Tanker under prøving :-)

CD 21, 2 DPO. Endelig DPO og igang med venting! Speeent på de neste dagene... o_O Selv om jeg tviler på at det har klaffet pga lang mens og hormonkluss enda... Dpo-magen full av luft og smerter er på plass, så det bekrefter for meg at jeg i alle fall har hatt EL. 5 lange dager til teste-start..... :nailbiting:
 
CD 21, 2 DPO. Endelig DPO og igang med venting! Speeent på de neste dagene... o_O Selv om jeg tviler på at det har klaffet pga lang mens og hormonkluss enda... Dpo-magen full av luft og smerter er på plass, så det bekrefter for meg at jeg i alle fall har hatt EL. 5 lange dager til teste-start..... :nailbiting:

Woop, woop!! :D :D
 
Den her hadde jeg ikke sett.. Har fått 8 og 9 dpo 2 ganger,men en gang så jeg noe 7 dpo (med godt utviklet streksyn da) :joyful:

Iiih, da gleder jeg meg til testetøsa banker på! Hellooo!
 
CD 21, 2 DPO. Endelig DPO og igang med venting! Speeent på de neste dagene... o_O Selv om jeg tviler på at det har klaffet pga lang mens og hormonkluss enda... Dpo-magen full av luft og smerter er på plass, så det bekrefter for meg at jeg i alle fall har hatt EL. 5 lange dager til teste-start..... :nailbiting:

Hoooi, hooiii! Dette blir spennende saker :D
 
Jepp, litt for spennende, selv om jeg egentlig har en avtale med hodet mitt om å ikke glede seg så veeldig. Det liker ikke avtaler og oppfører seg deretter.... :dead:

Disse hodene vet som regel ikke deres eget beste... Noen som har en kur mot avtalebrytende skaller?
 
Hadde jeg bare vært litt fler dpo, så hadde jeg hatt et knallbra symptom; Jeg går forbi mannen på vei til kjøkkenet, og stirrer olmt på ham. Litt etter kommer han etter; -Du, hva var det DER for et blikk??? ...Stillhet.... -Du, vi er ikke 15 år liksom, du kan fortelle meg hva som skjer vel??? ...Mer stillhet fra meg...før jeg bryter ut litt furten; ...Men det er bare det at JEG HUSKER IKKE hva du gjorde som var så dumt!!! :banghead: Noe veeldig dumt var det. Men jeg kan ikke huske det!! Så du er visst tilgitt :couchpotato: Jadda! :hilarious::hilarious::hilarious: Og så bare LOL LOL LOL... :p
 
Hadde jeg bare vært litt fler dpo, så hadde jeg hatt et knallbra symptom; Jeg går forbi mannen på vei til kjøkkenet, og stirrer olmt på ham. Litt etter kommer han etter; -Du, hva var det DER for et blikk??? ...Stillhet.... -Du, vi er ikke 15 år liksom, du kan fortelle meg hva som skjer vel??? ...Mer stillhet fra meg...før jeg bryter ut litt furten; ...Men det er bare det at JEG HUSKER IKKE hva du gjorde som var så dumt!!! :banghead: Noe veeldig dumt var det. Men jeg kan ikke huske det!! Så du er visst tilgitt :couchpotato: Jadda! :hilarious::hilarious::hilarious: Og så bare LOL LOL LOL... :p

Hahahaha!
 
CD 22, 3 DPO. Oppblåst.no, liker ikke å ha så mye luft i magen. Igår når jeg skulle sove, lå jeg og tenkte på dpo i mitt første svangerskap. Og tenkte; kunne det bare "stikke" litt der nede nå.... Som den gangen. Og så stakk det til, ubehagelig 3-4 ganger. Tankene kan få til mye rart ass ;) Jaja. Tar ingenting som sikre symptomer. Men tenk om........
 
