Tanker under prøving :-)

Ohlala jadda, blenda og fin tror jeg! Men såklart har den ikke fått tørket helt, måtte legge den i pakken sin da jeg er på besøk hos noen... Blir litt vanskelig både å teste, sjekke og ta bilder -er på besøk akkurat nå disse teste-dagene :wacky:. Testen nå ble kjempegul også. Får se i morgen igjen :)

Testen i dag da?? :D
 
CD 27, 8 DPO. Fortsatt like oppblåst! Akkurat som i første svangerskap, magesmerter og oppblåst så det holdt fra 2-3 dpo. Visste jeg var gravid. Og det tror jeg nå også! :rolleyes:Men om hormonklusset kan ha gjort det denne gangen er jo mulig. Håper ikke det da. Jeg må innrømme en ting; minnet mitt har sviktet meg!!! :oops: Jeg har gått tilbake i dagbøkene mine og i trådene her til mine 3 svangerskap, og har funnet ut at i første svangerskap fikk jeg ikke like raskt positiv test som jeg hele tiden har trodd! :smiley-ashamed005 Men akkurat nå er det bra :happy:. Jeg fikk da ikke før kanskje 11 dpo! Og svak strek. Men de andre to gangene var det den ene gangen skygge 8 dpo og så sterkere, og andre gangen strek fra 9 dpo.

Men nå. Seriøst. Jeg har måttet lyve på meg et lån av bukse! Jeg har med meg en joggebukse som rett og slett nå er for stram! Og jeansen min er det bare å glemme. Hvis hormonene gjør det her, da blir jeg rimelig skuffet! Har luktesans som er rimelig god om dagen også, syntes frokostblandingen til barna luktet bæsj til morgenen idag, og spurte hvem jeg måtte bytte bleie på..... :hilarious: Og ingen andre kjente lukten... Jaja. Skyggen idag er såvidt synlig i virkeligheten, sikkert ikke på bilde. Var bedre igår. Men enn så lenge er det jo bare skygger, så foreløpig ikke noen fantastisk oppdatering på den fronten...
20161025_115233.jpg
 
Jadda, der kom et altfor langt innlegg du skal slippe å lese, testen ser du nederst :p

Med hver test følger det en historie!! Det er derfor jeg er så glad i dagbøker :D Jeg digger at du har trua, for det har jeg og!! Og jeg seeeeer :D :D

P.S. Det å ikke huske så godt tilbake kjenner jeg meg igjen i! Man tror man husker, men jammen så blir man eldre i løpet av fire svangerskap :p :p
 
Med hver test følger det en historie!! Det er derfor jeg er så glad i dagbøker :D Jeg digger at du har trua, for det har jeg og!! Og jeg seeeeer :D :D

P.S. Det å ikke huske så godt tilbake kjenner jeg meg igjen i! Man tror man husker, men jammen så blir man eldre i løpet av fire svangerskap :p :p
Haha skjønner ikke hva du snakker om!!! :hilarious::hilarious::hilarious:
 
CD 27, 8 DPO. Fortsatt like oppblåst! Akkurat som i første svangerskap, magesmerter og oppblåst så det holdt fra 2-3 dpo. Visste jeg var gravid. Og det tror jeg nå også! :rolleyes:Men om hormonklusset kan ha gjort det denne gangen er jo mulig. Håper ikke det da. Jeg må innrømme en ting; minnet mitt har sviktet meg!!! :oops: Jeg har gått tilbake i dagbøkene mine og i trådene her til mine 3 svangerskap, og har funnet ut at i første svangerskap fikk jeg ikke like raskt positiv test som jeg hele tiden har trodd! :smiley-ashamed005 Men akkurat nå er det bra :happy:. Jeg fikk da ikke før kanskje 11 dpo! Og svak strek. Men de andre to gangene var det den ene gangen skygge 8 dpo og så sterkere, og andre gangen strek fra 9 dpo.

Men nå. Seriøst. Jeg har måttet lyve på meg et lån av bukse! Jeg har med meg en joggebukse som rett og slett nå er for stram! Og jeansen min er det bare å glemme. Hvis hormonene gjør det her, da blir jeg rimelig skuffet! Har luktesans som er rimelig god om dagen også, syntes frokostblandingen til barna luktet bæsj til morgenen idag, og spurte hvem jeg måtte bytte bleie på..... :hilarious: Og ingen andre kjente lukten... Jaja. Skyggen idag er såvidt synlig i virkeligheten, sikkert ikke på bilde. Var bedre igår. Men enn så lenge er det jo bare skygger, så foreløpig ikke noen fantastisk oppdatering på den fronten...Vis vedlegget 204259

Ser jo veldig lovende ut dette da!!
 
