Tanker under prøving :-)

Ohh... Den dpo tida altså.. Berg og dal bane er det. Men så spennende å følge med på nye symptomer. (Selv om man vel har en tendens til å legge merke til alt for mye.. :p )
Haha ja.. Sånn jeg kjenner det i magen nå kan godt være helt vanlig uten at jeg husker det just nu :D Litt sånn sultfølelse uavhengig av måltider liksom. Noen dager til svar bare :)
 
CD 20, 4 DPO. Øm nederst i magen, men det er jo over livmor-nivå, og har vel da fint lite med symptomer å gjøre :p Mellom navle og livmor liksom.. Og på venstre side er det ikke så behagelig når noen kommer inntil. Er sikkert helt vanlig, men har ikke tenkt over det før. Trett og sliten er jeg - men det er ikke noe nytt hihi... Så nei, er vel ikke noe spennende å rapportere om :joyful: 5 DPO i morgen, få dager igjen til testing, wuhu!!
 
CD 20, 4 DPO. Øm nederst i magen, men det er jo over livmor-nivå, og har vel da fint lite med symptomer å gjøre :p Mellom navle og livmor liksom.. Og på venstre side er det ikke så behagelig når noen kommer inntil. Er sikkert helt vanlig, men har ikke tenkt over det før. Trett og sliten er jeg - men det er ikke noe nytt hihi... Så nei, er vel ikke noe spennende å rapportere om :joyful: 5 DPO i morgen, få dager igjen til testing, wuhu!!

Er det 7 dpo første testen skal til pers??
 
Er det 7 dpo første testen skal til pers??
Det er det som er planen ja! 6 dpo er jo sevsagt alt for tidlig selv om det frister hehe..(det vet jo du :joyful:). Hadde jeg hatt masse symptomer så kanskje... Egentlig har jeg prøvet å holde meg til 8 dpo, men kjenner meg såpass at jeg vet det ryker en 7 dpo. Om 2 dager! Kjedelig jeg ikke har noe kule symptomer altså, har litt konstant sultfølelse, men orker ikke spise mye når jeg først spiser. Men det er vel det eneste utenom litt ubehag i venstre side. Men de tingene der overbeviser meg egentlig ikke om noenting... Har jo siden før denne PP ikke hatt så veldig troen da :happy3. Men blir mer vanskelig med jobbsituasjonen min for hver mnd som går, så jeg håååper jo!
 
CD 21, 5 DPO. Jeg er faktisk litt kvalm! Har sovet lite og spist mye søtt idag, men likevel... Nesten så jeg brekker meg. Får se hvordan det er i morgen! Nesten litt spennende :)
 
Last edited:
CD 22, 6 DPO. Ikke kvalm idag, så det kom bare av noe annet o_O Når jeg tenker meg om, er det jo selvfølgelig uansett veeeldig tidlig å bli kvalm da, vanligste er jo rundt 6 uker på vei (var sånn selv også). Med noen unntak da, men de er ikke meg :p Bare litt sånn rar i magen, ellers ikke noe moro å meddele idag. Får se om jeg avventer test til 8 dpo eller om det ryker en i morgen, jeg skal se hvor mange tester jeg har først hehe... Den i morgen er jo uansett egentlig kun for å stille testetørsten :hilarious:
 
Maten byr meg imot, enda jeg er sulten hele tiden! Og så er jeg stappmett veldig raskt... Håper så å være gravid selvfølgelig, at jeg sikkert innbiller meg alt sammen :hilarious: For jeg har ikke sånne symptomer til vanlig når jeg ikke forsøker å bli gravid. Testetøsa kommer til å vinne i morgen, det var ingen vanskelig match...:dead: Bare å rulle rundt å spille død, jeg har ikke sjanse mot henne!:blackalien: Jaja, spennende blir det!!!
 
Maten byr meg imot, enda jeg er sulten hele tiden! Og så er jeg stappmett veldig raskt... Håper så å være gravid selvfølgelig, at jeg sikkert innbiller meg alt sammen :hilarious: For jeg har ikke sånne symptomer til vanlig når jeg ikke forsøker å bli gravid. Testetøsa kommer til å vinne i morgen, det var ingen vanskelig match...:dead: Bare å rulle rundt å spille død, jeg har ikke sjanse mot henne!:blackalien: Jaja, spennende blir det!!!
Veldig spennende! Skal følge med!
 
Alltid gøy å myyyyse på tester når man er omtrent like langt hehe...!
Jeg er 5DPO og har bestemt meg for å ikke teste før torsdag,men i går dumpet det 30 tester i posten.... jeg må jo få brukt de:p Kanskje jeg ryker på en liten en om noen dager
 
CD 23, 7 DPO. Endelig er dagen her da jeg kan begynne å teste :smiley-bounce012 Jeg har bare håp til og med 9 dpo, så derfor må jeg begynne tidlig (er det en god unnskyldning? Haha ). Testen idag fikk sterkere og sterkere ønskestrek dess mer jeg nistirret på den,- men egentlig er det lett å se at den er totalt blenda :smiley-ashamed005 Jaja kan vel ikke vente annet. Men i morgen har det å dukke opp noe!!!
 
