Syte-klage tråd

Skulle jobbe tre dager denne uka på ene jobben jeg jobber av og til men formen er i bunn, spydd tre fire ganger og ryggen verker så endte med å ringe inn sjuk.
Fikk akkurat telefon fra avdelingslederen om at hun fjerner meg fra de to andre vaktene også siden jeg ringte inn syk idag.
Kjente eg blei skikkelig frustrert og sa at beklager, eg e gravide så kan vær vanskelig å vite på forhånd koss formen e.
Eg har kun en vakt ellernoe tidligere før idag kor eg har ringt inn sjuk og jobba der øve et år så e skikkelig skuffa nå.. Hu spurte om eg skulle jobbe noe mer etter disse vaktene og virka kjempe letta når eg sa eg ikke hadde noen flere foreløpig.
Så då blir eg ikke å søke mer der heller! Forbanna dritt!
Va så innstilt på å jobba idag også og hadde håpa imårå sko gå.

Ringte sambo for å snakke og han prøvde å sei eg måtte se det fra de si side men ble bare veldig lei for e så lei av å ligga hjemme og ikke føle eg klare noe som helst så ligger kun å sippe....
Langt og babblete men godt å få ut..

Skulle jobbe tre dager denne uka på ene jobben jeg jobber av og til men formen er i bunn, spydd tre fire ganger og ryggen verker så endte med å ringe inn sjuk.
Fikk akkurat telefon fra avdelingslederen om at hun fjerner meg fra de to andre vaktene også siden jeg ringte inn syk idag.
Kjente eg blei skikkelig frustrert og sa at beklager, eg e gravide så kan vær vanskelig å vite på forhånd koss formen e.
Eg har kun en vakt ellernoe tidligere før idag kor eg har ringt inn sjuk og jobba der øve et år så e skikkelig skuffa nå.. Hu spurte om eg skulle jobbe noe mer etter disse vaktene og virka kjempe letta når eg sa eg ikke hadde noen flere foreløpig.

Ringte sambo for å snakke og han prøvde å sei eg måtte se det fra de si side men ble bare veldig lei for e så lei av å ligga hjemme og ikke føle eg klare noe som helst så ligger kun å sippe....

Men hun kan ikke bare fjerne deg fra vaktene da. Det er jo ikke lov. Du skal jo ha betalt for de.

Men hun kan ikke bare fjerne deg fra vaktene da. Det er jo ikke lov. Du skal jo ha betalt for de.
Skulle tro det men tviler på at jeg får betalt. Fikk også beskjed om at jeg ikke hadde jobbet nok til egenmelding så får ikke betalt for denne vakta heller.
Hater å jobbe som ekstra! Har så lyst på fast jobb.

Skulle tro det men tviler på at jeg får betalt. Fikk også beskjed om at jeg ikke hadde jobbet nok til egenmelding så får ikke betalt for denne vakta heller.
Hater å jobbe som ekstra! Har så lyst på fast jobb.

Er det to uker siden sist?

Det skjønner jeg :( tilkallingsvikarer blir behandlet dårlig rundt omkring. Det er dårlig gjort for sjefen hadde ikke klart seg uten.

Er så utrolig kvalm denne gang. Vurderer å ringe legen nå når mini har sovnet. Holder knapt på det lille jeg får i meg av mat

Er det to uker siden sist?

Det skjønner jeg :( tilkallingsvikarer blir behandlet dårlig rundt omkring. Det er dårlig gjort for sjefen hadde ikke klart seg uten.
Har jobbet 3-4 vakter siste måneden der så ikke mye nei pga dårlig form og sykemelding fra andre plassene.

Ja men desverre er det alltid nok tilkallingsvikarer til at mister de noen så virker det ikke som de bryr seg så mye. Kjente jeg mistet helt lyst å jobbe mer der når hun virket direkte lettet over at jeg ikke hadde flere vakter.. To ganger har jeg vært sjuk også avlyser hun resten.. Ugh!

