Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en Miele, veldig godt fornøyd.vannet samles i egen beholder og vi heller det ut etterpå.
Sitter og ser på bosch sine, er det de har hos svigers og syns de ser bra utnå er jo bosch, miele og elektrolux blant annet veldig gode merker alle.
Får sjekke det ut!Samsung har veldig gode vaskemaskiner og tørketrommlar eg kan anbefala på det sterkaste! Synes dei er nærmast Miele - som er alt for dyr for mi lommebok
Samsung er eit merke som har fått veldig god status på kvitevarer.
Når eg var selgar på Elkjøp/Expert, så var det Samsung eg ville selga for eg veit kva kvalitet det produktet har![]()
I dag har eg Samsung vaskemaskin og tørketrommel sjølv, Eco bobble meinar eg den heiter. Veldig fornøyd![]()
Aldri hørt om engangVis vedlegget 97727
Ikke kjøp denne! Bauknecht.
Savnet den gamle min, men husker ikke hvilket merke. Denne har H kjøpt før vi flytta sammen. Klærne er ofte ikke helt tørre selv om den tror det og stopper. Den har ikke noe mellomting mellom glodvarm og helt kald. Og har noen funksjoner som er helt meningsløse.
Aldri hørt om enganghar egentlig sett meg ut en bosch.. Men! Den må stå oppå vaskemaskinen, og vaskemaskinen er mindre i målene enn tørketrommelen
har foreslått for H at jeg bare må kjøpe meg en ny vaskemaskin i samme slengen
![]()
JaEr lika greitt og da er det deilig med likt merke.
Jamen ser jo at vaskemaskinene til bosch er mindre i dybden de også! Blæh
i alle fall de som var i en ok prisklasse og samtidig hadde rett energiklasse og vektkapasitet og omdreininger.. Hvor langt innpå maskinene bruker disse beina å være da? Tørkisen har en dybde på 63 cm og vaskisen 59......
Ikke tenkt på at det var et alternativ engangDa bør vaskemaskina stå oppå tørketrommelen - med sikkerhet i mellom sjølvsagt. Men det kan vera likagreitt, for det er lettare å ta tyngre kle ned enn opp![]()
Ikke tenkt på at det var et alternativ enganger det trygt? Den hopper ikke ned? Sikkerhet? Hvordan sikkerhet? *blonde*
![]()
De var litt dyre for meg :/Kan kjøpa eit "brett" meinar eg, som held det på plass. Hugsar ikkje kva det heiter.
Meeeen, sjå på Samsung før du bestemmer deg![]()
De var litt dyre for meg :/
Tviler ikkeOkFor dei er FANTASTISKE
Er gift med mine
![]()