Tørketrommel

Føler det er galskap :o men samtidig.... DRITTLEI av å henge opp klær!!! Bittesmå vaskekluter, sokker og truser!

...også vurderte jeg jo å kjøpe iphone for 7000 spenn men slo det fra meg, vask og tørk for 10000 er jo en mye bedre investering ;)

...også vurderte jeg jo å kjøpe iphone for 7000 spenn men slo det fra meg, vask og tørk for 10000 er jo en mye bedre investering ;)

Vask og tørk for 10 lappar varar lengre enn iPhone for 7 ;)

• Liker
Reactions: BMC
Vask og tørk for 10 lappar varar lengre enn iPhone for 7 ;)
Det er ikke sikkert! :p min iphone er 4,5 år gammel og funker krute godt :p

• Liker
Reactions: EJ
Vi har electrolux, var den de på hvitevarer avdelingen anbefalte da jeg jobbet på elkjøp :) Min bror har faktisk samme, bare en model som kom før vår. Han har vel hatt den i 7år, aldri hatt problemer med den :)

Bestilte jeg :o :p H sover og aner ingenting :p

Aldri hørt om engang O.o har egentlig sett meg ut en bosch.. Men! Den må stå oppå vaskemaskinen, og vaskemaskinen er mindre i målene enn tørketrommelen :rolleyes: har foreslått for H at jeg bare må kjøpe meg en ny vaskemaskin i samme slengen :D
Det går vel an å ha vaskemaskinen øverst? Tung å løfte da....

Det går vel an å ha vaskemaskinen øverst? Tung å løfte da....
Får se hvordan vi fikser det :) troooor det skal gå å ha tørkisen oppå vaskemaskinen (nå som jeg har bestilt ny vaskemaskin også :rolleyes: ), hvis ikke får jeg prøve vaskemaskinen oppå.. Men den veier jo et tonn :o

Tørketrommelen øverst takk!! Ikke omvendt. Vi har antisklimatte mellom og det går helt fint :-) holder seg åå plass :-)

Får se hvordan vi fikser det :) troooor det skal gå å ha tørkisen oppå vaskemaskinen (nå som jeg har bestilt ny vaskemaskin også :rolleyes: ), hvis ikke får jeg prøve vaskemaskinen oppå.. Men den veier jo et tonn :o

Kva sa H når han stod opp? :P

Vaskemaskin oppå tørketrommel hadde jeg ikke turt, vaskemaskinen er veeeeldig tung. Vi har kondenstrommel fra Siemens stående oppå vaskemaskinen. Har brett med utrekkbar hylle i mellom da vi har verdens desidert minste vaskerom :P Men anbefaler trommel på det varmeste, kan ikke leve uten!IMG_0746.jpg

Vi har nettopp kjøpt en Siemens tørketrommel :) Dro på Elkjøp 3. juledag. Det var salg, men fikk likevel prutet ned prisen til det vi hadde råd til :) Ordinær pris på den er vel rundt 4500, og den er utrolig lett å bruke(savner bare display som viser tiden). Så lenge den tørker tøy, sier jeg!

Og ikke sett vaskemaskinen oppå trommelen :o Heller omvendt. Hos oss er det ikke et alternativ da den er ustødig og rister som et uvær.

Vaskemaskinen veier 80 kilo, så tror ikke vi får den oppå uansett :p haha!

Kva sa H når han stod opp? :P
Han sa i grunn ikke så mye, bare kommenterte at jeg skulle vaske mye klær fremover :p og det skal jeg jo, etter hvert, J skitner jo bare mer og mer ut klærne sine.

ImageUploadedByBV Forum1420654276.271537.jpgImageUploadedByBV Forum1420654292.707700.jpg

Ja, gleder meg til å få de i hus :D
Skjønner jeg godt! Jeg var helt i himmelen når vi fikk tørketrommel, nå skjønner jeg ikke hvordan vi levde uten! :D

Skjønner jeg godt! Jeg var helt i himmelen når vi fikk tørketrommel, nå skjønner jeg ikke hvordan vi levde uten! :D
Ja, fy flate det er noe drit å drive å henge opp alt mulig til tørk :p mini driver og prøver å klatre på tørkestativet også, fått det i hodet to ganger bare i ettermiddag :rolleyes: :p

Back
Topp