Tøybleier

Kan tørkes i tørketrommel, men helst ikke. Kan evt tørkes i 15 minutter i trommel bare. :)
Ikke skyllemiddel!! Veldig viktig. Det tetter bleiene. :) og svanemerka vaskemiddel.
Ikke skyllemiddel og ikke salve på stumpen, bruk heller potetmel.

Jeg tørketromler ikke pul trekk, dvs lommebleier, aio ol men formsydde og alle innlegg går i tørketrommel ved behov.
 
Ikke skyllemiddel og ikke salve på stumpen, bruk heller potetmel.

Jeg tørketromler ikke pul trekk, dvs lommebleier, aio ol men formsydde og alle innlegg går i tørketrommel ved behov.
Funker potetmel like godt på rød stump som inotyol da? Det er det eneste som hjelper her.
 
Kan tørkes i tørketrommel, men helst ikke. Kan evt tørkes i 15 minutter i trommel bare. :)
Ikke skyllemiddel!! Veldig viktig. Det tetter bleiene. :) og svanemerka vaskemiddel.
Bruker coop si anglamark. Tror den er svanemerka:)
 
Tror det er zink bl.a. Kan tette bleiene det og. :)
Änglamark er sikkert good, så lenge det er parfymefritt og allergivennlig. :)
 
Tror det er zink bl.a. Kan tette bleiene det og. :)
Änglamark er sikkert good, så lenge det er parfymefritt og allergivennlig. :)
Åja:). Det skal være det. Bruker den på klærne til alle:). Men babypudder går fint? Bruker det egentlig ikke, men kjekt å vite:p
 
Funker potetmel like godt på rød stump som inotyol da? Det er det eneste som hjelper her.
Har aldri prøvd noe annet enn potetmel. Tøybleiene har gitt ekstremt lite utslett, egentlig kun vært rød i forbindelse med engangsbleiebruk.
 
Potetmel funker veldig bra. Men er én salve man kan bruke, er det bepanthen tro?
Trodde alle ville føre til tette bleier. Men går jo an å bruke litt ved krise, men være obs på sugeevnen til bleiene da
 
Åja:). Det skal være det. Bruker den på klærne til alle:). Men babypudder går fint? Bruker det egentlig ikke, men kjekt å vite:p
Babypudder funker. Men potetmel er billigere og garantert parfymefritt
 
Trodde alle ville føre til tette bleier. Men går jo an å bruke litt ved krise, men være obs på sugeevnen til bleiene da
Hvis det blir krise og veldig rødt så må jeg bare bruke salve og papirbleie. Veldig kjekt at dere informerer meg takk for alle råd:)
 
Ikke sink i tøy uten å ha et sånn "bæsjepapir" f.eks mellom, men viktigst for bleier i "stay dry". Vi har endt med bambus og hamp mot huden nå, da er det greiere. Men bephanten bruker jeg i tøybleier. Det går fint. Men zink tetter fleece. Jeg har små tøybiter også som jeg bruker om de må ha inotyol, har funket helt greit
 
Ikke sink i tøy uten å ha et sånn "bæsjepapir" f.eks mellom, men viktigst for bleier i "stay dry". Vi har endt med bambus og hamp mot huden nå, da er det greiere. Men bephanten bruker jeg i tøybleier. Det går fint. Men zink tetter fleece. Jeg har små tøybiter også som jeg bruker om de må ha inotyol, har funket helt greit
Hvor får jeg kjøpt sånn bæsjepapir da? Samme nettbutikker som jeg får kjøpt bleiene?:)
 
Ja.

Da jeg fikk mine eldste var det rispapir, men nå er det visst andre ting som råder markedet.

Brukes i bleien når de får fast føde så kan man lettere kaste bæsjen i do
 
Ingen av agderkommunene her jeg bor har tilskudd. Ligger så langt etter. Men blir heldigvis flere og flere, så forhåpentligvis kommer de bedagelige sørlendingene etter til slutt. :p til da har jeg en bunke med kvitteringer liggende. B)
Nei ingen kommuner i Troms heller, det må vi se og få rettet på :p
 
Ja.

Da jeg fikk mine eldste var det rispapir, men nå er det visst andre ting som råder markedet.

Brukes i bleien når de får fast føde så kan man lettere kaste bæsjen i do
Rispapir er da fremdeles vanlig.
 
Back
Topp