Tåkelur sin dagbok

Jeg regner innsett som rugedag 1, det vil si at jeg at jeg alt er på rugedag 2. :-)

Spiser avokado, sover med ullsokker og varmeflaske på magen. Nå er jeg bare redd for å ha løftet for tungt da jeg hentet ved.

Er fasinert over hvordan kropp og sinn klarer nullstilling ved nytt forsøk. Fra å være knust og følt meg utslitt etter negativt ferskforsøk så vips er jeg nå igjen forsiktig håpefull ruger. Var så godt med akupunktur i går, skal tilbake tirsdag og forhåpentligvis hjelpe til med festeprosessen. Om ikke annet så gir det meg placeboeffekt og følelsen av at jeg gjør det jeg kan for at dette skal gå bra.

Lurt å spise avokado ja og masse proteinrik mat. :) Har på meg lester hele tiden hehe :) Hva man ikke gjør :p Jeg hadde akupunktur dagen før og samme dag som innsett, tror ikke det blir flere timer på meg.

Når har du testdag? Jeg fikk ingen dato av klinikken. Men siden jeg fikk innsett av en blastocyst så tror jeg at det blir testing neste torsdag.

Jeg har testdato 02.11. Kommer garantert til å teste før. Redd for en BFN (likte den!) da. :-)

Rugedag 3: dagen har gått fort, masse å gjøre på jobb. Håper på noen symptomer som kan peke i noen retning om ikke alt for lenge. Nå kan egentlig de nærmeste dagene fly av gårde for min del. Fare for at de kommer til å føles som sirup i og med at det er duket for en rolig helg. :-)

Gratulerer som ruger!!!! :)

Gratulerer som ruger :-) Krysser fingrene for pos test snart :-)

Rugedag 5. Formen er ikke på topp, er nok både progynova og lutinus som bidrar til det. Føler meg tung og sliten i kroppen, med en dump hodepine som ikke gir seg. Har ikke snev av noe som gjør meg optimistisk i forhold til lille spire dessverre.

Må bare si gurimalla så mye gris det er med lutinus! Har brukt crinone tidligere og avfallsmessig synes jeg den var bedre. Men tålte ikke crinonen, fikk intens kløe og ubehag av den. Så lever heller med lutinus og latterlige mengder utflod.

Lutinus er noe klin. Hilsen en som har gått på det tre ganger daglig siden 2. September..:confused:

Selv om håpet ikke er optimistisk, så er vi mange mange her inne som heier på deg! Heia spire!

Lutinus er noe klin. Hilsen en som har gått på det tre ganger daglig siden 2. September..:confused:

Selv om håpet ikke er optimistisk, så er vi mange mange her inne som heier på deg! Heia spire!
Shit, det er lenge på lutinus ja. Håper jo at jeg blir nødt til å fortsette ganske lenge til sjøl og. :-)
Vet jo at det er tidlig, klarer bare ikke helt tro på det. Er nok en beskyttelsesmekanisme. Takk for heiing! ❤️

Jeg er så spent på testen din :) du kan vel snart teste du nå?
Bør vente noen dager til før jeg tester, regner med jeg tar en på tirsdag tidligst. Egentlig tenker jeg at det er best om jeg venter til torsdag, får se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna. :-)

Fortsatt rugedag 5.
Har ut over dagen hatt litt stikninger nederst i magen og litt sånn småubehag.

Fortsatt rugedag 5.
Har ut over dagen hatt litt stikninger nederst i magen og litt sånn småubehag.
Høres lovende ut! Livmor som jobber og forbereder seg:D

Rugedag 6.
Litt mer positiv innstilt i dag. Uansett om symptomene jeg har er bivirkninger eller ikke så hjelper de på å holde motet oppe.

Er småkvalm om jeg ikke spiser ofte. Hodet er skikkelig vondt, hormonhodepine/migrene. Føles som det skjer noe i livmorområdet, litt trykk og mensaktig murring. De siste to nettene har jeg hatt helt absurde drømmer.

Rugedag 7.
Mye som i går, men begynner å få ømme pupper. Kjenner nervene bygger seg opp til å teste i morgen. Er så utrolig redd for at det ikke går denne gangen heller...

Rugedag 7.
Mye som i går, men begynner å få ømme pupper. Kjenner nervene bygger seg opp til å teste i morgen. Er så utrolig redd for at det ikke går denne gangen heller...

Kjenner følelsene du har. Er kjempe redd jeg også :(

Rugedag 7.
Den ventetiden er grusom.. Krysser alt for positiv test i morgen:-)

Back
Topp