Takketråd Hemmeligvenn

Frøken firkløver

Forumet er livet
Nå er det vel mange som er begynt å få pakkesanger i posten fra sine hemmelige venner?
Fint om vi kan samle alle bilder i en felles takketråd denne gangen også [:)]
NB: Husk å legge inn bilde! [:D]

Her er gaven vi fikk fra Hemmelig venn [:)] Tusen takk!!!! Utrolig fine klær som jeg likte veldig godt [:)]

Det var også med en eske med små søte sjokolader, men jentene klarte å stappe dem i seg før jeg sto opp (var min tur til å sove lenge....Og pakken lå på stuebordet....Den fant Nora uten at Eskil merket det, og hun pakket den opp...)

Det var Høno på haugen som var vår hemmelige venn, det skjønte jeg på hintene [:D]

Og her poserer Nora i de søte klærne [:)] Hun kledde dem sååååå godt!!

Emmeli var så heldig å få kjempefin pakke fra Christine og Felix! [:D][:D][:D]

Her ser hun på bilene hun fikk! Det hadde hun ønsket seg, for biler er KNALL å leke med! [:D][:D]

Og selvfølgelig begynte hun å leke med det samme! [;)]

Og så fikk hun en NYDELIG bluse og en sort tights!!! [:D] Hun hadde det på seg i bursdagen, hun var sååå stolt! [:D]

Hun fikk også ett lite søtt armbånd, men det har jeg desverre ikke bilde av akkurat nå! [;)]

Så vi sier TUSEN TAKK for en flott pakke!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Holder av denne plassen eg,til eg blir godvenn med dataen igjen og får lagt inn bilder[&o][:)]

Hanne Panne: Gaven var storsuksess,tuuuuusen takk[:D]

Snuppa åpnet gaven fra sin hemmelige venn én dag på etterskudd, med én gang vi kom hjem fra ferie og hadde fått hentet posten [:)] Fikk ikke tid til å hente frem kameraet for å ta bilder før papiret var revet av og hun ba om "jeg vil ha mat oppi, det er matboks!!!". 5 grønne druer måtte først oppi matboksen og så kunne de bli spist [:D]

..Yep! Matboksen virket [:D] [:D] [:D] Og den er nyydelig [:D]

Kortet var også kjempesøtt, og forsiden var første hint.. [:)]

Jeg kom i farta på to stykker som det kan være (HØNEfoss), men så fikk jeg neste hint inni kortet:

Nå var jeg så sikker som jeg kunne være egentlig på hvem det var fra, meeen helt sikker kan man jo aldri være, og det måtte jeg være... Det sa i alle fall de strenge strenge reglene som fulgte med [;)]

Sendte en SMS før jeg turte åpne pakken MIN, og antakelsene var rette

Tjukka og hennes skjønne, lille Alís er våre hemmelige venner [:D] [:D] [:D]

1000hjertelig Takk [:D] [:D] [:D]

Jeg glemte å ta bilde av det som var inni pakken min, men det var i alle fall 4 deilige sjokolader med lakris [:D]
...har jeg sagt at jeg eeelsker lakrissjokolade, eller var det helt tilfeldig?? [8|] [:)] Veldig gode i alle fall.
Har spist én og de tre siste har jeg gjemt så ingen andre spiser de, så jeg kan kose meg med de heeeelt alene [:D]

Jepp, jeg er akkurat like eiesyk som 2åringen min.. i alle fall når det kommer til goood sjokolade [8D] [:D]

Her er pakken Andreas fekk fra Mammamø

Kjempefin t-skjorte og stilige biler

Måtte ha litt hjelp til å pakke opp

[:D] han vart litt overraska da bilen plutselig forsvant bortover golvet og la seg på alle 4 for å finne den igjen, her passer han godt på dei[:D]

TUSEN TAKK MAMMAMØ[:)][:)][:)]

Vår gave falt veldig i smak!! Matboksen til Alis er blitt ødelagt så vi trengte en ny en. Og leiren ble tatt i bruk med èn gang og ble en stor suksess!! (teit at moren var så stresset med kakepynting og greier at hun glemte å ta bilde av Alis mens hun leirer[&o])

TUUUUSEN TAKK KARSOL!!!!!!

Hæh?! Hva er DET for noe?! Hihih tror faktisk det er solen som gjør at hun har det uttrykket men syntes det var litt kult bilde hehe

Så mange flotte gaver! [:D][:D][:D]

Snuppeliten og storebror synes begge det er gøy med hjul-leker som man drar bakover og som så kjører av seg selv. Var derfor jeg tenkte at de var midt i blinken [:)] Så, veldig gøy å se at de falt i smak [:D] Playhouse Disney er vel en hit hos mange generelt også [:)] ..i alle fall ikke feil her i huset, de gangene det blir satt på [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Snuppeliten og storebror synes begge det er gøy med hjul-leker som man drar bakover og som så kjører av seg selv. Var derfor jeg tenkte at de var midt i blinken [:)] Så, veldig gøy å se at de falt i smak [:D] Playhouse Disney er vel en hit hos mange generelt også [:)] ..i alle fall ikke feil her i huset, de gangene det blir satt på [:D]

ja var heilt flotte han blir meir og meir interresert i småbilen og trekkopp biler er ein stor hitt etter han har vore i førde på besøk til store søskenbarn så ja desse blir pop framover ja[:D][:D][:D]

Åpner pakke med hjelp fra pappa!      Se alt det fine som var inni!!  Rosinene ble åpnet med en gang. Postmann Pat ble gjenkjent[:)] og godkjent!

