Tanker under prøving :-)

Hmm du fikk meg i alle fall til å huske på at jeg har hatt hormonkluss med mye østrogen og lite progesteron.. Og lite progesteron kan jo resultere i SA. Æsj ass, bekymringer!! Finner ikke noe om at mye østrogen kan gi sene positive tester... Får se på testen i morgen nå da.

Åh, nei! Dét var IKKE meningen!
Kan jo bare være at du har et parti med svakere fargestoff enn sist. For de stiger jo fint ❤️
 
4+6 og dagens test (nederst) Vet ikke hvorfor bildet legger seg feil vei, beklager det:
20161106_110043.jpg

Føler meg ikke mye gravid lenger heller, og synes testene stiger aaaltfor sakte. Er i varierende grad oppblåst, men det er vel det. Har jo uansett HCG i kroppen, om det er bra eller ikke med spiren. Regner nå med å ringe og be om HCG i morgen egentlig. Hvis ikke jeg får en knallsterk test i morgen da...
 
4+6 og dagens test (nederst) Vet ikke hvorfor bildet legger seg feil vei, beklager det: Vis vedlegget 206112
Føler meg ikke mye gravid lenger heller, og synes testene stiger aaaltfor sakte. Er i varierende grad oppblåst, men det er vel det. Har jo uansett HCG i kroppen, om det er bra eller ikke med spiren. Regner nå med å ringe og be om HCG i morgen egentlig. Hvis ikke jeg får en knallsterk test i morgen da...

Synes jo fortsatt at den er sterkere enn i går... Men jeg forstår godt bekymringen. To streker betyr jo ikke at man slapper av akkurat.
Ring legen uansett tenker jeg... Selv om du skulle få en kjempesterk strek. Tenker at du har godt av å få høre hvordan det ligger an...
 
Synes jo fortsatt at den er sterkere enn i går... Men jeg forstår godt bekymringen. To streker betyr jo ikke at man slapper av akkurat.
Ring legen uansett tenker jeg... Selv om du skulle få en kjempesterk strek. Tenker at du har godt av å få høre hvordan det ligger an...
Enig med Blue ❤
 
Hvordan går det med deg i kveld?
 
Jeg håper du får komme inn med en gang og får tatt blodprøve! Tidlig ul skal vel også gå an nå i uke 5?
Jeg har tatt nå! Men de ville bare måle HCG først, og sa at jeg må huske på at hvert svangerskap er forskjellig og bla bla... Jeg spurte om å måle progesteron/østrogen- nivå samtidig, men det ville de ikke. De vil først se hvordan det går nå. Følte de synes jeg overreagerer litt.... Jaja. Ny prøve på torsdag, og siste svar på fredag eller mandag. Gi m3g tålmodighet!!!
 
Tusen takk damer! :Heartred Ikke hatt nett bare... Tatt HCG-prøver nå. Så får vi se! Er litt sånn veldig i limboland kjenner jeg. Vil ikke håpe mye, men prøver å ikke gi helt opp heller... Men forsøker å stålsette meg for det verste. Kunne bare den neste uken gå veldig fort!!! Neste mandag vet jeg mye mer...

Skjønner godt hva du mener. Må være grusomt å gå sånn i limbo :(

Skulle du ta mange målinger eller bare to?
 
Tusen takk damer! :Heartred Ikke hatt nett bare... Tatt HCG-prøver nå. Så får vi se! Er litt sånn veldig i limboland kjenner jeg. Vil ikke håpe mye, men prøver å ikke gi helt opp heller... Men forsøker å stålsette meg for det verste. Kunne bare den neste uken gå veldig fort!!! Neste mandag vet jeg mye mer...

Jeg skjønner deg veldig godt <3 Holder mer eller mindre på med det samme selv.... Håper vi begge kan se tilbake på dette her og ikke helt huske hvordan det var i begynnelsen av svangerskapet.... *drømme*:rolleyes:
 
Skjønner godt hva du mener. Må være grusomt å gå sånn i limbo :(

Skulle du ta mange målinger eller bare to?
Ikke moro det nei!! Altså, jeg har krevd 2, de gir meg nok ikke mer enn jeg krever... Men hvis de er veldig lave/dårlig stigning blor det sikkert 3 og/eller TUL. Fikk det når jeg hadde MA sist..
 
Jeg skjønner deg veldig godt <3 Holder mer eller mindre på med det samme selv.... Håper vi begge kan se tilbake på dette her og ikke helt huske hvordan det var i begynnelsen av svangerskapet.... *drømme*:rolleyes:
*Jaaa, måtte det bli sånn* Sett på dagboken din, men det gikk ikke å svare! Fikk kun skrive tall og tegn, ikke bokstaver.. Og det ble LITT rart kan du si "#&**÷€73829; $:×&48" Så liksom ikke så positivt ut :laughing025. Men seriøst, det må bare være så innmari vanskelig å gå og blø!!!!! Nei, nå fortjener vi helt plaine svangerskap resten ut!! Vi er jo nesten twins du og jeg ifht svangerskapene våre! Merkelig likt...:scared007
 
*Jaaa, måtte det bli sånn* Sett på dagboken din, men det gikk ikke å svare! Fikk kun skrive tall og tegn, ikke bokstaver.. Og det ble LITT rart kan du si "#&**÷€73829; $:×&48" Så liksom ikke så positivt ut :laughing025. Men seriøst, det må bare være så innmari vanskelig å gå og blø!!!!! Nei, nå fortjener vi helt plaine svangerskap resten ut!! Vi er jo nesten twins du og jeg ifht svangerskapene våre! Merkelig likt...:scared007

I know!!! Og at vi gjør dette her x-antall ganger gjør at jeg klør meg litt i hodet om dagen. Nei, dette er ikke gøy....går utover mye om dagen. Blir det ikke noe av dette så må jeg gå i tenkeboksen merker jeg:sorry:
 
Back
Topp