Takk for meg

Så trist :Heartred Masse lykke til videre. Ja godt det hvertfall var raskt ute. Tok 9 uker etter min ma. Eg venter fortsatt, ikke noe økning på det brune som kommer når eg tørker men blir ikke borte heller så er forberedt på det verste..

Vi er nå i 2pp å håper på det beste denne gangen skal teste EL om bare noen få dager så
Hvordan går det med deg?

Vi er nå i 2pp å håper på det beste denne gangen skal teste EL om bare noen få dager så
Hvordan går det med deg?

Krysser fingrene for dere! Eg er nå fortsatt i ventemodus. Var på ul forrige uke og kunne såvidt se hjerte aktivitet men pga beliggenhet i livmor fikk de dårlig bilde med innvendig og ikke så bra bilde med utvendig heller siden eg bare var 6+3. Skal tilbake på torsdag. Blødning kommer og går men veldig lite.

Hei hvordan går det med dere? Etter min sa så sitter det nå en ny spire allerede 3 uker etter så fikk jeg ny positiv prøve så nå krysser jeg fingrene

Hei hvordan går det med dere? Etter min sa så sitter det nå en ny spire allerede 3 uker etter så fikk jeg ny positiv prøve så nå krysser jeg fingrene

Så fantastisk!! :Heartred håper den klorer seg fast! Når blir termin da?

Eg har vært gjennom en Berg og dalbane siden eg skrev her ser eg. Var på ul noen dager etter og legen sa da at foster var borte og eg holdt på med en sa. Klarte ikke å slå meg til ro med den vurderingen siden eg ikke blødde, så fikk en time privat etter noen dager og der ser vi med en gang foster og liv. Er nå i uke 10 og venter spent på ny ul neste uke. Men foreløpig vokser fosteret slik det skal så krysser fingrene for at det går denne gangen.

Så fantastisk!! :Heartred håper den klorer seg fast! Når blir termin da?

Eg har vært gjennom en Berg og dalbane siden eg skrev her ser eg. Var på ul noen dager etter og legen sa da at foster var borte og eg holdt på med en sa. Klarte ikke å slå meg til ro med den vurderingen siden eg ikke blødde, så fikk en time privat etter noen dager og der ser vi med en gang foster og liv. Er nå i uke 10 og venter spent på ny ul neste uke. Men foreløpig vokser fosteret slik det skal så krysser fingrene for at det går denne gangen.
Å så morsomt å høre. Håper alt går bra fremover:) er usikker på termin enda da jeg ikke har kontroll før i juni, men månedsskiftet jan/feb. Jeg forstår ikke hvordan en lege etter ul kan si det er en SA og en privat klinikk bekrefter liv. Virker som om det er på tide at de skjerper seg. Men så fantastisk godt å få høre det er liv der.

Å så morsomt å høre. Håper alt går bra fremover:) er usikker på termin enda da jeg ikke har kontroll før i juni, men månedsskiftet jan/feb. Jeg forstår ikke hvordan en lege etter ul kan si det er en SA og en privat klinikk bekrefter liv. Virker som om det er på tide at de skjerper seg. Men så fantastisk godt å få høre det er liv der.

Ja var noen grusomme dager. Og var faktisk gyn på sykehus, så glad eg ikke ble henvist til medisinsk abort. Beklaget seg veldig etterpå men skyldte på at ul maskin var dårlig noe de hadde mistanke om. Syns det var veldig rart at han kunne være så bastant på at det var sånn. Glad eg fulgte magefølelse :Heartred

Back
Topp