Syte- og klagetråden vår

Kjenner veldig godt til fenomenet! Mannen min er helt lik! Håper dere kan få en fin dag sammen etter hvert da! <3
Det er ikke noe særlig hyggelig akkuratt! Skulle ønske han heller var av den typen som ville bry seg litt mer om meg når jeg er gravid hvertfall, men neida, ikke denne gangen heller. Takk, det hadde jo vært hyggelig men det ser dårlig ut nå, har bare lyst å be han dra å henge med søstra si sånn at jeg heller kan være alene. Det er jo det han vil
 
Det er ikke noe særlig hyggelig akkuratt! Skulle ønske han heller var av den typen som ville bry seg litt mer om meg når jeg er gravid hvertfall, men neida, ikke denne gangen heller. Takk, det hadde jo vært hyggelig men det ser dårlig ut nå, har bare lyst å be han dra å henge med søstra si sånn at jeg heller kan være alene. Det er jo det han vil
Ja mannen her setter og sine lyster og behov først. Noen ganger har jeg lyst å bytte han ut med en ponni eller noe! Bare få han ut :p
 
Etter noen fine dager fra bekkenløsning har det slått til for fullt igjen :( sikkelig vondt
 
Etter noen fine dager fra bekkenløsning har det slått til for fullt igjen :( sikkelig vondt
Usj! Jeg har en god periode akkurat nå, men merker at jeg må senke tempoet litt nå. Gjorde litt for mye nå på formiddagen og det merkes med en gang.
 
Så fint høstvær i dag :) så da ville jeg ta med guttene på skog/fjell tur. Kiropraktorene sa jeg måtte prøve det for bekkenet. Men nå tenker jeg nei..det var ikke så smart:( og så fikk jeg en god del kynnere. Er det pga økt puls?? Noen som vet??
æsj..jaja, vi fikk godt oss en fin tur. Og kjenner jeg Vestlandet rett så er det lenge til vi får sjangsen igjen, og barna er mettet for en stund ;)
 
Sliiiten! Jeg sov 4 timer natt til torsdag, jobbet våken nattevakt natt til fredag før vi dro rett på hytta etterpå. Nå er det natt til lørdag og jeg har kun fått 1 time søvn på dagen idag og vi har en liten forkjøla frøken som nekter å sove!!! Jeg er så sliten og frustrert og om 6 timer er det opp og igang igjen:(
 
Gud... Det er så sykt irriterende!! De skulle bare hørt alt det pene jeg kaller dem i bilen :p
Blir mye navnekalling, men er fra nordnorge, så skal ikke legge skjul på at det blir noen ganske heftige gloser... glad jeg enn så lenge stort sett kjører alene!
 
Blir mye navnekalling, men er fra nordnorge, så skal ikke legge skjul på at det blir noen ganske heftige gloser... glad jeg enn så lenge stort sett kjører alene!
Samma her! Banner aldri mer :p
Har en tidligere kollega som hadde glemt at hu hadde 2 åringen sin i baksetet på vei hjem fra jobb en gang, og kaldt en annen bilist for "jævla brødhue"... Plutselig hørte hu fra baksete "Mamma, hva et et brødhue?" Hahaha...
Jeg kommer garantert til å gå i den fella mer enn én gang!! :p
 
Har en tidligere kollega som hadde glemt at hu hadde 2 åringen sin i baksetet på vei hjem fra jobb en gang, og kaldt en annen bilist for "jævla brødhue"... Plutselig hørte hu fra baksete "Mamma, hva et et brødhue?" Hahaha...
Jeg kommer garantert til å gå i den fella mer enn én gang!! :p
Jobber på barneskole, og Kjøttkake er mitt go-to ord om jeg blir frustrert på jobb :p
 
kjenner jeg blir frustrert å lei meg, prøver å engasjere samboer, men han synes bare det er ekkelt når magen danser eller når han kjenner at det sparker der inne :(
 
kjenner jeg blir frustrert å lei meg, prøver å engasjere samboer, men han synes bare det er ekkelt når magen danser eller når han kjenner at det sparker der inne :(
Skjønner godt at du blir lei deg ♡ Håper han skjerper seg ♡
 
kjenner jeg blir frustrert å lei meg, prøver å engasjere samboer, men han synes bare det er ekkelt når magen danser eller når han kjenner at det sparker der inne :(
Kjipt! Min er heller ikke så veldig interessert i sparkinga, men synes heldigvis ikke det er ekkelt.
Håper han skjerper seg ja!
 
håper jeg å.. tar litt på psyken å være "alene" om å glede seg.. han støtter meg ellers, og tar vare på meg, kansje det blir blir lettere for han når vi skal på ultralyd neste måned :)
 
Starter praksis i sykehjem i morgen :/ gruer meg kjempe masse da det ikke gikk så bra sist med kontaktsykepleier og lærerveileder. Har vært i møte med skolen og virket ikke som de var noe mer positive til meg nå. Dette er sjansen jeg har til å gjøre det bra, hvis ikke får jeg ikke bestått og må finne noe annet å gjøre. Er så utrolig dårlig ettersom det var dårlig oppfølging og baksnakking som gjorde at jeg ikke fikk fullført sist :( Håper bare jeg kan gjøre det bra nå, og få sikkelig oppfølging og litt tilrettelagt da jeg sliter med bekkenløsning
 
Back
Topp