Tanker om navn?

Vi venter til vi vet kjønn før vi begynner navnesøket;)
 
Her har vi blitt enig om ene navnet til gutt for ett par mnd siden. Oppkalling etter sambo sin bestefar. Skal ha 2 navn, så må ha ett navn som passer til.
Men hørte akkurat at ei jeg har begynt å bli kjent med (er jo innflytter, så kjenner ikke så mange her vi bor), skal ha akkurat det navnet.
De vet jo at de får gutt, og vi vet ikke hva vi får enda. Men syns jo helt klart at det må gå greit om vi bruker det som ett av navnene på vår baby allikevel?
Jentenavn har vi ikke blitt enig om enda.
 
Her har vi blitt enig om ene navnet til gutt for ett par mnd siden. Oppkalling etter sambo sin bestefar. Skal ha 2 navn, så må ha ett navn som passer til.
Men hørte akkurat at ei jeg har begynt å bli kjent med (er jo innflytter, så kjenner ikke så mange her vi bor), skal ha akkurat det navnet.
De vet jo at de får gutt, og vi vet ikke hva vi får enda. Men syns jo helt klart at det må gå greit om vi bruker det som ett av navnene på vår baby allikevel?
Jentenavn har vi ikke blitt enig om enda.
Det går nok helt fint, jeg hadde bare vært ærlig helt fra starten og sagt det som det er :)
 
Må nesten vente til ultralyd for å se hva kjønn det er først tror jeg ikke sikkert det er gutt engang.
Nei, jeg tenkte mer om dere prater om det, så kan du jo bare nevne at det er navnet dere tenker på om det blir en gutt :) så er det så åpent som mulig fra starten av!
 
Back
Topp