Tampong eller bind?

Lynna19

Glad i forumet
Nå har det vært mye snakk om mensen her inne, så jeg lager en ny diskusjonstråd. Hva liker dere best av tampong og bind? Eller kanskje begge deler er like bra?
 
Tampong, men gjerne truseinnlegg mot slutten :p enda ikke noe mens etter fødsel for 1,5 år siden, går på cerazette :D
 
Tampong! Hater følelsen av at det drypper ut i bindet *grøss*
 
Bruker menskopp :p Foretrekker det
 
Definitivt tampong! Får heilt noia av bind nå ved renselsen.....
 
Bruker tampong. Da merker jeg ikke at jeg har mensen.
Hvis jeg bruker bind, så føles det klamt, kjenner at det kommer blod hvis jeg hoster osv.
 
Føler meg konstant våt og ekkel med bind, så bruker tampong. Når jeg omsider får ræva i gir skal jeg få tak i menskopp
 
Bind. Prøvde tampong idag etter mange år med bare bind og det var skikkelig ekkelt:hilarious: men er jo mye enklere med tampong føler jeg
 
Brukte menskopp før og kommer nok til å begynne med det igjen etterhvert. Ellers foretrekker jeg bind over tampong.
 
Menskopp.

Syns tampong er ekkelt, så det er kun i nødstilfeller, og bind har kun vært brukt i forbindelse med renselsen etter fødsel og det er enda eklere :p
 
Menskopp
 
Tampong. Hater bind! Menskopp funket ikke for meg..
 
Nå har det vært mye snakk om mensen her inne, så jeg lager en ny diskusjonstråd. Hva liker dere best av tampong og bind? Eller kanskje begge deler er like bra?
Bruker menskopp.
Bind syns jeg er ubehagelig, blør for lite til at tampong egentlig er min greie :p
 
Tampong. Bruker hansker når den føres opp :hilarious: Bruker truseinnlegg på slutten når blødningen avtar.
 
Back
Topp