Tanker under prøving :-)

CD 23, 4 DPO. Igår kveld sa jeg til mannen her at jeg bare MÅ være gravid. :p For såå oppblåst da! Hvis det nå liksom skal være trenden heretter hver PP i dpo, så gruer jeg meg virkelig, for jeg slet så med å holde magen såpass inne at jeg ikke så veldig gravid ut... :wideyed: Typisk gravid-meg er sånn at jeg blir veeeldig oppblåst TIDLIG, folk gjetter jeg er flere mnd mer på vei enn jeg er. Mye luft i magen som bare ikke vil ut.

Men det som gjør at jeg likevel tar det med en klype salt nå, er jo den østrogendominansen jeg har/har hatt i alle fall. o_O Jeg vet ikke hvordan for mye østrogen virker på kroppen, men kanskje den kan gi sånne gravid-symptomer av en annen verden?? :confused: Nå blir jeg vel kvalm også sikkert...

Oppblåst idag også, men litt mindre kanskje?!? Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg ikke temper, men når barna er oppe alle døgnets tider er det uansett ikke så pålitelig har jeg tenkt. 3 dager til første test ryker nå! Regner faktisk med at den uansett blir negativ da, men må varme opp vøtt :hilarious:

Spennende..! Jeg føler meg også oppblåst, myye luft i magen og føles nesten ut som at nederste del av magen står ut :p krysser fingrene for oss :D
 
Spennende..! Jeg føler meg også oppblåst, myye luft i magen og føles nesten ut som at nederste del av magen står ut :p krysser fingrene for oss :D
La oss håpe det er gravid-symptomer hos begge ja!!!! Kan jo alltids være en kjemisk når det er så tidlig, så vi får håpe på masse luft og smerter de neste dagene også! øøøh her ønsker vi hverandre alt godt :)
 
La oss håpe det er gravid-symptomer hos begge ja!!!! Kan jo alltids være en kjemisk når det er så tidlig, så vi får håpe på masse luft og smerter de neste dagene også! øøøh her ønsker vi hverandre alt godt :)

Haha ja ikke sant :D men jeg tror vi får julispirer nå og at de sitter hele veien ut! ❤️
 
Hoi, hoi! Dette lover bra :D gleder meg til testetøsa banker på :D :D :D :D
 
Ja, er en mager trøst når man står der og føler seg sint og samtidig dum som et brød :facepalm: :banghead: :shifty: Men like fullt litt trøst i det... :p Det verste er at det ikke er første gangen..!

:hilarious::hilarious::hilarious:
 
CD 24, 5 dpo. Nærmer seg, næææærmer seg testedager!!! :nailbiting: Hvis jeg ikke er gravid nå, vil jeg se om det er mulig å få sjekket østrogen/progesteron-nivået. For jeg er seriøst opoblåst idag igjen. Litt mindre igår, men idag måtte jeg bytte bukse selv om vi hadde besøk liksom(da var eldste på badet, og trommet meg på magen og sa; mamma, du har baby i magen du!)... Joggebukse strammer på kvelden! Ingen andre symptomer da. Eller jo, men bare at jeg er litt småsulten hele tiden. Men det kan jo godt bare være dpo-symptom også. Men den rumlende,store magen ass...o_O Hvis det bare er østrogen-tull etter medisiner for 2 PPer siden,skal legen få høre det! "ikke noe problem å bli gravid med en gang medisinen er ute av kroppen"... Yeah right. Får opp forhåpningene til og med. For nå er jeg liksom -men tenk hviiis.....!:woot:
 
Last edited:
CD 24, 5 dpo. Nærmer seg, næææærmer seg testedager!!! :nailbiting: Hvis jeg ikke er gravid nå, vil jeg se om det er mulig å få sjekket østrogen/progesteron-nivået. For jeg er seriøst opoblåst idag igjen. Litt mindre igår, men idag måtte jeg bytte bukse selv om vi hadde besøk liksom(da var eldste på badet, og trommet meg på magen og sa; mamma, du har baby i magen du!)... Joggebukse strammer på kvelden! Ingen andre symptomer da. Eller jo, men bare at jeg er litt småsulten hele tiden. Men det kan jo godt bare være dpo-symptom også. Men den rumlende,store magen ass...o_O Hvis det bare er østrogen-tull etter medisiner for 2 PPer siden,skal legen få høre det! "ikke noe problem å bli gravid med en gang medisinen er ute av kroppen"... Yeah right. Får opp forhåpningene til og med. For nå er jeg liksom -men tenk hviiis.....!:woot:

