Syte-klage tråd

Urh... Vår katt er like intens. Pluss hun er en real fant innimellom og skal bare drive herk og gjøre alt hun ikke har lov til. Når jeg prøver å få tak i henne for å hive henne ut så springer hun fra meg å gjør krumspring med rompa og hodet. Det hadde vært morsomt, hadde jeg ikke vært så irritert på henne fra før.

Hun står å gauler utenfor døren fordi hun vil inn, når hun er inne står hun å gauler fordi hun skal ut eller så er hun lucy the terrorist mot meg. Tenk at en katt kan være så forbasket irriterende.
Haha hørtes veeeeeeeeeldig kjent ut...
Nå vant hu kampen sin om å ligge på magen igjen og purrer så et jetfly :-P

acb752f38e012121c13200fea0979484

Urh... Vår katt er like intens. Pluss hun er en real fant innimellom og skal bare drive herk og gjøre alt hun ikke har lov til. Når jeg prøver å få tak i henne for å hive henne ut så springer hun fra meg å gjør krumspring med rompa og hodet. Det hadde vært morsomt, hadde jeg ikke vært så irritert på henne fra før.

Hun står å gauler utenfor døren fordi hun vil inn, når hun er inne står hun å gauler fordi hun skal ut eller så er hun lucy the terrorist mot meg. Tenk at en katt kan være så forbasket irriterende.
Sorry at jeg ler, ass, men det høres jo så komisk ut, og jeg ser for meg katta :D

Sorry at jeg ler, ass, men det høres jo så komisk ut, og jeg ser for meg katta :D

:) jeg ler ikke, men det er jo fordi det er meg katten driver terror mot. Når vi fikk henne kallte vi henne bare krekar fordi hun gjorde så mye sinnsyke ting. En gang fant vi henne ikke og hun hadde komt seg opp på tak terrassen, uten at vi kunne begripe hvordan, så noen uker senere fikk vi svaret. Min mann sto å malte huset i stigen ca en meter under mønet, snur seg til siden å stirrer rett inn i øynene hennes. Der henger hun på veggen som en annen spider man! :nailbiting:

:) jeg ler ikke, men det er jo fordi det er meg katten driver terror mot. Når vi fikk henne kallte vi henne bare krekar fordi hun gjorde så mye sinnsyke ting. En gang fant vi henne ikke og hun hadde komt seg opp på tak terrassen, uten at vi kunne begripe hvordan, så noen uker senere fikk vi svaret. Min mann sto å malte huset i stigen ca en meter under mønet, snur seg til siden å stirrer rett inn i øynene hennes. Der henger hun på veggen som en annen spider man! :nailbiting:
Hehe, Dusty har også gått under navnet Pusa Krekar. Hadde det også med å ende opp på diverse tak og inne garasjer. Og fæl til å rive ned ting.

Fått bihulebetennelse og derav tannpinen fra helvette... Føler alle tennene skal bli presset ut.. :( det gjør så inderlig vondt! Hvis det bare er virus gjør ikke legen noe med det heller :( våknet mange ganger i natt av smertene... Få ting er så plagsomt som tannpine :(

Fått bihulebetennelse og derav tannpinen fra helvette... Føler alle tennene skal bli presset ut.. :( det gjør så inderlig vondt! Hvis det bare er virus gjør ikke legen noe med det heller :( våknet mange ganger i natt av smertene... Få ting er så plagsomt som tannpine :(
Har også tannverk :( har måttet ringe meg inn syk :( venter på tannlegetime.. Auauau :(:( god bedring til deg :)

Baaah! Jeg har hatt intense magesmerter i det siste, blitt verre når baby har sparket. Viser seg å mest sannsynlig være UVI.. Jippi.

Så lei av å vente på nav og sykepengene. Fikk en utbetaling for 3-16 desember så mangler fortsatt fra 16 desember og hele januar.
Prøver å vær tålmodig å ikke ringe ned nav men nå er det over tre uker siden alt ble sendt inn! Trenger penger til husleia og alt som snart kommer opp ffs, kan ikke leve på småpenger heller når ein har en kid å forsørge akkurat.

Faen i svarte helvetses forbanna drit! Føkk føkk føkk føkk.
Hvordan kan noen tro at de får en hyggelig kundeservice når de selv er som et svært rasshøl? FORTELL MEG DET!!!???
Er det mulig å være innsausa med så mye drit herfra til månen og tilbake igjen!
Faens helvetes mannfolk drit!
Det er to stk som bør legge ned sjappa si og jobbe med noe som IKKE involverer kontakt med noen!
Det er faen meg rart at det går rundt for dem økonomisk når de faen ikke kan drive på egenhånd!!!!
Jævla fin start på dagen. Kjøss meg midt i brunøyet!

Ventemusikken til legekontoret gir meg lyst til å kvele noen.
Ka e vits med så jævlig irriterende bakgrunnstøy?

Erklærer meg selv gal. Gal av å høre på sutring og grining i en hel uke i strekk. The terrible twos. Den er virkelig terrible. Uansett hva man gjør eller sier så nekter junior alt. Spising, soving, leking. Alt. Tilfredshet = null. Mors toleranse blir satt på den største prøven til nå... Jeg er så sliten i ørene av all den griningen og suttringen og altfor lite søvn at jeg får snart øresus. Tar det noen gang pause eller går det noen gang over???

Første gang jeg bruker denne tråden (tror jeg?) men nå føler jeg for å syte litt! Startet med at mini ble syk forrige fredag og hatt feber en uke. To dager senere ble samboer syk, og jeg klarte meg heldigvis. Trodde jeg. På torsdag kjente jeg at det var noe på gang hos meg også, og natten i natt har vært helt jævlig :( Sovnet klokken 06, siden jeg har så vondt i kroppen at hver minste lille bevegelse er helt forferdelig. Pluss at jeg har svettet og kaldsvettet om hverandre, slitt med å puste normalt, halsen er dritt, nesen er pottetett og hodet føles som det skal eksplodere! Klokken 07 våknet mini og da fikk jeg selvfølgelig ikke sove igjen.. Nå ligger jeg bare i sengen og ser opp i taket.

Har ikke kastet opp på 4 uker. I dag kastet jeg opp igjen. Merker jeg er litt småkvalm. Livredd for omgangen siden jeg skal på OUL i morgen.

Søndagssyting!
Eldstedatteren kaster opp...... Og gjett hvem som må vaske/tørke opp!!!
Ikke har jeg lyst til å bli syk heller!!!!
Og mannen bør ikke bli syk da han nettopp har operert i magen.....
Bu-hu!!!

Klager (igjen) over vondt bekken. Blir skikkelig sliten og sur av å ha vondt hele tiden. På en måte er det herlig å være halvveis, bare halvparten igjen, men på en annen side så er jeg BARE halvveis, det er såååå lenge igjen! Og det blir bare vondere og vondere, det veit jeg jo... Bu.

Blæh. Blitt syk igjen. Hodepine, sår hals, rennende nese og dotter i ørene. I tillegg er snuppa hjemme for hun er syk, ikke lett å få slappet av da. Syk 2-åring = masse energi. Syk mamma = null energi :-P

Back
Topp