Takk for meg - MA

Nei så trist[emoji22] Ta godt vare på hverandre og bruk tiden til hjelp[emoji173]️

Åh nei.. God klem :Heartred
Ta vare på dere selv!

Så trist å lese, masse gode tanker for dagene som kommer [emoji173]️

Ånei! Huff, så utrolig trist :(
Håper jeg ser deg igjen her inne på forumet snart :Heartbigred

Utrolig trist! [emoji17][emoji174]

Så trist :Heartred Men bra du var på TUL, slik at du fant det ut tidlig.

Jeg har vært igjennom det selv, så sender masse klemmer :Heartbigred

Hoff så trist :(
Sender deg en god klem. :Heartblue

Dette var triste nyheter :sorry:
Skulle du ha vært langt på vei nå, ettersom tom fostersekk blir sett på som MA?
Skulle være 7+4 men leste på nettet i går ettermiddag om tom fostersekk for å prøve og skjønne hva det egentlig var , leste at det var folk som hadde sett det en uke senere og at det bare var siden det var for tidlig . Jeg gråt av å på i hele går og bestemte meg for at jeg må ha en undersøkelse til for å være sikker på at det her er riktig , har jo prøvd i år nå å venter på ivf så får jeg sørget ferdig og før jeg setter de . Tror uansett det hadde vært for villt for psyken og skulle sotte hjemme og abortert før det har gått opp for meg.

Min gyn som sa i går «uff ja er vanskelig , bare ring vist det er noe som helst» HAN HADDE REIST PÅ KURS I DAG OG VAR STENGT FREM TIL MANDAG !!

fant en annen gyn og ringte han , han sa at det var lurt og sjekke om en uke , siden det ja kan være for tidlig og han hadde vært med på det tidligere . Men uansett så blir det en bekreftelse på onsdag at det jeg gjør nå er fullstendig riktig fremfor å for alltid gruble på om det var for tidlig..

Back
Topp