Syte-klage tråd

Ikke enda, men fikk beskjed på sist kontroll på sykehuset at NU var det slutt....
Sinnsykt med kynnere som har begynt å påvirke mormunnen eller hva det heter.

Blir 100% fra mai sånn ca, da har jeg litt tid til å overlevere det siste prosjektet og kan ta det med ro:)
Blir uansett innlagt en gang mellom midten mai og slutten av mai, så er egentlig innstilt på at nå er det baby som er eneste fokus:)

Det "irriterende" er jo at sjefen min tydeligvis har gitt alle kollega beskjed om ikke stresse meg med arbeid eller spm, det har resultert i en 90% nedgang i Mail boksen:)
Hihihi - snill sjef da, tanken er såå god, men jeg savner å være i farta og å bruke hjernen mer enn nå:)

Sikkert lurt å prøve 100%, jeg merker det veldig på kvalmen og overskuddet når jeg stresser litt mye.

Haha, samme her! Får nesten aldri mail lenger :D Men har deadlines fortsatt så det blir for mye jobbing. Bestemte meg i dag for å ta 100% fra neste mandag. Skal også undersøke om jeg kan få en ekstra kontroll på sykehuset for å sjekke om kynnerne har hatt effekt. Jeg klarer ikke å stå oppreist lenge nok til å pusse tennene mine en gang, må puste meg gjennom alt nå. Det går ikke :rolleyes:

Kjiper'n å dra på jobb søndagsmorgen.... Vil hjem å sove mer!!! Og kose meg ute i finværet!

Kjiper'n å dra på jobb søndagsmorgen.... Vil hjem å sove mer!!! Og kose meg ute i finværet!
Jeg er også på vei på jobb! Siste dagen før jeg blir 100% sykmeldt ut svangerskapet, etter avtale med både sjef å lege :) ha en fin dag på jobb :)

Jeg er også på vei på jobb! Siste dagen før jeg blir 100% sykmeldt ut svangerskapet, etter avtale med både sjef å lege :) ha en fin dag på jobb :)

Ha en fin dag på jobb du også! Jobber 50% jeg, så skal hjem tidligere enn vanlig i det minste!

Herlig når alt er i boks da, så kan du slappe av resten av tiden som er igjen :) Ha en fin dag på jobb!
Ja det er veldig deilig :) har en ganske fysisk tung jobb, å nå har kroppen sagt stopp. Så skal med god samvittighet avslutte jobben for i år :)
Takk for det! :) :) ha en fin dag du også :)

Den forkjølelsen er blitt lungebetennelse nå tror jeg.... River noe inni hekkan i lungene og tjukt ekkelt slim.
Faen så leeeeei......
Samme her, mååå bare syte litt altså! Nå har jeg jo smitta mannen med dette, hvilket resulterte i en stykk sur og grinete mann som bare måtte klage på alt jeg gjorde igår. Idag sover vi litt på skift. Fri for halstabletter og snytepapir så her er blir det en herlig dag gitt...

Samme her, mååå bare syte litt altså! Nå har jeg jo smitta mannen med dette, hvilket resulterte i en stykk sur og grinete mann som bare måtte klage på alt jeg gjorde igår. Idag sover vi litt på skift. Fri for halstabletter og snytepapir så her er blir det en herlig dag gitt...
Ugh.. Venter nesten bare på at sambo skal få det her men så langt lite tegn til det (takkoglov!)
Håper dere kommer dere snart.. Prøv å lag te med honning i hvis dere har? Lindrer litt og dopapir er bedre enn ingenting.

Har vært i så elendig form i helga at jeg så ikke noe annet valg enn å ringe føden å spørre om en sjekk. Det var null problem! Alt så heldigvis fint ut, møtte på den beste jordmora jeg vet om - som ga meg en megastor klem ❤️ fikk anbefalt en kvalmedempende medisin, sjekket baby (som var veldig aktiv), sjekket livmorhals (som også var fin) og tok urinprøve (som bare visste at jeg ikke hadde spist :hilarious:). Med på undersøkelsen fikk jeg igjen beskjed om å roe ned, så nå blir den timen jeg hadde hos legen om en uke forskyvet til så-fort-som-mulig. Ligger hjemme på sofaen nå med McDonalds mat, sjokolade, lakris, drops og noen sinnsyke kynnere. Veldig glad for at alt var bra, men er litt lei :( Håper det blir bedre når jeg får slappet av over lengre tid. Hadde det aldri sånn her sist!

