Takketråd *Bildetråd av gavene fra Hemmeligvenn-Runde1*

Her fekk me hint om at det var frå ein gut, frå ein stor by, født før termin. Kan det vere Mamma-T? :-)

Hmm.. er det deg venterpåoktober13? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ja, det er nok meg :) Kanskje ikkje de beste hintene men ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, det er nok meg :) Kanskje ikkje de beste hintene men ;)

Jeg kom jo på forumet etter lille snuppa var født men tenkte enten jentemamma <3 <3<3 eller deg :) kjempefin gave :D jeg elsker bambi og slike bodyer :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Så bra du likte gaven! :) Fant ikke genser med ugle,men prøvde å kjøpe noe fra ønskelisten din;) Og kult at du fant ut hvem det var fra det lille hintet mitt...hihi:) Ha en god kveld! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Kjempesøtt hint da :) måtte se igjennom her og tenkte at siden du hadde tre <3 på nicket så passet det med tre rosa smokker :D

Nei, ninhursag. Det var nok ikke meg:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg fikk et hyggelig kort med masse hint,så jeg tipper Troillmor er min hemmelige venn... ;)

var nok meg ja :oops: Håper fargene var ok... :) Var rart å gå å handle babyklær, første gangen etter Munin faktisk. Men gla jeg skulle handle til ei jente, ettersom jeg liksom trodde og føler Munin var en gutt. Litt deilig at du trengte større størelser å... for tror det hadde vært vanskelig å handle sånne småtterier :/ :)

Jeg fikk ingen hint:(

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Kan sende pm til din hemmeligevenn å høre om hun kan sende meg et hint eller to
oxo kan jeg sende det videre til deg?

Jeg tipper min hemmelige venn var Sphynx. Hintet var ballong ;) har du en slik katt forresten?

Hintet var at personen var glad i å strikke. Var kun ninhursag som hadde skrevet det i presentasjonstråden her inne, men ser hun var hemmelig venn til noen andre så da vet jeg ikke :-S

Sendt fra mobilen.

Nei, ninhursag. Det var nok ikke meg:)

Hehe. Sånn kan det gå.
Då får eg prøve igjen. Har eliminert meg fram til 3stk. Så hoppar rett i det og tippar: Bamsebompi !! :-)

Hintet var at personen var glad i å strikke. Var kun ninhursag som hadde skrevet det i presentasjonstråden her inne, men ser hun var hemmelig venn til noen andre så da vet jeg ikke :-S

Sendt fra mobilen.
Var nok dessverre ikkje venn til to nei :-)

Hiver meg på ;) hintet mitt var at det er noe en gjerne kaller barnet for, og noen andre hint da.

Tror jeg fikk av lillegull ;)

Det stemmer det!
Håper du får bruk for noe av det :-)

Ps: hårbøylene var ment til mor, muligens for store til mini? :-p

Det stemmer det!
Håper du får bruk for noe av det :-)

Ps: hårbøylene var ment til mor, muligens for store til mini? :-p

Jippii :) smekken er allerede blitt godt brukt ;) Body er vasket og klar i skuffen til mini blir pittelitt større ;) teen var kjempe god, og største jenta stakk av med både kjærlighet og hårbøyler ;) Hehe, tenkte automatisk at bøylene var til mini da jeg har så tjukt hår at jeg ikke pleier bruke bøyle :p Men, uansett, tusenvis av takk :D Kjempe fornøyd med hele gaven ;)

Oki da prøver jeg meg ;) hintet var som følgende: jeg er en av de første som fikk bebis på okt. Så da lurer jeg på om min hemmelige venn er bamsebompi?

var nok meg ja :oops: Håper fargene var ok... :) Var rart å gå å handle babyklær, første gangen etter Munin faktisk. Men gla jeg skulle handle til ei jente, ettersom jeg liksom trodde og føler Munin var en gutt. Litt deilig at du trengte større størelser å... for tror det hadde vært vanskelig å handle sånne småtterier :/ :)
Det var midt i blinken for oss! :D Kjempekoselig gave og ikke minst kort. Ja,det kan jeg tenke meg var litt rart. Men tøft gjort av deg! :) Igjen, tusen takk for flott gave!! :D Ha en flott kveld! :):):)

Hintet jeg fikk var at nicket til min hemmelige venn er det samme som en av hennes favoritt barnesanger. Så... _Lykkeliten_, er det deg?

Back
Topp