Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist Masse lykke til videre. Ja godt det hvertfall var raskt ute. Tok 9 uker etter min ma. Eg venter fortsatt, ikke noe økning på det brune som kommer når eg tørker men blir ikke borte heller så er forberedt på det verste..
Vi er nå i 2pp å håper på det beste denne gangen skal teste EL om bare noen få dager så
Hvordan går det med deg?
Hei hvordan går det med dere? Etter min sa så sitter det nå en ny spire allerede 3 uker etter så fikk jeg ny positiv prøve så nå krysser jeg fingrene
Å så morsomt å høre. Håper alt går bra fremover er usikker på termin enda da jeg ikke har kontroll før i juni, men månedsskiftet jan/feb. Jeg forstår ikke hvordan en lege etter ul kan si det er en SA og en privat klinikk bekrefter liv. Virker som om det er på tide at de skjerper seg. Men så fantastisk godt å få høre det er liv der.Så fantastisk!! håper den klorer seg fast! Når blir termin da?
Eg har vært gjennom en Berg og dalbane siden eg skrev her ser eg. Var på ul noen dager etter og legen sa da at foster var borte og eg holdt på med en sa. Klarte ikke å slå meg til ro med den vurderingen siden eg ikke blødde, så fikk en time privat etter noen dager og der ser vi med en gang foster og liv. Er nå i uke 10 og venter spent på ny ul neste uke. Men foreløpig vokser fosteret slik det skal så krysser fingrene for at det går denne gangen.
Å så morsomt å høre. Håper alt går bra fremover er usikker på termin enda da jeg ikke har kontroll før i juni, men månedsskiftet jan/feb. Jeg forstår ikke hvordan en lege etter ul kan si det er en SA og en privat klinikk bekrefter liv. Virker som om det er på tide at de skjerper seg. Men så fantastisk godt å få høre det er liv der.