Tanker under prøving :-)

3 dpo. Nå begynner dagene å gå, men det er alltid lenge å vente disse dagene 3-8 dpo... Før frokost idag kjente jeg sug i magen (sulten), og det minnet meg om hvordan det kjennes å være gravid. Er jeg det nå tro? Eller ikke...?
 
5 dpo, nå nærmer det seg testing... Vondt i magen (luftsmerter) idag. Det er egentlig et positivt tegn for min del, jeg er som en ballong tidlig i svangerskapene mine. Men hvem vet hva det kommer av nå
 
6 dpo.. 6 og 7 dpo må være de dagene som går senest!!! Tror ikke jeg er gravid nå egentlig, men vi får se :) Noe urolig mage, men det betyr nok ingenting.
 
6 DPO her også, veldig kjedelig ventetid ja!:dead:
Ja, man tenker liksom oftere og oftere på at man snaaart kan teste! Skal du også begynne på mandag eller? Jeg synes det er så spennende å vri og vende på testene og vente til de tørker og vri og vende litt til hehe... Er det ikke noe 12 dpo gir jeg stort sett opp -da jeg har fått tidlig strek hver gang det har vært noe.
 
Tror jeg skal prøve å vente til onsdag iallefall, helst torsdag, om jeg ikke begynner å få noe spesielt med symptomer før det :) Men det blir nok vanskelig å vente så lenge :p Er i første PP med første barn, så jeg burde vel prøve å ikke bli så utålmodig allerede :angelic:
 
Tror jeg skal prøve å vente til onsdag iallefall, helst torsdag, om jeg ikke begynner å få noe spesielt med symptomer før det :) Men det blir nok vanskelig å vente så lenge :p Er i første PP med første barn, så jeg burde vel prøve å ikke bli så utålmodig allerede :angelic:
Hvis du klarer å vente såå lenge er du god :) Jeg er vel egentlig ikke så "utålmodig" jeg heller, men synes det er så gøy med tester! Sånn går PP-ene fortere også dersom det blir noen flere... Første PP med 3. barn her :)
 
7 dpo, og tankene spinner mer og mer... Er det mulig at jeg er gravid nå tro??? Eller ikke... En del vondt i magen, men det kan være hva som helst :) Men det haaar vært symptom i graviditet tidligere da, med mye vondt :) Tenk å ønske seg det hehe...
 
Lykke til med testingen!!! :D
 
Takk for det jenter :) 8 dpo og bleeenda idag da.... Bah litt kjipt uansett, men vi får se i morgen, da bør det i alle fall være en bitteliten skygge der om ikke annet! Fortsatt mye luft i magen, ellers ingen symptomer. Og jeg tror ikke det har klaffet egentlig... Men jeg gir ikke opp enda :)
 
9 dpo. Bare en med meget overutviklet streksyn kunne sett noe strek på min test idag, den blir bare hvitere og hvitere... Kjipt :-(
 
9 dpo. Bare en med meget overutviklet streksyn kunne sett noe strek på min test idag, den blir bare hvitere og hvitere... Kjipt :-(

9dpo er veldig tidlig da :p håper du sitter med 2 sterke streker om noen dagen :D
 
9dpo er veldig tidlig da :p håper du sitter med 2 sterke streker om noen dagen :D
Du har helt rett i at det er tidlig! Men jeg har likevel hatt streker 9 dpo i mine tidligere svangerskap, så da blir man liksom litt skuffet uansett... Tok en til nå i kveld bare fordi jeg synes det er gøy, og nå har jeg virkelig utviklet streksyn!! Jeg tok testen og så på den, der var det jammen en uuultrasvak skyggestrek og det raskt tenkte jeg.. La barna og så på testen igjen,- den kunne ikke vært hvitere!! Hehe man ser ofte det man vil se...
 
Du har helt rett i at det er tidlig! Men jeg har likevel hatt streker 9 dpo i mine tidligere svangerskap, så da blir man liksom litt skuffet uansett... Tok en til nå i kveld bare fordi jeg synes det er gøy, og nå har jeg virkelig utviklet streksyn!! Jeg tok testen og så på den, der var det jammen en uuultrasvak skyggestrek og det raskt tenkte jeg.. La barna og så på testen igjen,- den kunne ikke vært hvitere!! Hehe man ser ofte det man vil se...

Hehe, ja jeg testet jo allerede 6dpo :p 7dpo hadde jeg strek, 9 DPO strek Osv ;) men her var d kjemisk å begynte å blø 11 DPO :O nå venter jeg på 150 tester så det blir nok svidd av en del denne pp også :D
 
Hehe, ja jeg testet jo allerede 6dpo :p 7dpo hadde jeg strek, 9 DPO strek Osv ;) men her var d kjemisk å begynte å blø 11 DPO :O nå venter jeg på 150 tester så det blir nok svidd av en del denne pp også :D
Ja, se der, 150 tester!!! Jeg synes jeg har mange med 30 hehe...
 
10 dpo og blenda... Jeg innstiller meg på ny PP! Men vi må kaanskje pga diverse hoppe over en mnd dessverre... Har ikke lyst da :-( Selv om man vet at det alltid kan ta tid (har god erfaring med det), har man alltid et håp om at det kunne klaffe fort... Og man tenker jo på hvorfor det ikke klaffer når vi vet at vi kan.
 
11 dpo og helt hvitt... Veldig vondt i magen og rosa på truseinnlegget. Men 3 dager før tiden er ikke likt meg, og jeg spotter aldri. Kanskje det har forandret seg etter forrige svangerskap da. Bah.
 
Back
Topp