Syte- og klagetråden vår

Nei, jeg vet det er helt normalt :) Har jo ingen tegn på at noe er galt heller så... Men kjenner ei som mista for 14dager siden, hun var 16 uker på vei, så da blir jeg litt ekstra urolig... :(
Uff det må være helt forferdelig:( vi får bare krysse fingre og tær for at alt er som det skal og at ingen av oss trenger og oppleve det!
 
Uff det må være helt forferdelig:( vi får bare krysse fingre og tær for at alt er som det skal og at ingen av oss trenger og oppleve det!
Ja, det tror jeg også... :( Så vi får håpe og tro at det hører til sjeldenheten... Men gleder meg enormt til neste spark fra Lillingen min :)
 
Er en selvfølge at snuppa slår seg vrang når gubben ikke er her..
 
Skikkelig kvalm og lite klar for å sitte våken(!)nattevakt i 9 timer frem til 8 imårra tidlig i halvmørket og totalt stillhet uten noe å gjøre ! :eek:
 
Fortvilt over legen som mener det ikke er svangerskaps relatert at hofter og bekken gjør vondt, for det er visst for tidlig med bekkenløsning i uke 19 :(
 
Fortvilt over legen som mener det ikke er svangerskaps relatert at hofter og bekken gjør vondt, for det er visst for tidlig med bekkenløsning i uke 19 :(
Øøøøh.... "oppdatert" lege, må jeg si. Så irriterende!
 
Fortvilt over legen som mener det ikke er svangerskaps relatert at hofter og bekken gjør vondt, for det er visst for tidlig med bekkenløsning i uke 19 :(
Han har ikke fulgt helt med tror jeg! Bekkenløsning kan jo komme lenge før det, her har det kranglet siden uke 8. Snakk med en jordmor istede? De har som regel litt mere forståelse:)
 
Fortvilt over legen som mener det ikke er svangerskaps relatert at hofter og bekken gjør vondt, for det er visst for tidlig med bekkenløsning i uke 19 :(

Kontakt lkb (Landsforening for kvinner meg bekkenplager) i ditt fylke. De har likemenn i alle fylker og der kan du få masse informasjon du kan klaske i bordet med hos legen din!!
Argh! Blir så forbanna på sånne teite leger!!
 
Tror jeg drar innom jordmor for hjelp, gidder ikke krangle med legen :/
takk for tips! Skal sjekke det ut :)
 
Glede-gruer meg sånn til i morgen!! Min tur til oul, og jeg er så redd for å bli skuffa over kjønnet.. Jeg er så innstilt og sikker på at det er jente! Tenk om det er gutt?? Jeg kan jo ikke gutter... Ooog, i tillegg til at jeg er så nervøs for morgendagen, har jeg klart å spise noe jeg ikke tåler.. Etter 40 minutt på do, har jeg vondt i do-musklene :p
 
Kom akkuratt hjem fra kveldsvakt og var sykt sulten og har gleda meg i timesvis til å spise et rundstykke jeg kjøpte tidligere idag. Men det har jo selvfølgelig mannedritten spist før jeg kom hjem... Man tar ikke maten til en gravid sulten kvinne! Blir bare LITT sint av sånt, også hjelper det ikke akkuratt på at han blir sur på meg igjen for at jeg reagerer på det! Knurr knurr
 
Hvis han mener det skulle vært støvsugd... Så hvorfor har han ikke gjort det sjøl?! Og den tomme posen til kattematen må han da klare å gå ut i søpla med han også?!
Føler sånn med deg!!! Noen ganger klarer bare ikke disse mannfolka å tenke!! Knurr!!
Stor klem til deg!!
Enig!! ❤️
 
Jeg har et lite problem, noen ganger når jeg nyser så tisser jeg litt på meg, dette uten at jeg i utgangspunktet må tisse, det har bare skjedd hjemme foreløpig, og det er jo litt morsomt så vi ler av det nå, men når det en gang skjer ute så er det ikke like morsomt lenger. Jeg er flink til å drive med knipeøvelser og driver med bekkentrening, er det noen som vet hva det er som skjer? Hvis jeg faktisk må tisse og nyser har det gått bra hittil.
 
