Tanker under prøving :-)

Hihi du får sagt det du altså...! Og du har jo rett i det, dersom man vet ørlite om unnfangelsen burde man jo se at det kan gå... :hilarious: Skal definitivt finne på noe sprell med mannen i kveld også ja!

Be han om å sikte på egget!! :hilarious:
 
Jeg fryyyser!! Husker ikke at det er vanlig rett etter EL, men spurte herr google og fant ut at det ikke er noe rart. (Altså, tenkte ikke på det som et symptom). Kom på at i juli hadde jeg det ganske likt med EL som nå; positive tester men få symptomer. Og i juli kom EL 14 etter positive tester (positive da også), da MED symptomer... Tenk om det er slik nå også? Får teste meg litt, og ha sex veldig regelmessig.
 
CD 18, 2 DPO. Mavesmerter idag. Etter en lang periode uten sykluser pga graviditet og amming, hadde jeg glemt hvor mye luft man ofte kan få i maven forskjellige steder i syklusen! Ikke behagelig. Spent på de neste dagene. I mitt første svangerskap hadde jeg kraftige symptomer fea 2-3 dpo, i mitt andre kjente jeg fint lite før positiv test :)
 
CD 18, 2 DPO. Mavesmerter idag. Etter en lang periode uten sykluser pga graviditet og amming, hadde jeg glemt hvor mye luft man ofte kan få i maven forskjellige steder i syklusen! Ikke behagelig. Spent på de neste dagene. I mitt første svangerskap hadde jeg kraftige symptomer fea 2-3 dpo, i mitt andre kjente jeg fint lite før positiv test :)

Hohoho!! Dpoland altså, love it! Spennende!! :D
 
CD 19, 3 DPO. Nå begynner jeg å bli litt nervøs, for fra nå av er det ikke usannsynlig å kunne kjenne noen symptomer etterhvert dersom det har klaffet! Som nevnt kjente jeg masse med første, og nesten ingenting med andre, så det må jo ikke absolutt være mye symptomer heller da. Men kan jo skje! Har lite troen, men et veldig stort håp om klaff denne mnd Smile. Hvis det er blenda 9 dpo gir jeg opp, og det er bare 6 dager til! Wuaaah...:nailbiting:
 
CD 19, 3 DPO. Nå begynner jeg å bli litt nervøs, for fra nå av er det ikke usannsynlig å kunne kjenne noen symptomer etterhvert dersom det har klaffet! Som nevnt kjente jeg masse med første, og nesten ingenting med andre, så det må jo ikke absolutt være mye symptomer heller da. Men kan jo skje! Har lite troen, men et veldig stort håp om klaff denne mnd Smile. Hvis det er blenda 9 dpo gir jeg opp, og det er bare 6 dager til! Wuaaah...:nailbiting:
Hvis jeg tror jeg fikk EL når tempen tilsa det, så er vi på samme DPO dag!! Weeee! Spennende til oss!
 
CD 19, 3 DPO. Nå begynner jeg å bli litt nervøs, for fra nå av er det ikke usannsynlig å kunne kjenne noen symptomer etterhvert dersom det har klaffet! Som nevnt kjente jeg masse med første, og nesten ingenting med andre, så det må jo ikke absolutt være mye symptomer heller da. Men kan jo skje! Har lite troen, men et veldig stort håp om klaff denne mnd Smile. Hvis det er blenda 9 dpo gir jeg opp, og det er bare 6 dager til! Wuaaah...:nailbiting:

Er til å miste pusten av!! Drit spennende!! :D :D
 
Er til å miste pusten av!! Drit spennende!! :D :D
Haha er vi der allerede?!? Men vet du, hadde sex istad (her deles alt ja), og da gjorde det litt vondt oppover i magen. Og siden har jeg hatt en tyngdefornemmelse på venstre side.. Det er nytt ;-) Men vi får se, må mer til for at jeg skal tro på noe, noen skikkelige symptomer hadde gjort seg utover må!
 
Haha er vi der allerede?!? Men vet du, hadde sex istad (her deles alt ja), og da gjorde det litt vondt oppover i magen. Og siden har jeg hatt en tyngdefornemmelse på venstre side.. Det er nytt ;-) Men vi får se, må mer til for at jeg skal tro på noe, noen skikkelige symptomer hadde gjort seg utover må!

Ohh... Den dpo tida altså.. Berg og dal bane er det. Men så spennende å følge med på nye symptomer. (Selv om man vel har en tendens til å legge merke til alt for mye.. :p )
 
Back
Topp