Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, i orden det. Synes egentlig ikke at streken synes noe bedre, men skal litt godvilje til for å se den uansett. Får bare håpe den blir sterkere framover!Wæ! Så spennende!
Tok meg den friheten og sjekket ut den nye appen min. Håper du syns det er greit
Ser strek!!
Vis vedlegget 143220
Ja, håper håper!Åååååå så spennende med testenHåper streken kommer raskere opp og er sterkere neste test
![]()
Jeg er på dag 9, regner innsett som dag 1. Håper fislestreken blir litt mindre fislete i morgenÅååå altfor spennende!! Ser jo antydning til strek nr to derhvor langt i rugingen var du kommet nå igjen??
![]()
HihiJeg er på dag 9, regner innsett som dag 1. Håper fislestreken blir litt mindre fislete i morgen![]()
Takk snille du, jeg klarer ikke helt å slå meg til ro før jeg ser mer stigning. Virker som en evighet til mandag når jeg skal ta blodprøve.Den er jo klart sterkere enn i gårnå hvisker jeg hvertfall gratulerer
![]()
Absolutt en stigning herGratulerer så mye
![]()
Ja, produserer noe hcg det er tydelig. Takk skal du ha!Ingen tvil om at den er sterkere. Du er i alle fall gravid nåKrysser fingrene for at spire klorer seg fast!! ♥