Tanker om navn?

Har tenkt litt mer, og synes det er enkelt å finne jentenavn..guttenavn er verre synes jeg.

Vi har et par alternativer på guttenavn, men egentlig ikke funnet noen jentenavn vi liker enda.

Jeg har en liten liste, men vi har ikke begynt å se på noe sammen ennå nei :P

Jentenavn vært klart siden første svangerskapet, fikk gutt da.
Har ett guttenavn jeg kunne tenkt meg, men har ikke diskutert det med sambo ennå :-)

Tror vi nesten er klare med jentenavn, har ikke peiling på guttenavn. Blir vel ikke til at vi bestemmer noe særlig før vi vet kjønn, og tror jeg må se babyen også for å sjekke at navnet passer :p

Guttenavn er klart etter forrige runde (fikk jente da) men jentenavn må vi finne. Har heldigvisgod tid

Har guttenavn klart!

Guttenavnet er klart, litt mer usikker på jentenavn. Har ei jente fra før med et kort navn som ender på -a, og ønsker et kort navn uten a-ending denne gangen.

Har ikke startet med det ennå, synes det er skummelt, sønnen min fikk navnet sitt lenge før han ble født, tror det var i uke 22 eller 24:) vi var på 3D ultralyd og hadde fått ganske god dokumentasjon på at dette var en gutt :p ingen tvil der;)

Ettersom både mamma å pappa er døde så tenkte jeg å oppkalle jenta etter mamma å gutten etter pappa <3 vell og merke mellomnavnene deres :) det blir nok vanskelig å finne navn som passer men skal gjøre ett forsøk :)

Har norn guttenavn og en fire jentenavn ca :) velger nok når babyen kommer, tror jeg❤️

Last edited:
Ingen navn er klare, selv om jeg har lister med begge kjønn og ønsker. Vi er jo to om det, og ikke alltid like enige. Med sistemann så var vi enig før jeg ble gravid om at hvis det ble en gutt skulle han hete Magnus. Flaks det ble en gutt da ;) Så vi får se.. Spennende tider i møte.

Vi har hatt guttenavn klart siden første (som ble ei jente ), så blir det en gutt denne gangen så er det Leon Skulle det finne på å være tvillinger er gutt nr 2 Isak Men jentenavn sliter vi med. Mamman til kjæresten heter Ann, har lurt på noe som ligner på det, noen forslag?

Ganske sikker på at jeg har jentenavn klart, guttenavn er enda usikkert.. :happy:

Tror det blir lettere å velge jentenavn enn guttenavn av en eller annen grunn :P Jeg, tanta mi og mormor heter Camilla til mellomnavn, så har tenkt litt på å videreføre dette, men må jo finne noe som passer sammen også... Tror ikke vi kommer til å virkelig tenke på det før vi vet kjønn, men har ei liste hvor jeg noterer navn i hvis jeg kommer over noen fine :)

Back
Topp