Då har eg tatt feil igjen. Hehe.
Vel, Synnøve er det deg då?
JAAAAA!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då har eg tatt feil igjen. Hehe.
Vel, Synnøve er det deg då?
Hurra!!! :-D igjen, tuuusen takk for gåva det falt virkelig i smak, og snuppa blei skikkelig søt:-DJAAAAA!!!
Idabtr,er du min hemmelige venn?
Mener nemlig å ha fått med meg du er fra østlandet og husker du gikk over med søte prinsessa<3
Hihi ja Kjempe fornøyd! De er vasket og klare for bruk!Det stemmer hihi, morsomt at du gjettet det
Sent from my iPhone using BV Forum
Så braHihi ja Kjempe fornøyd! De er vasket og klare for bruk!
Hintet jeg fikk var at nicket til min hemmelige venn er det samme som en av hennes favoritt barnesanger. Så... _Lykkeliten_, er det deg?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hurra!!! :-D igjen, tuuusen takk for gåva det falt virkelig i smak, og snuppa blei skikkelig søt:-D
Men det var jo perfekt at største jenta fikk noe også da, var kanskje meningenJippii smekken er allerede blitt godt brukt Body er vasket og klar i skuffen til mini blir pittelitt større teen var kjempe god, og største jenta stakk av med både kjærlighet og hårbøyler Hehe, tenkte automatisk at bøylene var til mini da jeg har så tjukt hår at jeg ikke pleier bruke bøyle Men, uansett, tusenvis av takk Kjempe fornøyd med hele gaven
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg tipper min hemmelige venn var Sphynx. Hintet var ballong har du en slik katt forresten?
Åå! De kattene har herlig personlighetDet stemmer
Jeg hadde slike katter da jeg opprettet nicket, men ikke nå lengre
Så bra jeg traff blink... og greit å få prøvd seg, for rundt meg ser det ut som alle andre enn meg blir gravide og da blir det vel gavekjøping til de nærmeste hvertfall.Det var midt i blinken for oss! Kjempekoselig gave og ikke minst kort. Ja,det kan jeg tenke meg var litt rart. Men tøft gjort av deg! Igjen, tusen takk for flott gave!! Ha en flott kveld!
Er min hemmelige venn megbaremeg?
Hintet var vel at vedkommende hadde to gutter og en hus fullt av bamser, men den bamsetråden har jeg gått glipp av gitt
Det stemmerNår du først er i nærheten Lulilu... så må jeg spørre... Er du min hemmelige venn???
Hintet mitt var noe... husker ikke helt ordrett men "må ha solbrilla på"-greier
Om det ikke er deg så har jeg absolutt 0 ide!
Artig... ♡lig takkDet stemmer
Ingen som vil røpe hvem somer min hemmelige venn da? glad i å strikke.. hmm.. skjønner ikke hvem det er :-/
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk