Tørketrommel

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Sitter og ser på tørketromler. Hvilken har du? Og er du fornøyd?

Vi har en Miele, veldig godt fornøyd. :-) vannet samles i egen beholder og vi heller det ut etterpå.

• Liker
Reactions: BMC
Sitter og ser på bosch sine, er det de har hos svigers og syns de ser bra ut :) nå er jo bosch, miele og elektrolux blant annet veldig gode merker alle.

Sitter og ser på bosch sine, er det de har hos svigers og syns de ser bra ut :) nå er jo bosch, miele og elektrolux blant annet veldig gode merker alle.

Det er helt sant! ;)
Alle de tre er jo typiske vaskemaskin/tørketrommel merker som har god kvalitet.

• Liker
Reactions: BMC
Husker ikke hvem vi har, men jeg vet at Miele ligger på topp i alt av tester.

Samsung har veldig gode vaskemaskiner og tørketrommlar eg kan anbefala på det sterkaste! Synes dei er nærmast Miele - som er alt for dyr for mi lommebok :P
Samsung er eit merke som har fått veldig god status på kvitevarer.
Når eg var selgar på Elkjøp/Expert, så var det Samsung eg ville selga for eg veit kva kvalitet det produktet har :)

I dag har eg Samsung vaskemaskin og tørketrommel sjølv, Eco bobble meinar eg den heiter. Veldig fornøyd :)

Samsung har veldig gode vaskemaskiner og tørketrommlar eg kan anbefala på det sterkaste! Synes dei er nærmast Miele - som er alt for dyr for mi lommebok :P
Samsung er eit merke som har fått veldig god status på kvitevarer.
Når eg var selgar på Elkjøp/Expert, så var det Samsung eg ville selga for eg veit kva kvalitet det produktet har :)

I dag har eg Samsung vaskemaskin og tørketrommel sjølv, Eco bobble meinar eg den heiter. Veldig fornøyd :)
Får sjekke det ut! :)

ImageUploadedByBV Forum1420567846.452118.jpg
Ikke kjøp denne! Bauknecht.
Savnet den gamle min, men husker ikke hvilket merke. Denne har H kjøpt før vi flytta sammen. Klærne er ofte ikke helt tørre selv om den tror det og stopper. Den har ikke noe mellomting mellom glodvarm og helt kald. Og har noen funksjoner som er helt meningsløse.

Vis vedlegget 97727
Ikke kjøp denne! Bauknecht.
Savnet den gamle min, men husker ikke hvilket merke. Denne har H kjøpt før vi flytta sammen. Klærne er ofte ikke helt tørre selv om den tror det og stopper. Den har ikke noe mellomting mellom glodvarm og helt kald. Og har noen funksjoner som er helt meningsløse.
Aldri hørt om engang O.o har egentlig sett meg ut en bosch.. Men! Den må stå oppå vaskemaskinen, og vaskemaskinen er mindre i målene enn tørketrommelen :rolleyes: har foreslått for H at jeg bare må kjøpe meg en ny vaskemaskin i samme slengen :D

• Liker
Reactions: EJ
Aldri hørt om engang O.o har egentlig sett meg ut en bosch.. Men! Den må stå oppå vaskemaskinen, og vaskemaskinen er mindre i målene enn tørketrommelen :rolleyes: har foreslått for H at jeg bare må kjøpe meg en ny vaskemaskin i samme slengen :D

Er lika greitt og da er det deilig med likt merke.

Er lika greitt og da er det deilig med likt merke.
Ja :p men ser jo at vaskemaskinene til bosch er mindre i dybden de også! Blæh :p i alle fall de som var i en ok prisklasse og samtidig hadde rett energiklasse og vektkapasitet og omdreininger.. Hvor langt innpå maskinene bruker disse beina å være da? Tørkisen har en dybde på 63 cm og vaskisen 59......

Ja :p men ser jo at vaskemaskinene til bosch er mindre i dybden de også! Blæh :p i alle fall de som var i en ok prisklasse og samtidig hadde rett energiklasse og vektkapasitet og omdreininger.. Hvor langt innpå maskinene bruker disse beina å være da? Tørkisen har en dybde på 63 cm og vaskisen 59......

Da bør vaskemaskina stå oppå tørketrommelen - med sikkerhet i mellom sjølvsagt. Men det kan vera likagreitt, for det er lettare å ta tyngre kle ned enn opp :P

Da bør vaskemaskina stå oppå tørketrommelen - med sikkerhet i mellom sjølvsagt. Men det kan vera likagreitt, for det er lettare å ta tyngre kle ned enn opp :P
Ikke tenkt på at det var et alternativ engang :o er det trygt? Den hopper ikke ned? Sikkerhet? Hvordan sikkerhet? *blonde* :p

Ikke tenkt på at det var et alternativ engang :o er det trygt? Den hopper ikke ned? Sikkerhet? Hvordan sikkerhet? *blonde* :p

Kan kjøpa eit "brett" meinar eg, som held det på plass. Hugsar ikkje kva det heiter.
Meeeen, sjå på Samsung før du bestemmer deg :)

Kan kjøpa eit "brett" meinar eg, som held det på plass. Hugsar ikkje kva det heiter.
Meeeen, sjå på Samsung før du bestemmer deg :)
De var litt dyre for meg :/

Ok :( For dei er FANTASTISKE :D Er gift med mine :P
Tviler ikke ;) men vi har bosch sine på jobb, og aldri vært noe tull med de.. Og der går vaskemaskinen døgnet rundt! O.o ser de har bytta ut en maskin mens jeg har vært i perm, men er ikke så rart kanskje.. De går som sagt døgnet rundt og er 4 år nå. Og det vaskes dyner og mopper og arbeidsklær og vanlige klær i de. I tillegg er det mange brødhau på jobb som ikke sjekke lommer osv.. Har fiska ut høreapparater og annet snacks fra de mange ganger :p rart de ikke har kapitulert enda!

• Liker
Nesten så jeg vurderer å bare bestille nå mens H sover... Er jo mine penger så :rolleyes: :p

• Liker
Back
Topp