Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte på det samme der jeg satt i stolen på barnerommet klokka fire i natt med en ettåring som endelig hadde sovna etter natterot pga tannfrembrudd. At tenk så heldig jeg er, som får sitte der med ett barn som akkurat har sovna i armene mine og ett barn som akkurat har våkna inni magen min, og jeg kan føle meg sikker på at begge to er trygge og har det bra, og jeg kan gå og legge meg igjen og være sikker på at huset mitt ikke er sammenbomba i morra tidlig. Det er tøft å gå gravid, kanskje spesielt med turnusjobb og et lite barn fra før, men herlighet så heldig jeg erI disse dager hvor det skjer så mye dritt i verden, så kjenner jeg på takknemlighet for at jeg bor i Norge, og vi er friske og trygge. Selv om vi nå bor i et renoveringsobjekt, og har hardkjør for å bli ferdig til jul, og ikke minst at det ikke er særlig gøy å være gravid med alle plage man har, så er vi heldige. Heldige som har det trygt og godt, vi har tak over hodet og kjøleskapet fullt av mat, og i grunn veldig små bekymringer i den store sammenhengen