Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke begynt å diskutere det enda, men vi er enige om et norrønt /skandinavisk navn. Både jeg, han og jenta vår har gamle norske navn så må passe inn med oss
Vi har jentefornavn klart, og guttemellomnavn klart. Han får lov til å sette ned jentemellomnavn og jeg godkjenne og jeg får samme dealen med gutte mellomnavn
Har et jentenavn jeg liker veldig godt. Sist hadde vi jentenavnet klart, et dobbelt navn som ikke er vanlig. Vi fikk en gutt, og godt var det når noen i bygda valgte akkurat det navnet noen mnd før han ble født!! Det var litt surt for jeg har tenkt ut det navnet siden jeg var 17(10år). Det hadde nok vært enda verre om vi hadde fått jente da, for da hadde vi jo måttet omstille oss rett før fødsel. Nå har jeg tenkt meg bort ifra det navnet, og har et annet jentenavn
Jeg aner ikke, men det er min "tur" til å bestemme navn ettersom mannen bestemte navnet på sønnen vår Jeg kommer selvsagt ikke til å trumfe gjennom et navn dersom mannen min synes akkurat det navnet er horribelt
Vi har jo prøvd å bli gravid i 20 pp, så navnene er klare for lengst. Både til denne babyen og til evt. søsken.
Vi har et jente- og et guttenavn klare.