CD 27, 8 DPO. Fortsatt like oppblåst! Akkurat som i første svangerskap, magesmerter og oppblåst så det holdt fra 2-3 dpo. Visste jeg var gravid. Og det tror jeg nå også! :rolleyes:Men om hormonklusset kan ha gjort det denne gangen er jo mulig. Håper ikke det da. Jeg må innrømme en ting; minnet mitt har sviktet meg!!! :oops: Jeg har gått tilbake i dagbøkene mine og i trådene her til mine 3 svangerskap, og har funnet ut at i første svangerskap fikk jeg ikke like raskt positiv test som jeg hele tiden har trodd! :smiley-ashamed005 Men akkurat nå er det bra :happy:. Jeg fikk da ikke før kanskje 11 dpo! Og svak strek. Men de andre to gangene var det den ene gangen skygge 8 dpo og så sterkere, og andre gangen strek fra 9 dpo.

Men nå. Seriøst. Jeg har måttet lyve på meg et lån av bukse! Jeg har med meg en joggebukse som rett og slett nå er for stram! Og jeansen min er det bare å glemme. Hvis hormonene gjør det her, da blir jeg rimelig skuffet! Har luktesans som er rimelig god om dagen også, syntes frokostblandingen til barna luktet bæsj til morgenen idag, og spurte hvem jeg måtte bytte bleie på..... :hilarious: Og ingen andre kjente lukten... Jaja. Skyggen idag er såvidt synlig i virkeligheten, sikkert ikke på bilde. Var bedre igår. Men enn så lenge er det jo bare skygger, så foreløpig ikke noen fantastisk oppdatering på den fronten...Vis vedlegget 204259
Jeg ser da det som skal utvikle seg til å bli en tyyyydelig rosa strek om noen dager jeg! ;)
 
Nå er det i morgen :p
Haha ja det er visst det! Testen viste at her skjer det ingenting - innen fristen. Så får vi se når den tørker. Men enn så lenge må jeg vel bare gå utifra at jeg ikke er gravid. I så tilfelle skal legen få høre det. Fatter ikke at de medisinene jeg gikk på i 14 dager skal gi meg tydelige fysiske gravid-symptomer 2 mnd etterpå! Buksene mine går ikke på liksom, det er rimelig tydelig... Ikke noe sånn "jeg føler det på meg"- symptom. Er nå også uvel ved lenge mellom mat. Alt tilsier for meg at her er det baby. Sykt hvis litt mye østrogen skal kunne gjøre alt dette!?!
 
CD 28, 9 dpo. Jeg begynner å bli nervøs nå. :-( Jeg kjenner meg veldig gravid, men enn så lenge er det bare "noe" på testene, godt etter tidsfrist. Jeg så det litt tidligere idag enn igår, men man sliter jo med å se i det hele tatt. :dead: Hva skal man si, jeg forstår ingenting. Håper på streker de neste dagene bare!

20161026_120615.jpg
 
CD 28, 9 dpo. Jeg begynner å bli nervøs nå. :-( Jeg kjenner meg veldig gravid, men enn så lenge er det bare "noe" på testene, godt etter tidsfrist. Jeg så det litt tidligere idag enn igår, men man sliter jo med å se i det hele tatt. :dead: Hva skal man si, jeg forstår ingenting. Håper på streker de neste dagene bare!

Vis vedlegget 204451

KOM ORDENTLIG FREM, STREKEN!!!!! JEG SER DEGo_Oo_Oo_Oo_O
 
Jeg signerer Lambi`83!
Komme frem streken, vi seeeer deg!
 
CD 28, 9 dpo. Jeg begynner å bli nervøs nå. :-( Jeg kjenner meg veldig gravid, men enn så lenge er det bare "noe" på testene, godt etter tidsfrist. Jeg så det litt tidligere idag enn igår, men man sliter jo med å se i det hele tatt. :dead: Hva skal man si, jeg forstår ingenting. Håper på streker de neste dagene bare!

