Tåkelur sin dagbok

Det er alt for tidlig enda. :) Vent noen dager så har resultatet kanskje endret seg :)
Uff stakkars deg. Jeg vet då alt for godt hvordan du har det :( Håper det gir seg snart <3

Jeg måtte ta en test i dag tidlig og så klart. Ble nedslått da den var negativ og var på nippet til å ta migrenemedisinen min da jeg holder på å bli gal av hodepine. Klarte slumre en time til uten.
Kom på badet igjen til helt tørket test og kan skimte en strek! Så da er det bare å holde ut og hååååååpe! Må sykmelde meg helt, er en zombie nå så skal til legen senere i dag.

ImageUploadedByBV Forum1446105911.296506.jpg

Wow spennende :)

Wæ! Så spennende!
Tok meg den friheten og sjekket ut den nye appen min. Håper du syns det er greit :D

Ser strek!!
Vis vedlegget 143220
Hehe, i orden det. Synes egentlig ikke at streken synes noe bedre, men skal litt godvilje til for å se den uansett. Får bare håpe den blir sterkere framover!

Åååååå så spennende med testen :D Håper streken kommer raskere opp og er sterkere neste test :D

Åååå altfor spennende!! Ser jo antydning til strek nr to der ;) hvor langt i rugingen var du kommet nå igjen?? :)

Åååå altfor spennende!! Ser jo antydning til strek nr to der ;) hvor langt i rugingen var du kommet nå igjen?? :)
Jeg er på dag 9, regner innsett som dag 1. Håper fislestreken blir litt mindre fislete i morgen :-)

Jeg er på dag 9, regner innsett som dag 1. Håper fislestreken blir litt mindre fislete i morgen :-)
Hihi :D men det tror jeg så gjerne på!! Er jo veldig tidlig ennå også så det gjelder jo virkelig å ha is i magen :) :O

Ååå, jeg ser jeg også!! Håper innmari på utvikling:-)

Rugedag 10.
Vært oppe og tatt test tidlig så klart. Umulig å la være.
ImageUploadedByBV Forum1446182835.225935.jpg

I dag klarte jeg se strek såvidt innenfor fem min. Den er noe sterkere fra i går. Hadde håpet på en litt tydeligere strek og kjenner jeg er veldig redd for en ny kjemisk.

Ellers føler jeg at noe er på gang i kroppen. Hodepinen vedvarer, for meg tydeligvis et ganske sikkert tegn...dessverre. Jeg har ømme pupper, stikninger og følelse at det jobber i livmor (murringer), øm i korsryggen og drømmer så livlig at det er helt utrolig. Jeg vil være positiv, men samtidig akk så redd jeg er.

Den er jo klart sterkere enn i går :) nå hvisker jeg hvertfall gratulerer ❤️
Takk snille du, jeg klarer ikke helt å slå meg til ro før jeg ser mer stigning. Virker som en evighet til mandag når jeg skal ta blodprøve.

Ingen tvil om at den er sterkere. Du er i alle fall gravid nå :D Krysser fingrene for at spire klorer seg fast!! ♥

Ingen tvil om at den er sterkere. Du er i alle fall gravid nå :D Krysser fingrene for at spire klorer seg fast!! ♥
Ja, produserer noe hcg det er tydelig. Takk skal du ha!

Back
Topp