Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Hadde sååå mange navn pp jentelista, hadde vært i kjelleren og sniktittet på klærne etter jentungen igjen, var liksom så klar for det. Jeg og har fått små stikk av "huff nei, dette vil jeg ikke". Det går over etter to sekunder, med en hang jeg tar pp babymagen, eller kjenner spark osv.. Men likevel... Det er ikke tanker følelser jeg ønsker å hs. Jeg er jo overlykkelig for at han er frisk og fin ♡♡♡♡ Og kjærlighet til han blir jo like stor som til lillemor... Det er bare så surrealistisk og rart å tenke på.. Jeg er jo en "jentemamma". Hvordan skal jeg klare å ta meg av en gutt liksom! ?Jeg har det helt likt deg!!
Jeg klarer ikke helt å tro at det er sant.. Alt sier liksom at det er jente!! Alle tanker og forberedelser og navneforslag har vært jentete!!
Og nå måtte jeg plutselig bare omstille meg helt...
Hadde til og med et lite snev av "jeg vil ikke dette likevel"-følelse i dag...
Det ordner seg nok, helt garantert! Men det liksom ikke gutt...
Tørr ikke å si noe om skuffelsen til mannen.. Han er liksom likegyldig uansett..
Veldig vanskelig dette! Da jeg merket samboer også var skuffet eller overrasket følte jeg en av oss måtte være litt positiv. Men har sagt til ham hva jeg føler og han støtter meg. Han synes det er rart selv. Men det kan være at han føler han kan jenter nå.Huff, håper det blir lettere for deg etter fødsel ♡♡♡
Ja det er nettopp det.. Føler liksom ikke jeg kan snakke med noen om det. Samboeren er jo storfornlyd med å skulle få en gutt, vil ikke ta fra han den gleden heller..!
Jeg er ei av de som sliter med å få barn å det hsr ingenting med det å gjøre selvom mange tydeligvis tror det og mener det på forum bare fordi man ikke skjønner at man kan bli skuffet.
Jeg er ei av de som ikke skjønner det,man vet jo at sjansen er 50/50.
Vet jeg får motbør for å si det her inne men sier det likevel
Vi ønsket oss en av hver vi ;-)Litt "interessant" å se at det ønskes samme kjønn, mens andre gjerne kommenterer "morro med en av hver"
her ønsket samboer seg jente begge ganger. Men det er nok fordi vi føler vi kan hente nåJeg klarer ikke helt å se for meg den skuffelsen. For meg var det viktig at barnet var friskt og hvilket kjønn det var spilte ingen rolle.
Kan det være at vi damer ofte føler på dette med kjønn og at man helst vil ha jente fordi vi er jenter selv?
Jeg vet ikke.
Men statistisk blir det født flere gutter enn jenter fordi dødeligheten fra gammelt av var større hos gutter enn jenter.
Så da er jo sjansen stor for at mange vil få gutter ;-)
Kjenner til den der.Litt "interessant" å se at det ønskes samme kjønn, mens andre gjerne kommenterer "morro med en av hver"