Takker for meg

Det er nok lurt å forberede seg på det verste, men jeg blødde mye friskt blod og hadde sterke livmorkramper (smerter) fra uke 5 til uke 13 med førstemann, og det gikk utrolig nok bra. Jeg krysser fingrene for deg og sender deg mange varme tanker!
Uff så trist. Kan du få en ul til for å bekrefte? Spesielt siden alt var bra tidligere i dag. Har opplevd blødning og smerte tidlig i svangerskap selv som endte godt.
Takk for optimistiske svar❤️ Jeg var helt sikker på at jeg mistet pga stor frisk blødning og vanvittige smerter. Ante uråd da kvalmen tok seg opp og jeg hang over doskåla i går. På ultralyd i dag fikk jeg se et bankende hjerte og en bamsemums som hadde vokst siden sist. Helt uvirkelig, men veldig glad nå. Mest sannsynlig var det en tvilling jeg mistet. Får bare krysse fingrene for tiden fremover.
 
For en gledelig nyhet, gratulerer med bankende hjerte ❤ Håper det er slutt på blødningen nå :)
 
Så fantastisk bra! :Heartred:Heartred:Heartred krysser fingre for at det fortsetter rette veien :Heartred
 
Så utrolig gode nyheter!
 
Så kjekt å høre at det går riktig vei!:)
 
Takk for optimistiske svar❤️ Jeg var helt sikker på at jeg mistet pga stor frisk blødning og vanvittige smerter. Ante uråd da kvalmen tok seg opp og jeg hang over doskåla i går. På ultralyd i dag fikk jeg se et bankende hjerte og en bamsemums som hadde vokst siden sist. Helt uvirkelig, men veldig glad nå. Mest sannsynlig var det en tvilling jeg mistet. Får bare krysse fingrene for tiden fremover.


Denne tråden har gått meg hus forbi, og jeg ble så lei meg av å se overskriften! :(
Så leste jeg dette svaret fra idag, og jeg krysser virkelig alt jeg har for deg fremover!! ♥
Sender deg en gedigen klem!
 
Herregud! Det må ha vært så skummelt for deg! :arghh:Gratulerer veldig mye med fortsatt bankende hjerte!  :love017 veldig glad på dine vegne :D
 
Så fantastisk at det gikk bra. Tenkte på deg i går at jeg lurte på hvordan det stod til. Herlig å få gode nyheter om at det fremdeles finnes en spire inni der.
 
Back
Topp