ser det er en del på pergo som er inn får å måle om de har el, men jeg skal så vidt jeg vet ikke det, kommer vel kanskje an på legen og hva som er i veien osv. [:)]

Reseptene mine har ikke kommet ennå så her venter og venter jeg. Håper de kommer i dag, de er nok sendt med B-post! [:'(]
 
ORIGINAL: Kimminen

Spennende!
Håper det blir bolle nå ja, det hadde vært koselig, vil ikke at det skal bli en knekk på vei.
Må du se an el selv? Jeg ser det er en del på pergo som er inn får å måle om de har el, men jeg skal så vidt jeg vet ikke det, kommer vel kanskje an på legen og hva som er i veien osv. [:)]

Reseptene mine har ikke kommet ennå så her venter og venter jeg. Håper de kommer i dag, de er nok sendt med B-post! [:'(]

 
Æ følge med på den kalkuletoren på bv,sine sider....dær kommer det opp når æ skal ha el.
Er ikke flink å måle å sånt...håper æ slipper det.
Har også sett at det er flere som er å måler el.men æ har ikke fått beskjed om å gjøre det....
 
Håper du får reseptene snart,så du får begynt på medisinene......synd det skal være posten som holder dæi tilbake no...
 
Fikk en rar god følelse akurat no, æ tyde den med at vi har bolla i ovnen før jul....[:D][;)]
 
Så bra med god følelse! [:D] Krysser fingre og tær for dere altså!
(men hadde vært morsomt om du fortsatt var her når jeg begynner pergokjøret, men unner deg virkelig å få full klaff før det!)

Jeg håper også på en bolle i ovnen før jul, det hadde vært så koselig å feire jul med en liten spire i magen! Håper det klaffer på første forsøk for oss altså! Men skal ikke ramle helt sammen hvis det ikke gjør det, da må vi bare doble kuren og prøve igjen.

Regninga fra laparoskopien kom i dag. Ingen resepter. Satser på at de er her i morra! Vil begynne å bevege oss framover, i mellomtiden er jeg så dum at jeg kikker og kikker på babyutstyr og har forelsket meg i en type barnevogn tilogmed.

Skulle det sitte en der og klinge seg fast til jul skal jeg ikke ønske meg noe til jul, men masse viktig utstyr senere. [8D]
 
Skal prøve mæi på en oversiktsplan:
2008.
 
17.okt: 1.pergo
18.okt: 2.pergo, fikk kvalme
19.okt: 3.pergo, kvalmen er intens.
20.okt: 4.pergo,kvalmen er avtatt [:D]
21.okt: 5.pergo
22.okt: min mann har bursdag [:)] skal ut å spise i lag og ta stamp...koz..
23.okt: var ute å spiste men det ble ikke stamp, koselig var det.  Fikk de 20 billig testene  æ bestilte, det gikk fort...måtte prøve en bare for artighetsskyld.
24.okt: bare få dager til el...spennende periode det hær.Blir koz i hælga[;)]
25.okt: kjenner murring i eggstokkene tro om det er el...?
26.okt:
27.okt: vasket hus og slappet av
28.okt: el. etter skjema fra bv. tro om æ kan stole på det?ringte spådame hun sa at på samme tidspunkt neste år så hadde æ født en liten gutt...så fjenet hun negativ følelsesblokkeringer fra eggstokkene mine.
29.okt:[;)][;)][;)] kjenner det er no som skjer med kroppen...er døds kvalm....
30.okt: mest fruktbar....[;)]
31.okt:
01.nov:
02.nov:
03.nov:
04.nov: skal til gyn.på kontroll.
05.nov:
06.nov:
07.nov:
08.nov:
09.nov: skal smugteste vist ikke tr er kommet da...
10.nov: gr.test kan taes.[8|]
 
 
Så spennende at det kjennes ut som noe skjer! Ikke så bra at du er kvalm da, men det er kanskje pergoen sin skyld? [:)]

Jeg fikk tantebesøk i dag så nå blir det forhåpentligvis fullt pergokjør her og! [:D] Endelig!
Bare resepten kommer så... Har den ikke kommet i dag ringer jeg og sjekker om den har blitt sendt altså, hvis ikke kjører jeg ned og henter. Jeg SKAL begynne denne syklusen her.


Lykke til med veldig spennende dager framover! [:D][:D][:D][:D] Jiiii så spent jeg er på hvordan dette går altså!
 
Ja æ e døds spent.....ringte å fikk angelica til å spå mæi, det stemte med det chani hadde spåd...
Hun sa at æ blei befrukta i nov. og positiv test i des...
Håper å krysser på at hun har rett[:)]
 
Oooh, da er det bare å vente i spenning da! [:D] Jeg krysser det jeg har og, jeg satser veldig på å få spiren til å sette seg i november slik at jeg kan bosette meg i august forumet. [:D]
Da satser vi på det da? befrukning i november og positiv test i desember? [:D][:D]
 
ORIGINAL: Kimminen

Oooh, da er det bare å vente i spenning da! [:D] Jeg krysser det jeg har og, jeg satser veldig på å få spiren til å sette seg i november slik at jeg kan bosette meg i august forumet. [:D]
Da satser vi på det da? befrukning i november og positiv test i desember? [:D][:D]

Det hadde vært artig om vi hadde kommet i august forumet i lag[:D]
 
Yep! [:D]
Og hva hadde vært bedre julegave for oss enn en positiv graviditetstest?
Blir vel adventsgave i mitt tilfelle da, kan vel teste rundt 1 desember, kanskje før, når jeg tenker meg om. [:)]
 
Det hadde vært en hyggelig å lett julegaver til besteforeldre , en kopp med bestemor/bestefar på[:D]
 
Så vist det lyser positivt før jul så hadde det vært artig om man klarte å la være å fortelle noe. og heller gi noe sånt i gave[:D][;)]
 
Ah det hørtes ut som en strålende gave, tenk deg å pakke opp det da. Full fest rundt juletreet, med besteforeldre-dansen og alt. Særlig hos svigers, de mener det å få barnebarn er som å vinne i lotto. [:D]

Jeg tror faktisk ikke gubbemannen vil la meg dra av et sånt stunt, han er litt edgy ang. alt det der, ikke kjøpe ting for tidlig og sånn. Jeg kan bare drømme om å kjøpe noe som helst nå, og jeg må nok pent vente til hvertfall 2 måneder etter at testen har vist positiv. [8|]
 
Ja skjønner han veldig godt......det er mye som kan skje....
Har en venninne som kjøpte vogn og litt stæsj til babye og hun mistet i 6 mnd....
Veldig trist...men hun ble gravid 2 mnd etterpå å da solgte hun vogna og det hun hadde kjøpt til baby nr.1 .
Så kjøpte ho nytt mnd. før hun sku føde[:D]
 
Men en kopp er jo bare en måte på og fortelle om svangerskapet på da[:D]
 
 
 
Ja det er mye som kan skje og da blir det kanskje veldig trist hvis du har mye innkjøpt. Han passer jo bare på meg.

Men det er jo en søt måte å si ifra på, jeg får vurdere det, hadde vært arti! [:D]
 
Back
Topp