Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det første jeg gjorde etterpå var nemlig å sette meg på do og tisse strågul urin. Utover dagen har jeg hatt to-tre runder med tegningsblødning og flere omganger med murringer i mage og korsrygg. Hankjønnet blir bare mer og mer forkjølet, så han har vært hjemme fra jobb i går og i dag og tipper han blir værende hjemme ut uken. Han har vært så ekstremt mye syk i år, mer enn V til og med så det kunne ikke passet dårligere sånn egentlig. V er også ganske forkjølet så de siste dagene har barnehage blitt byttet ut med barnepass hos besteforeldre. Jeg tror egentlig også vi har landet på at V ikke skal tilbake til barnehagen før etter I er født pga. sykdom. Vi bare orker ikke å stresse med det og V virker å være fornøyd med å få være med farmor og farfar i stede for i barnehagen.Så spennande!!!B2 - 39+6
I det jeg sto opp av sengen i dag morges kl. 08.30, så er jeg og hankjønnet 99,9% sikker på at det lakk en god mengde fostervann. Ringte føden for å konferere en liten time senere og JM mente det antakeligvis var urin. Hørt noe så tullete eller? Definitivt ikke urin og alt for vandig til å være utflod og nå som jeg kikket i shortsen som ble gjennomvåt så er det egentlig ikke noe tvil om at det var fostervann. Det var helt blankt og det var en god mengde. Jeg nevnte at det var litt gult i kantene av flekken etter at det var begynt å tørke noe som sikkert var nok til at JM konkluderte med at det antakeligvis var urin. Ikke hadde det noe lukt og det luktet heller ikke noe nå. Om jeg sniffet shortsen dypt og hellig i skrittet? Ja, det gjorde jegDet første jeg gjorde etterpå var nemlig å sette meg på do og tisse strågul urin. Utover dagen har jeg hatt to-tre runder med tegningsblødning og flere omganger med murringer i mage og korsrygg. Hankjønnet blir bare mer og mer forkjølet, så han har vært hjemme fra jobb i går og i dag og tipper han blir værende hjemme ut uken. Han har vært så ekstremt mye syk i år, mer enn V til og med så det kunne ikke passet dårligere sånn egentlig. V er også ganske forkjølet så de siste dagene har barnehage blitt byttet ut med barnepass hos besteforeldre. Jeg tror egentlig også vi har landet på at V ikke skal tilbake til barnehagen før etter B2 er født pga. sykdom. Vi bare orker ikke å stresse med det og V virker å være fornøyd med å få være med farmor og farfar i stede for i barnehagen.
Dagen i dag har dermed gått med til å gå over fødebagen en siste gang, spise, sove og hvile til den store gullmedalje også håper vi det ikke drøyer alt for lenge før det skjer noe mer her i gården.
som om gravide ikkje har noko som helst kontroll over blæra liksom, what? Håpe det tar seg opp før han blir skikkelig dårlig, så han får væra fult tilstede under fødselen❤
Eg fekk epidural på 1cm med A, kl 21 på tirsdagen og fødte kl 22 onsdagen, så det eeeer endo mulig med 8.8 dåB2 - 40+1
Da er vi i gang. Etter mange dager med modning så bar det inn til Ahus i 22.30-tiden i går kveld. Jeg var heldig denne gangen og fikk epidural nesten med en gang jeg kom inn dørene. Tror egentlig jeg bare skal drite i å tenke at jeg fint klarer å føde uten, for det å ha rier i over et minutt med et minutts mellomrom i nesten 5t, det er bare ikke digg. Nå er vi på fødestuen, har fått spist og drukket også venter vi på at JM har fått spist litt. Da blir det en tur på do og sjekk av åpning. Epiduralen har foreløpig veldig god effekt denne gangen sammenlignet med sist og det er fantastisk å kunne få slappet litt av. Håper det vedvarer utover i forløpet. Jeg hadde ikke mer enn 2 cm ved innkomst, hodet var ikke helt festet og det var visstnok mye fostervann som trolig forklarer hvorfor hodet lå litt høyt. Krysser fingrene for at det ikke blir nok et maraton, jeg savner selvfølgelig V allerede og vil i grunn bare få fødsel overstått selv om gulldatoen, 8. august nå ikke ble en realitet. 7. august er en god nummer to. Plutselig i mål![]()
men for din del håper eg ikkje det blir så langdrygt!
Håper jeg Hahaah ! Masse lykke til fine du
heier på deg