Oooh, you sooo preg!! :D :D :D
 
CD 24, 5 dpo. Nærmer seg, næææærmer seg testedager!!! :nailbiting: Hvis jeg ikke er gravid nå, vil jeg se om det er mulig å få sjekket østrogen/progesteron-nivået. For jeg er seriøst opoblåst idag igjen. Litt mindre igår, men idag måtte jeg bytte bukse selv om vi hadde besøk liksom(da var eldste på badet, og trommet meg på magen og sa; mamma, du har baby i magen du!)... Joggebukse strammer på kvelden! Ingen andre symptomer da. Eller jo, men bare at jeg er litt småsulten hele tiden. Men det kan jo godt bare være dpo-symptom også. Men den rumlende,store magen ass...o_O Hvis det bare er østrogen-tull etter medisiner for 2 PPer siden,skal legen få høre det! "ikke noe problem å bli gravid med en gang medisinen er ute av kroppen"... Yeah right. Får opp forhåpningene til og med. For nå er jeg liksom -men tenk hviiis.....!:woot:
Åh, du MÅ jo bare være gravid! Og tenk så gøy det blir å fortelle snuppa at hun da i så fall var den første til å oppdage det ;)
 
Oooh, you sooo preg!! :D :D :D
Åh, du MÅ jo bare være gravid! Og tenk så gøy det blir å fortelle snuppa at hun da i så fall var den første til å oppdage det ;)
OOOOhhh hold litt igjen på hestene her nå da dere hahaha :eek: :p :joyful: Jeg nevnte vel de medisinene liksom??? Haha dere ass. Jeg er mer tilbakeholden og skeptisk kjenner jeg, men når jeg har dere her som er over gjennomsnittet superpositive da, så blir man jo litt sånn; kaaan det stemme? Hehe. Er sjanse for begge deler tror jeg selv. Var ikke oppblåst slik forrige PP, men da var jeg kvalm i 3 dager - og det ble ikke noe. Såå vi får se! :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
 
Last edited:
CD 25, 6 dpo. Oppblåst av en annen verden idag også, helt ekstremt egentlig. 50/50 for hva jeg selv tror, østrogentull eller gravid. Men burde vel ha noe annet symptom enn bare oppblåst i såfall? Og kjenner ingen "slimpropp" på tappen (sorry detaljer), den er bare lukket og middels oppe. Og har alle gravide mer utflod så er jeg ikke det. For det er lite av det, selv om det bytter på å være lotion-aktig(når jeg kjenner etter) og strekkbart gult eller gjennomsiktig (igjen dobbelt-sorry, disgusting). Håper, håper, hååååper jeg er gravid... Sist gang tok det så mange mnd fra prøvestart til det satt (og ble til termin), er så redd det samme skal skje nå!
 
CD 25, 6 dpo. Oppblåst av en annen verden idag også, helt ekstremt egentlig. 50/50 for hva jeg selv tror, østrogentull eller gravid. Men burde vel ha noe annet symptom enn bare oppblåst i såfall? Og kjenner ingen "slimpropp" på tappen (sorry detaljer), den er bare lukket og middels oppe. Og har alle gravide mer utflod så er jeg ikke det. For det er lite av det, selv om det bytter på å være lotion-aktig(når jeg kjenner etter) og strekkbart gult eller gjennomsiktig (igjen dobbelt-sorry, disgusting). Håper, håper, hååååper jeg er gravid... Sist gang tok det så mange mnd fra prøvestart til det satt (og ble til termin), er så redd det samme skal skje nå!

Gult er kult mtp graviditetstegn ;)
 
Back
Topp