Takknemlighetstråd❣️

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Oppi alle bekymringer, gravidplager, domme kommentarer og altslags me gravide går gjennom, er det superviktig å likevell ha eit grunnleggande fokus på det me er takknemlige for ❤ så her kan du kvar dag bli minna på å tenke over ka du er takknemlig for, og huske at uansett kor dyster dagen kan virke som, kan den snus til noko godt med berre ein liten endring i fokuset❤ og om du vil, så del gjerne kva du er takknemlig for, og bli med å inspirer andre til å få ein bedre dag☺️
 
Idag er eg takknemlig for at eg fremdeles kan bli gravid, og at vår babyreise fortsetter:happy:
 
Jeg er takknemlig for at jeg nå er gravid. Jeg kan ikke gjøre noe mere til å fra nå. Nå er det opp til naturen å gjøre resten ❤️
 
Takknemlig over at vi ble gravide igjen på siste forsøk før vi la 3barnet på hylla for noen år :Heartred Supertakknemlig for de 2friske og fine barna vi har fra før, og krysser fingrene for at dette barnet blir en frisk og fin baby:Heartred Det er ingen selvfølge..
 
Jeg er takknemlig for at vi, på tross av forholdsvis høy alder, blir lett gravide:Heartred
Jeg er også takknemlig for at jeg har funnet han jeg ønsker skal være far til mine barn:love7

Nå sitter jeg å griner over hvor takknemlig jeg er:hilarious: Dette er en fin tråd!:Heartred
 
Det store og enkle å være takknemlig for i denne sammenhengen er at jeg faktisk er gravid! Etter lang prøvetid og dystre blodprøvesvar begynte det håpet å sinne, men nå gror det er bittelite menneske under mageskinnet mitt, og jeg er så utrolig takknemlig for at kroppen min tar på seg denne jobben selv om det er tøft for den ❤️
 
Takknemlig for at jeg på tross av operasjon og fjerning av eggleder i april, ble gravid så kjapt igjen :Heartred
 
Takknemmelig idag for at jeg fortsatt får sterkere strek
 
Takknemlig for at sommaren virkelig har komt ☀️☀️
 
Takknemlig for samboeren som har vært så fin og på når testkjøret har vært, og hun som forhåpentligvis skal bli storesøster❤️
 
Takknemlig for at formen har vært litt bedre i dag så jeg har fått nytt sola og varmen utendørs :love017
 
Takknemlig for at prøve-ventetiden er over og at vi kan begynne på den virkelig spennende ventetiden :love7 Takknemling for de fine sommerdagene vi har, og for at jeg skal være i mammaperm på en så fin tid på året neste år :D:Heartpink
 
Takknemmelig for at det fortsatt er god stigning og at jeg føler meg i god form ❤️
 
Takknemlig for at eg har ein mann som tar ansvar for gård og heim nå formen e så som så ❤️
 
Back
Topp