Nesten så jeg vurderer å bare bestille nå mens H sover... Er jo mine penger så![]()
![]()
Kjør på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten så jeg vurderer å bare bestille nå mens H sover... Er jo mine penger så![]()
![]()
Føler det er galskapKjør på![]()
![]()
![]()
...også vurderte jeg jo å kjøpe iphone for 7000 spenn men slo det fra meg, vask og tørk for 10000 er jo en mye bedre investering![]()
Det er ikke sikkert!Vask og tørk for 10 lappar varar lengre enn iPhone for 7![]()
Det går vel an å ha vaskemaskinen øverst? Tung å løfte da....Aldri hørt om enganghar egentlig sett meg ut en bosch.. Men! Den må stå oppå vaskemaskinen, og vaskemaskinen er mindre i målene enn tørketrommelen
har foreslått for H at jeg bare må kjøpe meg en ny vaskemaskin i samme slengen
![]()
Får se hvordan vi fikser detDet går vel an å ha vaskemaskinen øverst? Tung å løfte da....
Får se hvordan vi fikser dettroooor det skal gå å ha tørkisen oppå vaskemaskinen (nå som jeg har bestilt ny vaskemaskin også
), hvis ikke får jeg prøve vaskemaskinen oppå.. Men den veier jo et tonn
![]()
Han sa i grunn ikke så mye, bare kommenterte at jeg skulle vaske mye klær fremoverKva sa H når han stod opp?![]()
Ser ut som bra maskiner det! Grattis
Ja, gleder meg til å få de i husSer ut som bra maskiner det! Grattis![]()
Skjønner jeg godt! Jeg var helt i himmelen når vi fikk tørketrommel, nå skjønner jeg ikke hvordan vi levde uten!Ja, gleder meg til å få de i hus![]()
Ja, fy flate det er noe drit å drive å henge opp alt mulig til tørkSkjønner jeg godt! Jeg var helt i himmelen når vi fikk tørketrommel, nå skjønner jeg ikke hvordan vi levde uten!![]()