Takker for meg

Fjell-geita

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Aprilspirene 2023
Da var dette svangerskapet over og ut. Har hatt blødninger og murringer av og på i en uke. Fikk se et bankende hjerte på ultralyd i dag, men rett etter at jeg kom hjem begynte jeg å blø friskt blod med sterke smerter.
 
Off, så leit. Håper det er falsk alarm:Heartbigred
 
Åå så leit :( Det er helt grusomt å miste.. Tenk på deg selv og ta den tiden du trenger! Sender deg en god klem ❤️
 
Huff så utrolig trist :( <3 sender deg en klem!!!
 
Uff så trist. Kan du få en ul til for å bekrefte? Spesielt siden alt var bra tidligere i dag. Har opplevd blødning og smerte tidlig i svangerskap selv som endte godt.
 
Uff så trist. Kan du få en ul til for å bekrefte? Spesielt siden alt var bra tidligere i dag. Har opplevd blødning og smerte tidlig i svangerskap selv som endte godt.
Jeg kunne ta kontakt igjen ved blødning for ny ultralyd, så kommer til å gjøre det på mandag. Men er veldig innstilt på at dette ikke gikk veien. Har dessverre veldig dårlig erfaring med blødninger i tidligere svangerskap.
 
Jeg kunne ta kontakt igjen ved blødning for ny ultralyd, så kommer til å gjøre det på mandag. Men er veldig innstilt på at dette ikke gikk veien. Har dessverre veldig dårlig erfaring med blødninger i tidligere svangerskap.

Det er nok lurt å forberede seg på det verste, men jeg blødde mye friskt blod og hadde sterke livmorkramper (smerter) fra uke 5 til uke 13 med førstemann, og det gikk utrolig nok bra. Jeg krysser fingrene for deg og sender deg mange varme tanker!
 
Sender deg en god klem :Heartred
 
Så trist. Gode tanker til deg :Heartred
 
Back
Topp