CD 23, 7 DPO. Endelig er dagen her da jeg kan begynne å teste :smiley-bounce012 Jeg har bare håp til og med 9 dpo, så derfor må jeg begynne tidlig (er det en god unnskyldning? Haha ). Testen idag fikk sterkere og sterkere ønskestrek dess mer jeg nistirret på den,- men egentlig er det lett å se at den er totalt blenda :smiley-ashamed005 Jaja kan vel ikke vente annet. Men i morgen har det å dukke opp noe!!!
Satser på at det går fra ønskestrek til reell strek i løpet av noen dager :)
 
Bittelitt kvalm når jeg var veldig sulten isted også... Hvis jeg ikke er gravid kan jeg i alle fall skrive check på et nytt dpo-synptom med andre ord. Ikke andre symptomer på gang, bortsett fra magen som har en del luft og mye ubehag. Spent på morgendagens test(er)...!
 
Bittelitt kvalm når jeg var veldig sulten isted også... Hvis jeg ikke er gravid kan jeg i alle fall skrive check på et nytt dpo-synptom med andre ord. Ikke andre symptomer på gang, bortsett fra magen som har en del luft og mye ubehag. Spent på morgendagens test(er)...!
Blir spennende å se i morgen! :)
 
Blir spennende å se i morgen! :)
Oh yes!! Og nå er jeg kvalm igjen... Sånn at jeg nesten brekker meg..... Litt for spent nå, men det er sikkert kroppen som tuller med meg. Jeg har sett på de gamle g-testene fra de to svangerskapene som har gått bra, det første fikk jeg såvidt ultrasvak strek fra 7 dpo, men til min glede (nå haha) så jeg at forrige svangerskap ikke viste noe før 8 dpo! Og mest synlig på kveld. Så jeg skal gi det t.o.m 10 dpo før jeg gir opp nå. Kan ikke timene gå liiiittebiiitttte grann fortere nå.....
 
CD 24, 8 DPO. Blenda idag også... Og så forsvant alt håpet mitt når jeg kom på at det sikkert bare er medisinen jeg tok forrige mnd som gir meg kvalme nå... Pga den kuttet progesteron - og jeg da har en midlertidig østrogendominans. Og østrogen kan man bli kvalm av... Æsj. Jeg som plutselig håpet så veldig, for jeg var så utrolig kvalm igår! Men det har jo aldri før vært symptom for meg hverken for det ene eller det andre, så jeg burde kanskje gjettet det... Men noe såå kjedelig å være kvalm for noe som viser seg å være det motsatte av graviditet,- noe som gir mer vansker med å bli det. Kvalm nå også.
 
CD 24, 8 DPO. Blenda idag også... Og så forsvant alt håpet mitt når jeg kom på at det sikkert bare er medisinen jeg tok forrige mnd som gir meg kvalme nå... Pga den kuttet progesteron - og jeg da har en midlertidig østrogendominans. Og østrogen kan man bli kvalm av... Æsj. Jeg som plutselig håpet så veldig, for jeg var så utrolig kvalm igår! Men det har jo aldri før vært symptom for meg hverken for det ene eller det andre, så jeg burde kanskje gjettet det... Men noe såå kjedelig å være kvalm for noe som viser seg å være det motsatte av graviditet,- noe som gir mer vansker med å bli det. Kvalm nå også.

Isj.... Håååååper bitte litt til da, selv om jeg skjønner tankegangen din godt! Men det er jo så lettere å håpe for andre!! :D :D
 
Isj.... Håååååper bitte litt til da, selv om jeg skjønner tankegangen din godt! Men det er jo så lettere å håpe for andre!! :D :D
Ja, isj... Myye lettere å håpe for andre, ta andres skuffelser lettere osv - sånn er alle. Gir ikke opp håpet heelt enda jeg heller da. Men i morgen 9 dpo bør jeg i alle fall få en svaak strek etter fristen hvis det er noe der. Morgenens test har en svaaaaak SKYGGE som kom først når den var helt tørr hehe. Leste i dagboken min fra starten på mine andre svangerskap (kun skrevet dagbok da hehe) at det var magesmerter, kvalme av og på + en del andre ting, så da husket jeg feil med den kvalmen. Da kan det jo faktisk komme av graviditet. Var kvalm i hele går kveld og når jeg våknet på natten også. Og magesmerter når jeg skulle sove. Nå vil jeg bare forbi 10 dpo og få uvissheten stillet...
 
Back
Topp