Snuppa åpnet gaven fra sin hemmelige venn én dag på etterskudd, med én gang vi kom hjem fra ferie og hadde fått hentet posten [:)] Fikk ikke tid til å hente frem kameraet for å ta bilder før papiret var revet av og hun ba om "jeg vil ha mat oppi, det er matboks!!!". 5 grønne druer måtte først oppi matboksen og så kunne de bli spist [:D]
..Yep! Matboksen virket [:D] [:D] [:D] Og den er nyydelig [:D]
Kortet var også kjempesøtt, og forsiden var første hint.. [:)]
Jeg kom i farta på to stykker som det kan være (HØNEfoss), men så fikk jeg neste hint inni kortet:
Nå var jeg så sikker som jeg kunne være egentlig på hvem det var fra, meeen helt sikker kan man jo aldri være, og det måtte jeg være... Det sa i alle fall de strenge strenge reglene som fulgte med [;)]
Sendte en SMS før jeg turte åpne pakken MIN, og antakelsene var rette
Tjukka og hennes skjønne, lille
Alís er våre hemmelige venner [:D] [:D] [:D]
1000hjertelig Takk [:D] [:D] [:D]
Jeg glemte å ta bilde av det som var inni pakken min, men det var i alle fall 4 deilige sjokolader med lakris [:D]
...har jeg sagt at jeg eeelsker lakrissjokolade, eller var det helt tilfeldig?? [8|] [:)] Veldig gode i alle fall.
Har spist én og de tre siste har jeg gjemt så ingen andre spiser de, så jeg kan kose meg med de heeeelt alene [:D]
Jepp, jeg er akkurat like eiesyk som 2åringen min.. i alle fall når det kommer til goood sjokolade

[8D] [:D]