Tanker under prøving :-)

Åååh, så herlig!! ❤️
 
Flotte streker ❤ Gratulerer :D
 
Virkelig beroligende å se ja! :happy119 Håper på enda litt stigning i kveld kanskje, siden det steg på kvelden for 2 dager siden... Bare 2 tester igjen da, men har bestile 30 nye (hahaha!!!) så jeg kan teste så mye jeg føler for... :laughing025

Det er jenta si det :D :D :D
Jeg får også best stigning på kvelden!
 
IKM/14 dpo/4+0 ♡ IKM men ikke noe blod idag, for en følelse! :happy: Er likevel nervøs da, romler i magen og jeg tror på en måte at TR er på vei. Men testen var fin idag, så jeg håper at det bare er nervene som fir meg mensen-følelse. Første milepæl av mange nådd. Det er så spennende! :D Men nå er jeg tom for tester, og så kom ikke posten idag, KRISE liksom... Haha... Det går enda ikke opp for meg at jeg er gravid da, det er så uvirkelig! Hvis kvalmen knocker meg ut om et par uker, tenker jeg det blir lettere å forstå da :rolleyes:
 
Uten blod hele dagen, er jeg offisielt på overtid, hurra!!!!! :) Og dobbelt-hurra, jeg lette litt bedre i skapene mine, og fant en strimmeltest til! Så da har jeg til imorgen tidlig... :p OG jeg fant ut at jeg har 2 digitale liggende! Bestilte en i helgen, siden jeg trodde jeg bare hadde 1. Så nå blir det også digital imorgen :D Tanken var å ta en denne uken, og en neste, for å være sikker på at HCG stiger så raskt som den bør. Men nå kan jeg kanskje få med meg alle tre variantene da... :joyful: Jeg kan ikke forstå at jeg er gravid NÅ liksom!?! Her er de siste dagenes morgentester samlet:
20161031_204216.jpg
 
Last edited:
Uten blod hele dagen, er jeg offisielt på overtid, hurra!!!!! :-) Og dobbelt-hurra, jeg lette litt bedre i skapene mine, og fant en strimmeltest til! Så da har jeg til imorgen tidlig... :p OG jeg fant ut at jeg har 2 digitale liggende! Bestilte en i helgen, siden jeg trodde jeg bare hadde 1. Så nå blir det også digital imorgen :D Tanken var å ta en denne uken, og en neste, for å være sikker på at HCG stiger så raskt som den bør. Men nå kan jeg kanskje få med meg alle tre variantene da... :joyful: Jeg kan ikke forstå at jeg er gravid NÅ liksom!?!
:))
 
4+1 ♡ Nå fikk jeg det svart på hvitt, , og det var faktisk overraskende koselig, siden jeg allerede visste at jeg er gravid liksom... :)
20161101_072138.jpg
Idag regnet jeg med 1-2, hadde jeg ventet til imorgen tror jeg 50 % får 2-3. Men jeg vil heller ta en til på lørdag og håpe på stigning da. Og så ta den siste sent i neste uke... Så håper jeg bare alt viser det det bør!! Er slik jeg oppdaget at noe var galt da jeg hadde MA, at de digitale ikke steg som de skulle... Håper så å slippe det samme marerittet igjen! Nå er jeg gravid, og skal være det til juli!!:happy119
 
4+1 ♡ Nå fikk jeg det svart på hvitt, , og det var faktisk overraskende koselig, siden jeg allerede visste at jeg er gravid liksom... :) Vis vedlegget 205316Idag regnet jeg med 1-2, hadde jeg ventet til imorgen tror jeg 50 % får 2-3. Men jeg vil heller ta en til på lørdag og håpe på stigning da. Og så ta den siste sent i neste uke... Så håper jeg bare alt viser det det bør!! Er slik jeg oppdaget at noe var galt da jeg hadde MA, at de digitale ikke steg som de skulle... Håper så å slippe det samme marerittet igjen! Nå er jeg gravid, og skal være det til juli!!:happy119
Gratulerer så masse! :)) ❤ Ja det er jo noe ekstra fint med å se de ordene

❤ g r a v i d ❤

Og nå skal du se det går veien. Syns så mange her har vært uheldige i det siste så nå gidder vi ikke mer sånn kluss, sant?
 
Gratulerer så masse! :)) ❤ Ja det er jo noe ekstra fint med å se de ordene

❤ g r a v i d ❤

Og nå skal du se det går veien. Syns så mange her har vært uheldige i det siste så nå gidder vi ikke mer sånn kluss, sant?
Tusen takk!! :) Ja, noen må da kunne gå tiden ut, og håper virkelig jeg er en av dem denne gangen... Vi gidder ikke noe kluss nå nei!!Og så skal du ha august-spire:D
 
Åååh, så deilig med positiv digital! Det gjør liksom noe med en, når det lyser gravid❤️❤️
 
Jaaa! Bare jeg nå også får stigning om noen dager så... Synes strimlene stiger så saakte i styrke, nesten ikke forskjell fra 12 dpo til i dag, 15 dpo liksom. :nailbiting:

Altså, vi er jo ikke gravide før vi ligger på fødestua helst :p disse bekymringene assa!
 
Back
Topp