Takknemlighetstråd❣️

Takknemlig for de nye symptomene som gjør meg litt mindre usikker på om dette skal gå bra denne gangen
 
Takknemmelig for at blodprøven viser hcg nivå der det skal . En siste i morgen før 2 uker med ferie hvor jeg skal prøve å ikke overanalysere alt ❤️
 
Takknemlig for muligheten til å ause ifra seg på babyverden, til damer som forstår nøyaktig ka ein står i ❤ og fremdeles veldig takknemlig for sommerværet ☀️
 
Takknemlig for at Afipran hjelper å holde kvalmen i sjakk! :Heartred
 
Takknemlig for at jeg føler meg litt mer "gravid på ordentlig" etter første svangerskapskontroll. Dette KAN jo faktisk gå veien ;)
 
Har vært bekymret for at jeg kom til å slite med å få barn pga jeg er IVF-barn selv, men heldigvis så ble vi gravide på 4.PP naturlig og det er jeg heldig takknemlig for.

Er også veldig takknemlig for at jeg klarte å få bestått på oppkjøringen i dag. Er så lettet.. så for meg stress med barnevogn på bussen her hvor det er lite kollektivtransport i forhold til mange andre steder+ veldig glatt og bratt på vinteren. Så det er jeg SÅ takknemlig for at gikk bra.

Er også utrolig takknemlig for ragdollkatten vår Louis som kommer til å bli verdens beste :cat:potebror til babyen vår
 
Takknemlig for at formen holdt seg gjennom nesten hele 100 årsdagen i dag! :smiley-angelic001 :Heartred
 
Takknemlig for at armbåndene mot kvalmen virker litt. Klarer å gjøre mer i løpet av dagen. Er fremdeles dårlig, men ligger ihvertfall ikke på sofaen hele dagen :laughing002
 
Takknemlig for at armbåndene mot kvalmen virker litt. Klarer å gjøre mer i løpet av dagen. Er fremdeles dårlig, men ligger ihvertfall ikke på sofaen hele dagen :laughing002
De skal jeg på apoteket og kjøpe i morgen! :smiley-angelic001
 
Takknemlig for at armbåndene mot kvalmen virker litt. Klarer å gjøre mer i løpet av dagen. Er fremdeles dårlig, men ligger ihvertfall ikke på sofaen hele dagen :laughing002

Det vil jeg også prøve!
 
Back
Topp