På kvelden badet han og båten var med i badeVANDet!

Tusen takk til Vand og Emmeli for flott gave!

Så bra Ådne likte pakken!!!! [:D][:D][:D]

Jeg ler fortsatt av deg Mammamø! Hihih. Men sjokoladen var egentlig på en måte tilfeldig siden jeg bare ønsket å gi deg islandsk sjokolade - var så heldig at svigers kjøpte med seg akkurat lakkrissjokolade når jeg ba dem handle noe godt for meg[:D][:D] (får valgkvie når jeg bestiller snop hjemmenifra[8|]).

Snuppen din er herlig og hun passet matboksen utmerket godt!

Mest vittig var det at hele arket hvor reglene sto på ble igjen når jeg lukket igjen konvolutten på posten[8D] (stresset? meg?)
Så jeg måtte rive alt opp igjen for å få det arket nedi hahahah

Her legger jeg av plass til bilde av gaven!!

Tusen tusen takk tytti!! [:D][:D][:D] Magnus elsket boka, og klærne passet perfekt! [:D][:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Jeg ler fortsatt av deg Mammamø! Hihih. Men sjokoladen var egentlig på en måte tilfeldig siden jeg bare ønsket å gi deg islandsk sjokolade - var så heldig at svigers kjøpte med seg akkurat lakkrissjokolade når jeg ba dem handle noe godt for meg[:D][:D] (får valgkvie når jeg bestiller snop hjemmenifra[8|]).

Snuppen din er herlig og hun passet matboksen utmerket godt!

Mest vittig var det at hele arket hvor reglene sto på ble igjen når jeg lukket igjen konvolutten på posten[8D] (stresset? meg?)
Så jeg måtte rive alt opp igjen for å få det arket nedi hahahah

Gøy å kunne more deg enda jeg rett og slett er helt dønn alvorlig.. [:)]
..har gjemt ekstra god sjokolade i sokkeskuffer og bak bøker i bokhyllen ved enkelte anledninger, for å ha de i fred.. [:)]
Mannen spiser ALT sånt opp på null komma niks visst han kommer over det, og det er det ikke verdt.. Spesielt ikke med tanke på at han spiser det så fort at jeg er overbevist om at han umulig kan kjenne den gode smaken av det.. da er det bedre at jeg nyyyter det selv [:D] ..er du ikke enig da?.. [8|]

Heh.. føler meg "litt" som en sjokoaddict.. [&:]

TUSEN TAKK for en flott gave LENE1986 [:D] Bilder kommer når jeg får lada opp batteri!! Duplo´n var en super suksess og har blitt lekt med i hele ettermiddag [:D] Og tøyet blir kjempe bra når vi går høst i møte! TUSEN TUSEN TAKK vår hemmelige venn [:D][:D][:D]

Beklager dårlig bilde kvalitet og ei som ikke vil bli tatt bilde av [:o][8D] Men en kjempe god todelt fleece dress [:D]

Og denne har vært poppis gitt - Helly Kitty DUPLO [:D]

Tuuuuuuuuuuuuuuuusen tuuuuuuuuuuuuusen takk kjære Nora og Charaina for de utrolige flotte gavene Theodor, Oliver og Jeg fikk[:)][:)][:)][:)]
Alle ble kjempe fornøyde. Theodor fikk matboks, en fin skjorte og sokker, en bok om kjøretøy og såpebobler. Såpeboblene var kjempe stas - spesielt siden han fikk til å blåse selv[:D][:D][:D]
Oliver fikk en pekebok og jeg fikk deilig håndkrem fra Body Shop.....[:)]
Nok en gang tuuusen takk, det var altfor mye[:)]

Et bilde av alt det fine vi fikk!!

Jaaaaaaa - fine Torje!!!!! [:D][:D][:D] *digger gutter med polo pique*

Jeg burde ta bilde av Emma og med tøy på.. men hun blir så irritert når tøy går av og det skal PÅ igjen... Men se om jeg får til når vi har bada i kveld!! *manne seg opp* [8D]

Felix har fått gave i posten idag[:D] Men gaven blir ikke åpnet før lørdag[:)]

Idag er gaven åpnet. Og Felix var så heldig å fikk biler, noddy filmen og et fiskespill av sin hemmeligvenn.
Alt falt i smak, og måtte ut av pakningene med EN GANG[:D]

Og jeg tror det er Anis som er vår hemmeligvenn.[8|]
For om jeg ikke tar helt feil, så heter den sinte tanta i kardemommeby Sofie[;)]

Back
Topp