Har jobbet 3-4 vakter siste måneden der så ikke mye nei pga dårlig form og sykemelding fra andre plassene.

Ja men desverre er det alltid nok tilkallingsvikarer til at mister de noen så virker det ikke som de bryr seg så mye. Kjente jeg mistet helt lyst å jobbe mer der når hun virket direkte lettet over at jeg ikke hadde flere vakter.. To ganger har jeg vært sjuk også avlyser hun resten.. Ugh!

Synd at det er slik! Merker at jeg blir sint på dine vegne.

Trodde aldri jeg skulle bli gravid igjen, da det tok nesten et år denne gangen. Så tidligere i høst så sa jeg at håper jeg blir gravid og sjuk (kvalm & oppkast) så jeg slipper å jobbe i jula! Vel! Dette er straffen for å være så dum å håpe på å bli "sjuk". Kan ikke reise meg fra sofaen uten å kaste opp! :-( :@

Jeg leverte guttungen i barnehagen kl 8.45 og var hjemme 9.15, våknet nå jeg. Er så sinnssykt trøtt og sliten. Hjalp ikke at storebror turnet rundt i senga og lugget (koste med håret mitt) før jeg i desperasjon la meg på sofaen i natt. Våknet etter 2 timer og flyttet han til sin seng. Har også så sinnssykt vondt i ryggen, klarer nesten ikke å sitte eller stå.

Sånn skal det jo ikke være!
Er selv tilkallingsvikar, sist jeg var på jobb fortalte jeg sjefen at jeg er gravid, fordi jeg er i veldig dårlig form. Hun ble kjempe glad og jeg satt der med verdens dårligste samvittighet for at jeg nettopp har begynt der og så blir jeg gravid. Ingen grunn til det. Hun var glad jeg sa i fra, men det hindret meg absolutt ikke i å få flere vakter der :-)

De kan ikke bare avskrive deg som vikar fordi dj er gravid :@

I dag har jeg en skikkelig tung dag.. Hatt noen fine dager med masse positive tanker men i dag våkna jeg svimmel og uvel. Synes det verker overalt og jeg får så lett negative tanker. Håper det snart blir tid for å legge seg så våkne opp frisk og rask med godt mot i morgen! Og da er det uke 8+0 så "bare" 1 uke og 1 dag til ny ultralyd. Virker som en evighet til! Håper spirene klamrer seg fast!

Begynner å bli bitte litt lei av å måtte stupe i seng før kl 20 hver kveld altså :/
Vært sånn siden jeg fant ut at jeg var gravid, så 4 uker har jeg vært verdens kjedeligste menneske :(

Igår la jeg meg kl 21 og dagen på jobb har vært umenneskelig vanskelig og trøttanes... :/

Jeg har vært syk siden torsdag... orker ikke noenting.! og nå når hodet begynner å løse seg opp, kommer kvalmen tilbake. Merkelig. Bare uvel, så ikke så mye å klage for. Men godt å få det ut et sted:)

Drittdag. Kort og greit! Og kvalme og hodepine er på topp igjen etter en uke uten :(

Drittdag i går og i dag, kvalm og spyr :( virker som kvalmen har satt opp i høygir, endte med å sove på baderomsgulvet i natt

Sliten og slapp og trist i dag. Ikke orket noen ting. Gråt og fikk litt trøst av kjæresten, men så stakk han på besøk til naboene og nå har de alle sammen dratt på McDonald's :(

Sliter BIG TIME med julebord antrekk til i morgen!

Ikke bare har magen blitt stor, men når jeg i sted prøvde "bankers" kjolene viser det seg at puppene er blitt enorme!!! Sliter med å få igjen noen av kjolene!

Gidder hvertfall ikke kjøpe ny!

Åååhhh!!!

Det er slitsomme dager med kvalme, trøtthet. Orker nesten ingenting når jeg kommer hjem. Julegaver ligger jeg på etterskudd med, huset er bomba, mat orker jeg nesten ikke å lage...vil bare ligge i sofaen og sove....Zzzz..

Back
Topp