Tanker under prøving :-)

Er det også spesielt bra for å øke progesteron??

Har med lutealfasen å gjøre i hvertfall. Tror egentlig det er for å stabilisere hormoner generelt. Husker ikke helt, er mye å holde styr på serru :p :p
 
Har med lutealfasen å gjøre i hvertfall. Tror egentlig det er for å stabilisere hormoner generelt. Husker ikke helt, er mye å holde styr på serru :p :p
Okay, i mitt hode er alt som kan være bra verdt et forsøk :) Apoteket neste! Hehe... Men kanskje litt sent for å gjøre en stor forskjell denne PP da.
 
CD 9. Fortsatt bittelitt rosa slim (sorry detaljer) idag. Og jeg som håpet det ville gi seg igår, da hadde det i alle fall vært 2 dager kortere enn forrige PP... Hvis det er like lenge denne gangen virker det til å kunne ta litt tid for kroppen å rydde opp i hormon-ubalansen. Blaaaah! :depressed: Og når skal jeg da liksom bli gravid??? Jaja blir jeg det nå er det i alle fall "ment to be" da...
 
CD 12. Tiden går så utrolig sakte frem til EL!!! Men nå ventes nye tester i posten snart (hadde liksom ikke fått med meg før nå at jeg er tom,- hallo!!!), og da er vi igang med testing i alle fall... EL ventes om 4 dager, enda ingen tegn. Tar omega 3, C-vit, B-vit og folat (fant ut idag at apoteket hadde alle disse samlet hehe), og drikker grapefruktjuice. Skal også igjen prøve conceive plus denne mnd. Så NÅ blir det baby... hehe.. Ikke stort håp da. Men uansett er det gull å være i "koseperioden" igjen.....! :happy:
 
CD 13. Nå snakker vi,- EL-slimet er nå på plass :) Rart hva man skal være glad for hihi... Pleier å ha det i rikelige mengder da, men drikker likevel grapefruktgrusomjuice denne mnd. :sour: Med conceive plus på toppen skal det i alle fall ikke stå på fuktigheten wuhu... :joyful: Venter positiv test om 1-2 dager nå. Så nå er det bare å kose seg max! Prøver å tenke at det kan være siste gang på lenge jeg er så kåt (#kremt#), og nyte det så mye jeg kan...:smiley-bounce015 Endelig nærmer jeg meg "rette siden" av EL! Jeg har aldri tenkt på å få baby i juli, det kunne vært interessant altså... Eneste kjipe er at man mister så og si hele badesesongen :p
 
CD 14. Negativ test idag. Og ikke EL-slim... Skal jeg få sen EL denne mnd?? Bruker ikke være senere enn CD 16.. Det får bli positiv test i morgen altså, det bestemmer jeg!!! :rulez Kroppen får værsågod adlyde!!! JEG VIL HA EL NUUUH! :smiley-angry003
 
CD 14. Negativ test idag. Og ikke EL-slim... Skal jeg få sen EL denne mnd?? Bruker ikke være senere enn CD 16.. Det får bli positiv test i morgen altså, det bestemmer jeg!!! :rulez Kroppen får værsågod adlyde!!! JEG VIL HA EL NUUUH! :smiley-angry003

Bare kjefte på den dumme kroppen. :p Kunne den bare gjøre, som vi ville, så skulle det fort bli baby på oss alle. :D
 
CD 15. Hva skjeeer nå da??? Kjempesvak strek i dag også, altså veldig negativ... Var mye sterkere på CD 9, da vurderte jeg faktisk å teste de neste dagene,- men fant ut at jeg var tom for tester... Og uten symptomer +at jeg aldri har hatt EL så tidlig før - fant ut det var lite sannsynlig.. Men nå da????? :wacky: Dumme kropp, dumme medisiner jeg tok, dumme leger som sa at kroppen kom til å ordne opp raskt etterpå.. Bare kluss! Litt EL-slim idag igjen da, virker som kroppen prøøver å sparke igang EL, men ikke får det til...:shifty:
 
CD 16. Nei. Nei. Negativ idag ogsåååå! :facepalm:

Kropp, hør her, vi må ta en prat. Jeg har tenkt å bli gravid, og da har jeg behov for litt samarbeid. Du må gi meg en flott eggløsning, fine forhold, og ta pent imot noen små svømmere og deretter gi plass til en liten beboer. Det blir kanskje litt slitsomt og vanskelig for deg, og leien er ikke høy. Men jeg lover, det blir ikke mye mer enn 9 mnd! Så skal du få pleie og god omsorg etterpå. OK??? :smiley-angelic003

Jaja. Litt EL-slim idag igjen, og på kvelden nå så det ut som om testen faktisk kan være på vei opp. Men tappen som var lav og åpen for 2 dager siden, har nå forsvunnet opp og lukket seg. Så tipper kroppen prøvde uten å få det til, men kanskje den vil prøve igjen? Hvis noen har noen forslag på hva som skjer er det bare å synge ut... :singing:
 
Back
Topp