Har vært i så elendig form i helga at jeg så ikke noe annet valg enn å ringe føden å spørre om en sjekk. Det var null problem! Alt så heldigvis fint ut, møtte på den beste jordmora jeg vet om - som ga meg en megastor klem ❤️ fikk anbefalt en kvalmedempende medisin, sjekket baby (som var veldig aktiv), sjekket livmorhals (som også var fin) og tok urinprøve (som bare visste at jeg ikke hadde spist :hilarious:). Med på undersøkelsen fikk jeg igjen beskjed om å roe ned, så nå blir den timen jeg hadde hos legen om en uke forskyvet til så-fort-som-mulig. Ligger hjemme på sofaen nå med McDonalds mat, sjokolade, lakris, drops og noen sinnsyke kynnere. Veldig glad for at alt var bra, men er litt lei :( Håper det blir bedre når jeg får slappet av over lengre tid. Hadde det aldri sånn her sist!
Så godt du fikk komme inn til sjekk og ble beroliget. Håper du får fremskynde den legetimen, tror du må ta ting med ro.. Forstår godt at du er lei. Høres voldsomt slitsomt ut å gå rundt slik.
Slapp av og kos deg så godt du kan med bena opp og litt mat :-)

Uff, høres grusomt slitsomt ut, bra du fikk komme inn for en sjekk! Høres ut som 100% er lurt sånn som du har det nå... Jeg synes så synd på meg selv om dagen, men kjenner at jeg synes veldig enda mer synd på de/dere som har det enda værre enn meg oppi dette her. Det er jo SÅ lenge igjen! Følte det sånn rundt denne her tida sist også, men plutselig skjøt tida fart og plutselig var baby der ❤️

Så godt du fikk komme inn til sjekk og ble beroliget. Håper du får fremskynde den legetimen, tror du må ta ting med ro.. Forstår godt at du er lei. Høres voldsomt slitsomt ut å gå rundt slik.
Slapp av og kos deg så godt du kan med bena opp og litt mat :)

Tusen takk! Varmer med noen gode ord altså Nekinna :) Nå har jeg to oppdrag å levere i morgen så skal jeg begynne å prioritere meg selv fremover. Blir utrolig rart, men kjenner allerede at jeg vil ha godt av å stresse ned <3

Uff, høres grusomt slitsomt ut, bra du fikk komme inn for en sjekk! Høres ut som 100% er lurt sånn som du har det nå... Jeg synes så synd på meg selv om dagen, men kjenner at jeg synes veldig enda mer synd på de/dere som har det enda værre enn meg oppi dette her. Det er jo SÅ lenge igjen! Følte det sånn rundt denne her tida sist også, men plutselig skjøt tida fart og plutselig var baby der ❤️

Ja, i dag var jeg ordentlig redd for at han kom til å komme 9 uker for tidlig. Så er veldig fornøyd med at han holder seg inne! Så får jeg bare håpe at formen min blir bedre. Jeg har enda kynnere og det river i beina når jeg står, men er mye roligere nå som jeg vet at det ikke påvirker livmorhalsen. Godt vi har hverandre å støtte oss på når vi får tøffe dager fremover. Tusen takk for omtanken <3

Tusen takk! Varmer med noen gode ord altså Nekinna :) Nå har jeg to oppdrag å levere i morgen så skal jeg begynne å prioritere meg selv fremover. Blir utrolig rart, men kjenner allerede at jeg vil ha godt av å stresse ned <3
<3 alle trenger det av og til.
Få unnagjort de to så får ting roe seg ned etterpå, er rart første ukene men tenk så godt å få ta alt i eget tempo og ikke bare tenke på alt annet :-) er tross alt ikke sååå lenge til lille kommer :-)

Det er helt sant! 6 uker igjen til uke 37, og da vil jeg helst ikke ha i stress i kroppen min lenger :) Skal pusle litt her hjemme, få huset på stell og vaske babytøy, henge på forumet og prøve å få frisk luft - så tenker jeg både det fysiske og det psykiske vil komme seg :)

Det er helt sant! 6 uker igjen til uke 37, og da vil jeg helst ikke ha i stress i kroppen min lenger :) Skal pusle litt her hjemme, få huset på stell og vaske babytøy, henge på forumet og prøve å få frisk luft - så tenker jeg både det fysiske og det psykiske vil komme seg :)
Det og med begynnende vår og varmere dager så kommer ting seg :-)

Buuuuhu, jeg får ikke sove. Er trøtt, men er så vondt i bekkenet og beina :-(

Fyyy det er stygt denne sukkerlaken man må drikke ved glukosebelastningstest! Prøver å holde på det til jeg hat tatt siste blodprøven, men har vært nære på å komme opp flere ganger.. Håper jeg slipper å gjøre dette en gang til!

Sove dårlig, sovnet sikkert ikke før i 3 tiden pga kvalme, oppkast og halsbrann. Hele kroppen verker og alt er tungt og vondt. Har ligget på baderomsgulve i over en time idag fordi der er do, varme og litt fordi jeg kommer meg knapt opp igjen pga bekkenet....
Skal ut å levere inntektsopplysningakjema til jobb og har tigga stebestemor som jeg hater å spør om ting fra om å kjøre for tanken på buss virker bare fæl.
Ligger i senga og har ikke lyst til å kle meg eller gå. Vil bare legge meg ned og ikke gjør en dritt de neste ti ukene. Syns rett og slett synd i meg sjøl for tia, hater å vær gravid. Savner å ha en dag uten vondt eller kvalme!

Redigere for å legge til...

Endelig orka å stå opp, få på klær og fikse håret noenlunde.... Står klar med krykkene til å gå så ringer jobb og sier at jeg ikke trengte å komme allikevel. Så hurra for å slippe men føles så bortkastet ut å ha kledd seg.

Last edited:
Back
Topp