Tanker under prøving :-)

Æsj!! Men du, hva med å få målt hcg?!!
Fra 15 til 17 dpo syns jeg det ser ut som stigning! Den i morgen bør derfor bli litt sterkere igjen siden hcg fordobles annen hver dag. ❤
Jeg kom på noe. Grunnen til at jeg fikk TUL forrige sv.skap, var fordi det var lav stigning på HCG-prøver. Og nå husker jeg at jeg fikk beskjed om at det var stigningstid på 5 dager! (noe som ikke virket bra, og jeg fikk TUL). Kanskje jeg bare er megatreg til å produsere HCG?!? :dontknowTestetøsa har fått blod på tann med sine 30 tester (dvs nå er det 24 :hilarious::hilarious:), så jeg tok en nå. Trooor kanskje den er bittelitt sterkere... Uff, altfor spennende for meg det her. :nailbiting: Så planen min nå er å se hva testen sier på lørdag. Sier den fortsatt bare 1-2, ringer jeg på mandag for HCG-måling. Sier den 2-3 venter jeg en uke til og ser om siste test sier 3+. Gjør den da ikke det blir det evt hcg etter det. Godt å ha en plan!!
 
Jeg kom på noe. Grunnen til at jeg fikk TUL forrige sv.skap, var fordi det var lav stigning på HCG-prøver. Og nå husker jeg at jeg fikk beskjed om at det var stigningstid på 5 dager! (noe som ikke virket bra, og jeg fikk TUL). Kanskje jeg bare er megatreg til å produsere HCG?!? :dontknowTestetøsa har fått blod på tann med sine 30 tester (dvs nå er det 24 :hilarious::hilarious:), så jeg tok en nå. Trooor kanskje den er bittelitt sterkere... Uff, altfor spennende for meg det her. :nailbiting: Så planen min nå er å se hva testen sier på lørdag. Sier den fortsatt bare 1-2, ringer jeg på mandag for HCG-måling. Sier den 2-3 venter jeg en uke til og ser om siste test sier 3+. Gjør den da ikke det blir det evt hcg etter det. Godt å ha en plan!!

Elsker planer og lister man kan krysse av på :D :D
 
Ååh, så deilig med en plan! Elsker lister og planer hvor ting kan krysses av! Ser frem til oppdateringen i planleggingen av planene dine :D :p
 
Synes du?? Å, nå begynner jeg nesten å gråte her :Heartred Blir liksom litt fortvilet når jeg bare såvidt ser stigning... Holder gleden litt på vent, på en måte... Eer så spent på hva digital sier i morgen!
Skjønner deg godt og grugleder meg til jeg selv er der du er :) Den første tiden er jo SÅ nervepirrende. Jeg leste forresten et sted her at når hjertelyd er konstantert (uke 5 en gang), så er sjansene for at det skal gå galt helt nede i 2- 3 %! Har ikke lest det hos "sikre kilder", men stemmer det så er det jo veldig beroligende når man kommer over den uken ❤ Spent på testen din i morgen ja!
 
Skjønner deg godt og grugleder meg til jeg selv er der du er :) Den første tiden er jo SÅ nervepirrende. Jeg leste forresten et sted her at når hjertelyd er konstantert (uke 5 en gang), så er sjansene for at det skal gå galt helt nede i 2- 3 %! Har ikke lest det hos "sikre kilder", men stemmer det så er det jo veldig beroligende når man kommer over den uken ❤ Spent på testen din i morgen ja!
Da jeg hadde MA forrige gang, døde fosteret i uke 5... Så gleder meg til å komme over den uken og fortsatt kjenne meg gravid... Skal ikke på TUL med mindre det skjer noe spesielt da, så jeg får jo ikke sett. Huttetu, tror jeg må låse meg inne de neste ukene da, er så oppblåst at jeg får veldig vondt i magen når jeg er sammen med andre! Holder så hardt inne at det verker,- og enda har jeg en kul... Eldste sa igjen for 2 dager siden; mamma, du har helt lik mage som de som har baby i magen! Det er 4-5 gangen jeg får en slik kommentar. Er virkelig stor! Så lenge det er slik er det i alle fall HCG i kroppen da. :-)
 
For å gjøre det helt riktig så skal du jo egentlig fjerne annenhver test for å se etter stigning, klarer du å se det bedre da?
Selv om jeg ser det allikevel altså ;)
 
Ser stigning❤️ går nok bra det her❤️
 
For å gjøre det helt riktig så skal du jo egentlig fjerne annenhver test for å se etter stigning, klarer du å se det bedre da?
Selv om jeg ser det allikevel altså ;)
Ser stigning❤️ går nok bra det her❤️
Så bra at dere ser da!! Hadde nok synes bedre med annenhver kanskje :-) Har bare lyst til å hoppe rett over de neste 8 ukene, så man er ferdig med den verste usikkerheten -og de verste tidlige symptomene!!
 
Back
Topp