Takketråd *Bildetråd av gavene fra Hemmeligvenn-Runde1*

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Her forteller alle dere som har deltatt på denne runden med Hemmelig venn hva dere har fått av deres hemmelig venn!!!
Aller helst med bilde, for er jo gøy for oss andre å se hva pakkene har inneholdt!
Her kan vi nevne hvilke hint vi har fått MEN det skal ikke gjettes eller avsløres hvem som har eller kan ha sendt pakka; det blir det laget en anna tråd om til seinere, når alle sammen har fått pakkene sine :)
presang.jpg

Disse har deltatt denna runden; alle med :flower har motatt pakke!
Spynx :flower
Troillmor :flower
Bamsebompi :flower
Venterpåoktober13 :flower
Synnøve :flower
Jentemamma<3<3<3 :flower
Lillegull :flower
_lykkeliten_ :flower
Megbaremeg! :flower
Mamma-T :flower
Ninhursag :flower
Ajja :flower
Nataliasmamma :flower
Idatbr :flower
Lulilu :flower
:) :flower

prd_SMSGave.jpg


Så væ'såGo'... Vis-I-Vei!!!
 
Last edited:
Da kan jeg begynne :) Vi fikk en kjempefin forundringspakke med masse gøy oppi ;) Nydelige body og sleve smekke til mini, og hårbånd og bøyle ;) Kjærlighet, frukt te, ansiktsmaske og lipgloss til mor ;) Kjempe fornøyd :D Fikk noen fine hint, så jeg tror jeg vet hvem du er ;) Tuuuusen takk til min hemmelige venn ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1392276726817.jpg
    1392276726817.jpg
    66 KB · Visninger: 97
ImageUploadedByBV Forum1392278267.687943.jpg
Her fikk vi to flotte pakker, en til mamman med en kjærlighet og ett hjerte:) Og en til lillebror med masse fine klær: en body, to gensere og en bukse/tights:)
Og det lå ved ett koselig kort med ett hint, så jeg tror jeg vet hvem det er;)
 
CIMG2828.JPG
Hadde skrevet bodyer med krage i blått og hvitt som et eget ønske så mer fornøyd går det ikke ann å bli:D De er kjempe fine!! Tusen tusen takk min hemmelige venn,Oliver James kommer til å bli så kjekk i de;)

CIMG2827.JPG

Nærbilde av det søte og koselige kortet hvor hintet står skrevet;):D
 
Vi fikk nydelig olakjole med genser, søtt hårbånd og tesil til meg! :) Kjempeflott gave!! :) Passet oss utmerket! Det lå ved en flott hjemmelaget kort med hyggelig tekst,så jeg også vet nok hvem min hemmelige venn er.... ;)
ImageUploadedByBV Forum1392284586.657908.jpg
 
Her er min gave! :)
Jeg fikk to bukser, en body og en genser, og alt er allerede i bruk :D

Jeg er liiiiitt usikker på hvem som er min hemmelige venn, må gjøre litt research først :p
 

Vedlegg

  • mms_img687952146.jpg
    mms_img687952146.jpg
    277,4 KB · Visninger: 92
Vi fikk en spennende pakke med en kjempetøff body og siklesmekke, og en nydelig hjemmestrikket lue! Bodyen og smekken er vasket klart til bruk, og lua har vi brukt masse allerede - Liam er såå søt i den :-D Tror jeg vet hvem min hemmelige venn er :) Tusen tusen takk til deg iallefall - midt i blinken :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1392320004875.jpg
    uploadfromtaptalk1392320004875.jpg
    107,9 KB · Visninger: 86
Fikk nydelig body og siklesmekke. Åååå elsker disney og spesielt bambi :D <3 tusen hjertelig takk hemmeligvenn :D kom hjem fra ei venninne til dette :D *lykke* tror jeg vet hvem min hemmelig venn er ! :) brevet skal tas vares på. Koselig brev :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1392322534649.jpg
    1392322534649.jpg
    46,5 KB · Visninger: 83
Her fekk me nydelig søte plagg. Kjole, bukse og rosa foldebody:-D kleda falt absolutt veldig i smak, og lisjejenta kjem til å sjå smashing ut når dei passar:) (me ynskte oss litt stor str, så dette var perfekt:)). Fekk også hint med pakken, så skal også gjere littegrann research, så skal eg finne den kjekke avsendaren:) edit: tuuuusen takk gløymte eg å seie:-D
 

Vedlegg

  • 1392327902866.jpg
    1392327902866.jpg
    61,3 KB · Visninger: 77
ImageUploadedByBV Forum1392368433.032069.jpg fikk kjempesøt genser, jeans og hårbånd :) kjempe fornøyd! Tusen takk for gaven hemmelige venn og for at du gjorde pakken så koselig laget :D
 
ImageUploadedByBV Forum1392398368.329639.jpg
Fikk lysbrun/hvit stripete body fra Petit Bateau med matchende smekke! Kjempefornøyd da jeg har lenge ønsket meg en sånn body :) tusen takk hemmelige venn, selv om jeg er 99 % sikker på hvem du er ;)
 
Jeg har også fått en kjempefin body og siklesmekke, som man aldri kan få nok av! Akkurat som hun visste det.. Tusen takk til min hemmelige venn, som kun la med ett hint.. Så her må jeg researche litt, men jeg tror ikke den skal være så vanskelig lell

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1392456018836.jpg
    1392456018836.jpg
    47,7 KB · Visninger: 77
Åherregud! Jeg er super fornøyd med min pakke, eller pakker, da det var tre stk :) fikk skjorte og solhatt til vi skal reise til syden litt senere, en heldress i collage og en kjempefin strikket jakke! :) tusen tusen takk :) tror jeg vet hvem det er fra da... ;)
image.jpg image.jpg
 
Her er min gave:D digga smekke!! Adm.dir;-) aner ikke hvem du er da:p
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1392642366646.jpg
    1392642366646.jpg
    104,7 KB · Visninger: 71
Jeg fikk en pakkelapp i posten seint på lørdag, men rakk ikke å hente den før vi skulle i 100årsdag... og idag har jeg ikke vært i form. Men gubben ska hente det jeg regner med er hemmeligvenn-pakka, selv om jeg må innrømme at jeg ble litt forvirra av det som sto på pakkelappen(men eneste pakka jeg venter på... såååeh!) på vei hjem imorra, så da får vi avslutta denna tråden!
 
Jeg gir meg helt over av hvor mye fine ting altså!! Vi er sykt flinke og rause jenter! Hurra for oss:p;)
 
Og så kreative folk har vært for 150kr :) Utrolig mye fint!!
 
Ikke avslutt før jeg har fått gaven å da ;)
oi... beklager... Selvfølgelig skal vi ikke det! syntes jeg hadde putta blomst på alle utenom meg, jeg. sånn går det når man titter over lista litt for seint på kvelden med huepine. Beklager igjen, bra du sa ifra... kan ikke anna enn å håpe at jeg hadde oppdaga det seinere. Håper pakka di kommer snart!!!
 
Back
Topp