Vis vedlegget 204451
Jeeeeg seeeer streeeeek ;) Og hallo, du er jo bare 9 dpo! :))
 
Signerer de over! Det må bare bli en babystrek ❤
 
KOM ORDENTLIG FREM, STREKEN!!!!! JEG SER DEGo_Oo_Oo_Oo_O
Jeg signerer Lambi`83!
Komme frem streken, vi seeeer deg!
Jeeeeg seeeer streeeeek ;) Og hallo, du er jo bare 9 dpo! :))
Signerer de over! Det må bare bli en babystrek ❤
Virker som at den er rimelig blyg, den streken her ass!!! :sorry: Ser jo alle liksom, men må myse som bare søren... :pompus: Men er det mulig å ha fått et helt lass med tester, der alle viser skygge??? Teit isåfall! Vet jo det er mye skygge ute og går, men hallo da. :sour:
Har noen av dere testet med EL-tester rett før mensen? Hvordan er streken da? Vet jo at sterk test er positivt ifht graviditet, men vet ikke hva som er vanlig i disse tider. Sjekk min i kveld :
20161026_215512.jpg

Og så G-testen da;
20161026_225617.jpg

Nei vet virkelig ikke hva jeg skal tro. Men føler meg helt gravid. Før middag idag var jeg kjempekvalm også. Var kvalm 3 dager forrige PP, men litt færre dpo. Da var det jo ingenting... Men nei, jeg holder meg til at jeg MÅ være gravid nå! :smug:
 
Virker som at den er rimelig blyg, den streken her ass!!! :sorry: Ser jo alle liksom, men må myse som bare søren... :pompus: Men er det mulig å ha fått et helt lass med tester, der alle viser skygge??? Teit isåfall! Vet jo det er mye skygge ute og går, men hallo da. :sour:
Har noen av dere testet med EL-tester rett før mensen? Hvordan er streken da? Vet jo at sterk test er positivt ifht graviditet, men vet ikke hva som er vanlig i disse tider. Sjekk min i kveld :Vis vedlegget 204573
Og så G-testen da;Vis vedlegget 204574
Nei vet virkelig ikke hva jeg skal tro. Men føler meg helt gravid. Før middag idag var jeg kjempekvalm også. Var kvalm 3 dager forrige PP, men litt færre dpo. Da var det jo ingenting... Men nei, jeg holder meg til at jeg MÅ være gravid nå! :smug:

Godt spørsmål i forhold til EL test! Jeg tror ikke jeg har tatt EL test på det tidspunktet i syklusen med mindre jeg har fått streker på g tester... Også blir de ikke ordentlig positive før etter flere dager med positive g tester.

Men jeg er så spent på dagens test!! :D :D
 
CD 29, 10 dpo. JABBADABBADOOOOOOOO!!! Jeg bare er så GRAVID!!! :smiley-bounce016:smiley-bounce022:smiley-bounce012:smiley-bounce015:happy093 Og ENDELIG begynner testene å bli enige med meg :p:D:p :happy119. Ikke akkurat sterk strek, men jeg så den etter 5 min! Og den er rosa-isj også. Og jeg bare VET at den vil bli sterkere! (En ting jeg har syntes vært veldig morsomt siden første svangerskap, er alle forståsegpåerne, som er 100% sikre på at det er umulig å kjenne noe til svangerskap så tidlig som 2-3 dpo. Men nå er det mitt andre svangerskap da jeg blir stor som en låve allerede da. Kan ha litt luft ellers i dpo-land, men ikke så ekstremt og sammen med konstante smerter. Siden jeg ikke fikk tidlig positiv heller, vet jeg ikke om det er pga HCG akkurat. Må være at kroppen faktisk kan reagere når et egg blir befruktet der inne, er min teori. Jeg hadde noen gode stikk der nede 3 dpo, men hadde luft og smerter fra 2 dpo.) Men hallo, jeg er GRAVID!!! :happy3:dance018 Her er dagens tester, etter 5 og 10 min;
20161027_093901.jpg
20161027_095051.jpg

Sikkert mange som vil si at jeg må vente med å juble , men med de symptomene jer gjør jeg ikke det! Om jeg mister er en helt annen sak, men bare vet at nå er jeg gravid :gen014
 
Back
Topp