Ta koronavaksine når man er gravid?

De var ikke så flinke med å anbefale, for de hadde ikke mye peiling selv :p (syntes jeg) men de anbefalte også samme som jeg tok sist (moderna i mitt tilfelle)

håper ikke du reagerer så mye, med tanke på at du skal på OUL i morgen :p
Jeg hadde glemt helt ut av OUL :hilarious::hilarious: er litt øm i armen og småpjusk.. men jeg er oppegående!
 
Jeg hadde glemt helt ut av OUL :hilarious::hilarious: er litt øm i armen og småpjusk.. men jeg er oppegående!
Hahhaa :p satser på at du ikke blir totalt ødelagt :p jeg var værst 12 -14 timer etter vaksinen, så fikk jeg hodepine som heldigvis ble bedre etter paracet :)
 
Hahhaa :p satser på at du ikke blir totalt ødelagt :p jeg var værst 12 -14 timer etter vaksinen, så fikk jeg hodepine som heldigvis ble bedre etter paracet :)
Forrige vaksine følte jeg meg nesten døden nær.. enn sålenge går det bra av en eller annen grunn! :hilarious: Hun som tok vaksinen på meg trodde jeg var dagsventende..:hilarious::laughing021
 
Hvilke bivirkninger fikk dere etter vaksinen?
Første dose fikk jeg vondt i armen,
I går tok jeg dose 2 og fikk vondt i armen (helt doven i hele armen og vond å løfte/ligge på), frysninger på natten (ca 12 timer etter vaksinen) og ekstrem hodepine. Heldigvis varte det ikke lengre enn fra 12 til 24 timer etter vaksinen, så nå kjenner jeg meg bare litt øm i armen :) begge dosene var Moderna
Fikk akkurat samme bivirkninger som deg, bare en mildere hodepine som fortsatt henger i :) Tok Pfizer begge dosene!
 
Jeg har tatt to doser pfizer. Fikk ingen bivirkninger og føles tryggere for både meg og babyen nå som smitten øker :)
 
Back
Topp