Takketråd Hemmeligvenn

ORIGINAL: ..christine..

Felix har fått gave i posten idag[:D] Men gaven blir ikke åpnet før lørdag[:)]

Idag er gaven åpnet. Og Felix var så heldig å fikk biler, noddy filmen og et fiskespill av sin hemmeligvenn.
Alt falt i smak, og måtte ut av pakningene med EN GANG[:D]

Og jeg tror det er Anis som er vår hemmeligvenn.[8|]
For om jeg ikke tar helt feil, så heter den sinte tanta i kardemommeby Sofie[;)]

Oi det gikk så kjapt ja! Greit med A-post altså[8D]
Det der fiskespillet er gull altså..du ville ha noe han kan bryne seg på..Sofie må i hvertfall bruke hver eneste ledige hjernecelle på det der[8D][:D]

Da var det vår tur til å takke [:)]

Pakka kom frem akkurat på Violas 2-årsdag. Og hun fikk pakket den opp så snart hun kom hjem fra pappaen sin samme helg. Som bildene viser så kan dere tydelig se hva hun ble mest glad for... Mens dattera syns såpeboblene var mest stas syns mammaen at joggedressen var kjempeherlig [:D]

Tusen takk min hemmelige venn! (Som jeg ikke har fått gravet meg frem til å finne ut hvem er..[&o])

[:)] jeg satt akkurat å tenkte at det var kjedelig at vi ikke hadde sett noen bilder av gaven vi hadde sendt og der hadde du oppdatert..

Tytti! gaven er fra oss[:)]

Nydelige barn du har!

[:D]Reinbue:

Tusen hjertelig takk for koselig kort, nydelig kjole og en utrolig fin bok. Boka var kjempe søt og Nora ble strålende fornøyd med: "lilla sole min" (lilla kjolen min)[8D]

Bilde kommer senere i dag[:D]

wee, da har vi åsså fått pakke [:)]

så tusen takk hemmelige venn for den fine gaven! [:D]som jeg tror er anettesj [8|][8|]

i pakken lå det to gensere, den ene skal vi ha på i morra,[:)]to puslespill som vilja som syntes var veldig fine [:)]
og ansiktsmasker til mor [:D]

bilder kommer en annen kveld, sliten etter selskap nå [;)]

ORIGINAL: Charaina

[:D]Reinbue:

Tusen hjertelig takk for koselig kort, nydelig kjole og en utrolig fin bok. Boka var kjempe søt og Nora ble strålende fornøyd med: "lilla sole min" (lilla kjolen min)[8D]

Bilde kommer senere i dag[:D]
Så koselig at dere likte det. Jeg så jo at det ikke var det dere ønsket dere, men jeg syns boka var så søt, og kjolen også. Hadde jeg vært rik skulle dere fått mye mer, for det finnes så mye fint der ute!!!!

[:)]Her kommer endelig takk på BV fra vår hemmelige bursdagsvenn!! [:)]

Hemmelige vennen var Nicklas og Skjønningene, og vi var så heldige å få de på besøk uken etter bursdagen slik at de kunne leke sammen![:D]

Vi fikk en supersøt prinsessegavebokse som inneholdt to bodyer, hårspenner, kjeks og et koselig kort!! Tusen tusen takk, Skjønningene og Nickl

Jeg har også fått gave fra skjønneste Bublizz, men er så treeeeg! Fikk en herlig joggedress og nydelige hårklemmer til Sofie, og en deilig dusjkrem med sånn srubbeklut til meg[:D]
Bilde kommer!

Back
Topp