CD 22, 3 DPO. Oppblåst.no, liker ikke å ha så mye luft i magen. Igår når jeg skulle sove, lå jeg og tenkte på dpo i mitt første svangerskap. Og tenkte; kunne det bare "stikke" litt der nede nå.... Som den gangen. Og så stakk det til, ubehagelig 3-4 ganger. Tankene kan få til mye rart ass ;) Jaja. Tar ingenting som sikre symptomer. Men tenk om........

Akk, ja... tenk om man kunne tenke seg til positiv test da ;) kan vi ikke si det sånn at du gjør det nå?
 
Hadde jeg bare vært litt fler dpo, så hadde jeg hatt et knallbra symptom; Jeg går forbi mannen på vei til kjøkkenet, og stirrer olmt på ham. Litt etter kommer han etter; -Du, hva var det DER for et blikk??? ...Stillhet.... -Du, vi er ikke 15 år liksom, du kan fortelle meg hva som skjer vel??? ...Mer stillhet fra meg...før jeg bryter ut litt furten; ...Men det er bare det at JEG HUSKER IKKE hva du gjorde som var så dumt!!! :banghead: Noe veeldig dumt var det. Men jeg kan ikke huske det!! Så du er visst tilgitt :couchpotato: Jadda! :hilarious::hilarious::hilarious: Og så bare LOL LOL LOL... :p
:)) Herlig.....
 
Hadde jeg bare vært litt fler dpo, så hadde jeg hatt et knallbra symptom; Jeg går forbi mannen på vei til kjøkkenet, og stirrer olmt på ham. Litt etter kommer han etter; -Du, hva var det DER for et blikk??? ...Stillhet.... -Du, vi er ikke 15 år liksom, du kan fortelle meg hva som skjer vel??? ...Mer stillhet fra meg...før jeg bryter ut litt furten; ...Men det er bare det at JEG HUSKER IKKE hva du gjorde som var så dumt!!! :banghead: Noe veeldig dumt var det. Men jeg kan ikke huske det!! Så du er visst tilgitt :couchpotato: Jadda! :hilarious::hilarious::hilarious: Og så bare LOL LOL LOL... :p

HAHAHA!!! Jeg DÆVER!!!:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Det er så godt å vite at det er flere som meg der ute!!!:hilarious::hilarious::hilarious:
 
CD 22, 3 DPO. Oppblåst.no, liker ikke å ha så mye luft i magen. Igår når jeg skulle sove, lå jeg og tenkte på dpo i mitt første svangerskap. Og tenkte; kunne det bare "stikke" litt der nede nå.... Som den gangen. Og så stakk det til, ubehagelig 3-4 ganger. Tankene kan få til mye rart ass ;) Jaja. Tar ingenting som sikre symptomer. Men tenk om........

:excited001:excited001:excited001
 
CD 23, 4 DPO. Igår kveld sa jeg til mannen her at jeg bare MÅ være gravid. :p For såå oppblåst da! Hvis det nå liksom skal være trenden heretter hver PP i dpo, så gruer jeg meg virkelig, for jeg slet så med å holde magen såpass inne at jeg ikke så veldig gravid ut... :wideyed: Typisk gravid-meg er sånn at jeg blir veeeldig oppblåst TIDLIG, folk gjetter jeg er flere mnd mer på vei enn jeg er. Mye luft i magen som bare ikke vil ut.

Men det som gjør at jeg likevel tar det med en klype salt nå, er jo den østrogendominansen jeg har/har hatt i alle fall. o_O Jeg vet ikke hvordan for mye østrogen virker på kroppen, men kanskje den kan gi sånne gravid-symptomer av en annen verden?? :confused: Nå blir jeg vel kvalm også sikkert...

Oppblåst idag også, men litt mindre kanskje?!? Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg ikke temper, men når barna er oppe alle døgnets tider er det uansett ikke så pålitelig har jeg tenkt. 3 dager til første test ryker nå! Regner faktisk med at den uansett blir negativ da, men må varme opp vøtt :hilarious:
 
Back
Topp