Takk for meg

ConCon

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Juliknøttene 2022
Sa sier jeg takk for meg..
Startet å blø i dag etter 2 dager med usikkerhet pga svakere tester på lørdag.
Tok en test i morges og den var mye svakere igjen.
Med friskt blod og så lite hcg igjen er det ingen vits å holde på håpet.

Ønsker dere alle sammen lykke til videre med graviditeten. Det var trivelig å være her inne og bli kjent med dere. :Heartred
 
Så trist. Friskt blod på papiret her og i dag, akkurat når eg skulle kjøre ungene til skolen. Aldri hatt blødning som gikk fint så må nok bare belage meg på at det ikke gikk denne gangen heller...lykke til videre til deg!
 
Det var trist å lese :( håper spiren sitter hele veien neste gang! Klem❤❤
 
Sitter i skrivende stund utenfor legekontoret å venter på at de skal åpne får å se om jeg hadde en SA i helgen selv. Sender en stor klem til deg ❤️
 
Så trist. Friskt blod på papiret her og i dag, akkurat når eg skulle kjøre ungene til skolen. Aldri hatt blødning som gikk fint så må nok bare belage meg på at det ikke gikk denne gangen heller...lykke til videre til deg!
Å nei huff, håper det var en uskyldig blødning for deg. :Heartred
 
Sitter i skrivende stund utenfor legekontoret å venter på at de skal åpne får å se om jeg hadde en SA i helgen selv. Sender en stor klem til deg ❤️
Håper du får gode nyheter istedenfor.. ønsker deg masse lykke til :Heartred
 
:Heartred
 
Sitter i skrivende stund utenfor legekontoret å venter på at de skal åpne får å se om jeg hadde en SA i helgen selv. Sender en stor klem til deg ❤️

Hvordan gikk det med deg? Sitter selv og lurer på om eg skal kaste vekk 2000 kr for en ul i dag for å få svar.. Sparsom blødning, men aldri hatt god erfaring med blod. Eller om eg klarer å vente til tul på sykehuset på torsdag.. Håper du fikk gode nyheter!
 
Hvordan gikk det med deg? Sitter selv og lurer på om eg skal kaste vekk 2000 kr for en ul i dag for å få svar.. Sparsom blødning, men aldri hatt god erfaring med blod. Eller om eg klarer å vente til tul på sykehuset på torsdag.. Håper du fikk gode nyheter!
Hvor langt er du på vei?
 
Back
Topp