Takk for meg - MA

Tidlig UL idag .. , Foster sekken var tom og fått med meg et brett med cytotec . Så nå er det å handle Ibux , Paracet og store bind samt snørr papir og masse godis ..hjem å gaule å forberede seg på morgen dagen ...
Takk for meg ! Var hyggelig å bli kjent med dere å ønsker dere alle masse lykke til med tiden fremover . Klem
Så trist å høre at du hadde tom fostersekk. Det samme opplevde jeg i uke 10. Utrolig kjipt når man tror at alt er som det skal.
Ta vare på dere selv og ta tiden til hjelp <3

Så trist å høre at du hadde tom fostersekk. Det samme opplevde jeg i uke 10. Utrolig kjipt når man tror at alt er som det skal.
Ta vare på dere selv og ta tiden til hjelp <3
Takk for støttende ord og takk for at du delte . Har aldri hørt om det en gang før så var jo først redd for at det var noe jeg hadde gjort galt

Mykje lukke til! :love7 har du en følelse selv? Hvor langt skal du være på vei når du skal på ul ?
Tusen takk ❤️ Drømte i natt at det var barn der som er den første gravid drømmen jeg har hatt men ellers så er det en følelse av at det er tomt , nå har jeg innstilt meg på det tomt for å ikke bli så lei meg igjen . Er 8+4 til onsdag når det er UL

Takk for støttende ord og takk for at du delte . Har aldri hørt om det en gang før så var jo først redd for at det var noe jeg hadde gjort galt
Hadde ikke hørt om det jeg heller, før jeg opplevde det selv og googlet. Ser ut til å være normalt og ikke noe vi kunne gjort for å unngått det.

Hei alle ❤️ Takk for gode tanker . Det var desverre helt tomt der å det var MA/BO ..
kjenner det var som det lettet en tåke fra hode mitt og verden ble forståelig igjen . Ønsker dere alle lykke til videre på veien ❤️

Hei alle ❤️ Takk for gode tanker . Det var desverre helt tomt der å det var MA/BO ..
kjenner det var som det lettet en tåke fra hode mitt og verden ble forståelig igjen . Ønsker dere alle lykke til videre på veien ❤️
Så trist:Heartred men samtidig godt å endelig få svar også. Sender deg en klem og varme tanker. Masse lykke til videre:Heartred

Så trist:crybaby2 men sikkert litt godt å endelig få et svar.. Ta godt vare på hverandre. Sender deg en klem❤️

Ånei.. :sorry: Var nok godt å få et endelig svar, selv om svaret ikke var som håpet.. Mange gode tanker sendes din vei :Heartred Ta vare på deg selv :Heartred

uff det var trist å höra! Hoppas det sitter en ny liten spire snart! Var snäll mot dig selv! klem!!:Heartpink

Back
Topp