Jeg har et lite problem, noen ganger når jeg nyser så tisser jeg litt på meg, dette uten at jeg i utgangspunktet må tisse, det har bare skjedd hjemme foreløpig, og det er jo litt morsomt så vi ler av det nå, men når det en gang skjer ute så er det ikke like morsomt lenger. Jeg er flink til å drive med knipeøvelser og driver med bekkentrening, er det noen som vet hva det er som skjer? Hvis jeg faktisk må tisse og nyser har det gått bra hittil.
Sånn har jeg også opplevd et par ganger siste uka. Har ikke vært kjempeflink med bekkenbunnstrening, men mye flinkere enn før jeg var gravid.. Er vel kanskje den glatte muskulaturen som blir slappere i graviditeten som gjør det?
 
Sånn har jeg også opplevd et par ganger siste uka. Har ikke vært kjempeflink med bekkenbunnstrening, men mye flinkere enn før jeg var gravid.. Er vel kanskje den glatte muskulaturen som blir slappere i graviditeten som gjør det?
Det kan være, så nettop at Sigrid Bonde Tusvik også tisset på seg, da hun lo av ett eller annet de gjorde på TV :'D jeg må jo bare le av det, men litt kjipt om det skulle skje ute en plass, eller på jobb for den saks skyld! Dessuten har lillegutt funnet blæra mi også nå, så han sparker for harde livet i den
 
Det kan være, så nettop at Sigrid Bonde Tusvik også tisset på seg, da hun lo av ett eller annet de gjorde på TV :'D jeg må jo bare le av det, men litt kjipt om det skulle skje ute en plass, eller på jobb for den saks skyld! Dessuten har lillegutt funnet blæra mi også nå, så han sparker for harde livet i den
Tena lady har noen tynne truseinnlegg som er helt supre for sånne små lekkasjer :)
 
Får syte litt idag også! Jeg er så utrolig sliten og trøtt og klar som et egg til helg! Grisesulten da jeg ikke har rekki å spist siden frokost, akkuratt vært hos tannlegen å trekt en tann så får ikke spise på flere timer til OG jeg er på vei til jobb, hoven og bedøvd i trynet! Frister ikke sånn kjempe masse å jobbe til 10 ikveld nå for å si det sånn:p
 
Er så lei av at gubben i huset alltid er sur når vi først har fri samtidig og har en hel dag og kveld vi kan være sammen, det er 3 uker siden sist... Han har vært sur og hårsår og har bare lyst til å gå rundt å omøblere og drive med sitt for å ha noe å gjøre, og nå har han gått sur og lagt seg igjen.. God morgen ja. Hadde vi ikke hatt barn sammen så hadde jeg aldri i livet vært sammen med en sånn mann, og det er så utrolig frustrerende at han ikke ble sånn før etter vi fikk barn!!! Når vi først har det bra så er det jo bra, men han styrer på en måte hele sinnsstemningen i huset her:( vil han få meg i godt humør osv så er det jo null problem men når han selv bare bestemmer seg for å lage dårlig stemning ut av det blå så er det ingenting som får opp stemningen igjen utenom han selv.. Jeg blir så sliten og lei av å ha en mann som drar meg ned når jeg først håper vi kan ha en fin dag sammen:( på'n igjen på nattevakt imårra og full uke med jobbing så da sees vi ikke så mye, men virker ikke som om det gjør han noe i det hele tatt, virker som om han bare er i bedre humør når han er sammen med hvem som helst andre enn meg..:(
 
Er så lei av at gubben i huset alltid er sur når vi først har fri samtidig og har en hel dag og kveld vi kan være sammen, det er 3 uker siden sist... Han har vært sur og hårsår og har bare lyst til å gå rundt å omøblere og drive med sitt for å ha noe å gjøre, og nå har han gått sur og lagt seg igjen.. God morgen ja. Hadde vi ikke hatt barn sammen så hadde jeg aldri i livet vært sammen med en sånn mann, og det er så utrolig frustrerende at han ikke ble sånn før etter vi fikk barn!!! Når vi først har det bra så er det jo bra, men han styrer på en måte hele sinnsstemningen i huset her:( vil han få meg i godt humør osv så er det jo null problem men når han selv bare bestemmer seg for å lage dårlig stemning ut av det blå så er det ingenting som får opp stemningen igjen utenom han selv.. Jeg blir så sliten og lei av å ha en mann som drar meg ned når jeg først håper vi kan ha en fin dag sammen:( på'n igjen på nattevakt imårra og full uke med jobbing så da sees vi ikke så mye, men virker ikke som om det gjør han noe i det hele tatt, virker som om han bare er i bedre humør når han er sammen med hvem som helst andre enn meg..:(
Kjenner veldig godt til fenomenet! Mannen min er helt lik! Håper dere kan få en fin dag sammen etter hvert da! <3
 
Back
Topp