B
*BV addict*
Guest
kan feire 17 mai her i Norge med sitt flagg fra sitt hjemland?
begrunn gjerne[;)]
begrunn gjerne[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
Nei, det synes jeg ikke er greit.. Kjempefint at de går med sine nasjonaldrakter og slikt, men akkurat flagget synes jeg blir feil... Det er jo NORGES nasjonaldag, landet sin bursdag! Vi hadde neppe dratt til USA og feiret 4.juli med det norske flagget? Synes faktisk det blir helt riv ruskende galt..
Selv de "utlendingene" (dvs 2. og 3. generasjons pakistanere) er enige i det..
Nei, det synes jeg ikke er greit.. Kjempefint at de går med sine nasjonaldrakter og slikt, men akkurat flagget synes jeg blir feil... Det er jo NORGES nasjonaldag, landet sin bursdag! Vi hadde neppe dratt til USA og feiret 4.juli med det norske flagget? Synes faktisk det blir helt riv ruskende galt..
ORIGINAL: Auliana
ORIGINAL: Dollface
Nei, det syns jeg ikke passer seg.. men de må gjerne feire SINE nasjonaldager her i landet med sine flagg..
Akkurat som nordmenn feirer 17.mai med norske flagg i Spania [;)]
Hehe! Som spanjolene setter virkelig pris på siden de pepprer folk med egg....[8D]
http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/kastet-egg-paa-17-maitoget-2735587.html
ORIGINAL: *Haneefah*
17. mai 2009..[:D]
ORIGINAL: Lissyjane
Nei det ynes jeg ikke[;)] Dette er Norges grunnlovsdag[;)]