Flere som vurderer tøybleier til baby? Evt har brukt tøybleier før? Vi brukte tøy til storesøster fordi alle engangsbleier lakk.. Tøybleier fungerte helt supert og jeg har så mye fint liggende etter henne, fant det fram nå å sitter å ser igjennom alt, men klarer faktisk ikke bestemme meg for om jeg skal ta det i bruk eller ikke. De er så fine, så er det jo tipp topp med tanke på miljø og redusert avfall. Ikke synes jeg det var veldig stress sist heller, men kjenner jeg gruer meg for en ekstra vask hver 2-3 dag når vi blir 5 stk i hus, og disse bleiene krever jo litt tid i vask.. Se så fine de er da 

Alle de fine lyse ullbodyene var helt gule på ryggen.. Hvis engangs holder tett denne gang er jeg redd jeg har null motivasjon for å bruke tøybleier, for da er det litt mer jobb en engangs. Det var det ikke sist, for da skylte å vaska jeg klær hvis jeg ikke gjorde det med bleiene. Men så er de så fine, så føler jeg at jeg burde. Får 750kr i tilskudd her jeg bor, så om jeg skal bruke det vil jeg iallefall få bestilt litt nytt å søkt om tilskudd, men kan jo gjøre det frem til mini er 1 år da..
hehe. Men jeg skal helt klart bruke tøybleier
. Men ja siden butikken har vært ganske stillestående lenge tar jeg gjerne i mot tips på hva folk liker av merker etc. Må vel snart gjøre litt innkjøp.
Nei, det er jo lov å synde litt innimellom