Tampong eller bind?

Foretrakk tampong når jeg var yngre men nå reagerer jeg på alt som puttes oppi der med infeksjoner, så verken kopp eller tampong er aktuelt. Men siden jeg får utslett og reaksjon av bind også har løsningen vært tøybind, går aldri mer tilbake til noe annet! Best ever!
 
Liker best tampong, men føles rart etter at jeg fikk satt inn spiral. Føler at trådene kan feste seg i tanpongen, og når jeg drar den ut så blir spiralen med :nailbiting: skal vel godt gjøres, men det føles nesten ut som at man drar ut noe som ikke skal ut. Haha. Kan heller ikke bruke menskopp pga spiral. Bind syntes jeg var veldig enkelt og greit, men foretrekker det ikke.
Fikk anbefalt av gynekolog å ikke bruke tampong når man hadde spiral da det kunne være en sjanse for å dra ut spiral når man tok ut tampong :wacky: Men nå liker jeg ikke å bruke tampong så for meg er det bind som gjelder:happy:
 
Fikk anbefalt av gynekolog å ikke bruke tampong når man hadde spiral da det kunne være en sjanse for å dra ut spiral når man tok ut tampong :wacky: Men nå liker jeg ikke å bruke tampong så for meg er det bind som gjelder:happy:

Ja, det er det jeg er redd for :nailbiting:
 
I praksis: et og annet truseinnlegg. Tøy!

I teorien: menskopp og evt tøybind.

Men jeg har altså hormonspiral og ingen mens
 
Bruker tampong. Evt bind mot slutten....
 
Tampong, men fire mnd etter fødsel syns jeg fortsatt tanken på å dra den ut er skummel, så sitter her med et bind :p
 
Før fødselen brukte jeg kun tampong, etter fødselen har det kun gått i bind da det er ubehagelig med tampong fremdeles (1,5 år etter).
 
Menskopp! Du slipper å bli tørr som med tampong og du skipper ekkelt bind. Også trenger du ikke skifte så ofte så glemmer litt at jeg har mensen.
 
Back
Topp