Frøbert2016<3
Elsker forumet
jeg kjenner ei som tok abort i uke 19+5.. hun fikk det godkjent igjennom abortnemda.. da syns jeg det ble litt ille.. hun la ut bilde og skrev "lille gutten vår"... ugh.... det ble for.. vondt for meg :s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva??? Og barnet var friskt? Syktjeg kjenner ei som tok abort i uke 19+5.. hun fikk det godkjent igjennom abortnemda.. da syns jeg det ble litt ille.. hun la ut bilde og skrev "lille gutten vår"... ugh.... det ble for.. vondt for meg :s
Ja. barnet var friskt.. det er helt sykt.. Men hun har dårlig psyke selv, så hun ville ikke bli mamma enda. men som hun sa selv: "nå som jeg har født vil jeg bli mamma snart likevel, så nå begynner planleggingen". jeg kjente det grøsset på ryggen! Jeg personlig syns hun heller kunne adoptert bort barnet.. når du likevel har kommet så langt.. bare 3 uker til kunen barnet overlevd..Hva??? Og barnet var friskt? Sykt
Huff, det var trist å leseJa. barnet var friskt.. det er helt sykt.. Men hun har dårlig psyke selv, så hun ville ikke bli mamma enda. men som hun sa selv: "nå som jeg har født vil jeg bli mamma snart likevel, så nå begynner planleggingen". jeg kjente det grøsset på ryggen! Jeg personlig syns hun heller kunne adoptert bort barnet.. når du likevel har kommet så langt.. bare 3 uker til kunen barnet overlevd..
det håper jeg inderlig også.. men jeg tror ikke hun har noe valg.. hun er i søkelyset ift barnevern mtp psyken og sånt allerede, så det skal nok en del til for at hun kan føde et barn nå og faktisk få beholde uten sterk oppfølging..Huff, det var trist å lesehåper hun blir frisk før hun bestemmer seg for å bli gravid igjen
nei. jeg syns ikke det. men de som tar abort etter uke 16-17 så begynner jeg å rynke endel på nesa..
Tenker at da har abortnemda tatt en beslutning som er riktig, men skummelt at hun begynner å planlegge rett etterpå!jeg kjenner ei som tok abort i uke 19+5.. hun fikk det godkjent igjennom abortnemda.. da syns jeg det ble litt ille.. hun la ut bilde og skrev "lille gutten vår"... ugh.... det ble for.. vondt for meg :s
joda. beslutningen de tok er nok riktig. men som du sier, skremmende at hun planlegger så kort tid etter :sTenker at da har abortnemda tatt en beslutning som er riktig, men skummelt at hun begynner å planlegge rett etterpå!
Kjenner altfor mange som har blitt tatt fra ungene sine fra barnevernet og man burde være psykisk stabil når man skal ha barn
ja. desverre... man må søke om det til abortnemda. men det blir tatt abort utrolig sent her i landet dersom det ligger god nok grunn for det...Jøss, blir det gjort inngrep så sent?![]()
ja. desverre... man må søke om det til abortnemda. men det blir tatt abort utrolig sent her i landet dersom det ligger god nok grunn for det...
desverre er den ikke detOki... Trodde fortsatt grensa var sånn 14 eller noe![]()
desverre er den ikke det![]()
![]()
![]()
jeg syns det er helt sykt.. dette barnet, gutten, hadde sikkert klart seg om det hadde fått bare et fåtalls uker til i magen.. jeg kan ikke fatte å begripe at de lot dem gjennomføre dette..Huff.... Så rart det blir gjort... De blir jo sett på som levedyktige når de er rundt 18/19 uker...