Takknemlighetstråd❣️

Nå blei eg gla for denna tråden, viktig å bli minna på å skifta fokus iblandt ❤️ eg ligger i seng med mini på 1,5år og kjenner på ein enorm takknemlighet for at eg får væra mammaen hans og få følga eit menneske så tett på utviklingen, han e så unik og fantastisk og berike dagane mine heilt enormt :Heartblue
 
I dag er jeg både takknemlig for at vesla har det supert hos mormor i helgen, og for at jeg har vært gravid før, og vet at dette ikke varer evig. Lett å gå i kjelleren når formen er fullstendig elendig, men enklere å forholde seg til det når man vet av erfaring at det kommer til å gå over!
 
Takknemlig for den herlige mannen min som tar så godt vare på meg, barna og spiren i magen :Heartred

Han synes ikke det er lett å se at jeg er så dårlig, og sa i dag at jeg måtte ikke gå gjennom dette for hans del. Og at hvis jeg ikke orket å være så dårlig så forsto han det. Vi «måtte» ikke få barn..
jeg sa bare at jeg er mye bedre enn jeg har vært med de to andre, og at jeg overlever dette også :Heartred
 
TW SA
Jeg er nå endelig 10+0 og må bare ta et øyeblikk for å være ekstra takknemlig. Ved forrige svangerskap mistet jeg før uke 5, og tok tapet ekstremt tungt. Mye tyngre enn jeg forventet når jeg var så kort på vei. Nå har jeg kommet helt til uke 10, og basert på symptomer og allmenntilstand, føler jeg meg ganske sikker på at alt går bra denne gangen. Dersom det ikke gjør det, vet jeg at jeg vil klare å håndtere det.
Alt vi gjennomgår, av kvalme, bekymringer, lese opp på symptomer og bivirkninger og prenatale vitaminer, er en helt sinnsyk prosess. Det er viktig å stoppe opp og feire store og små milepæler. For vi er faktisk helt rå :angel8
 
Er igrunn ganske så takknemlig for den oppfølgingen jeg får. Idag er det time hos klinisk ernæringsfysiolog da jeg er slankeoperert for 10 år siden og sliter med mat/dumping om dagen. Dette ble MYE værre etter jeg ble gravid nå.. men jordmor henviste meg dit, så det blir allright å få litt tips å råd. Kan hende det kommer noe jeg ikke har tenkt på selv :D
 
Veldig takknemlig for at vi venter en liten igjen (6+5) og at den herlige gutten vår på 2 år får et søsken! :hello2 Er også takknemlig for ferietur sammen!
 
Takknemlig for at symptomene er sterke og at jeg klarer å se det som godt tegn istedenfor bare begrensninger. Mannen min er også en utrolig god støttespiller og er så hjelpsom nå mens allmenntilstanden min er grusom.
Takknemlig for at jeg ser lille igjen om 18 dager på OUL :happy093
 
Æææææ
Vi vant budrunden på en leilighet og venter nå på avklaring fra USBL. Andre konkurrenter kan melde forkjøpsrett... Håper inderlig vi får den, for det er ikke lenge til magen kommer og hvis banken får greie på at vi venter barn så setter de jo finansieringsbeviset ned.
Krysser fingre og tær for at vi er huseiere i August :angelic:
 
Æææææ
Vi vant budrunden på en leilighet og venter nå på avklaring fra USBL. Andre konkurrenter kan melde forkjøpsrett... Håper inderlig vi får den, for det er ikke lenge til magen kommer og hvis banken får greie på at vi venter barn så setter de jo finansieringsbeviset ned.
Krysser fingre og tær for at vi er huseiere i August :angelic:
Lykke til! Krysser fingrene for at dere får den :D
 
Takknemlig for at mannen min er så snill og smører mat til meg når jeg ikke orker å stå opp fra sengen :angelic:
 
Back
Topp